Mickeyquote:Op woensdag 31 december 2008 02:04 schreef NoCigar het volgende:
waarvan de inwonende zoon een ex-hockey pro is met iets te dure Paul Smith broeken
Ik woon sinds een aantal jaren wel in een benedenwoning (met tuintje) en het is geweldig. De voordeur open doen en meteen binnen zijn, een tuintje, met beide benen op de aarde staan en er niet bovenzweven (dat doe ik al vaak genoeg uit mezelf), en geen gesjouw met boodschappen en andere zaken trappen op en af. Ik ben er eigenlijk heel blij mee. Ik ben ook zo ongelooflijk goed van vertrouwen dat ik mijn voordeur 's nachts niet op slot draai. Ik denk altijd dat mij niets kan overkomen. Dat is best een gevaarlijke gedachte, maar ook erg prettig. Mijn ouders maken zich daar nog steeds wel zorgen om geloof ik, maar die hebben tenminste God om op te vertrouwen (ik zeg dan altijd dat zolang zij voor me bidden me zéker niets zal gebeuren, maar dat stelt mijn moeder, die toch door en door gelovig is, nog steeds niet gerust..).quote:Op donderdag 25 december 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil gewoon liever niet op de begane grond wonen. Dan ben ik bang dat er inbrekers komen of ik in mijn slaap verkracht en/of vermoord word. Doe mij maar een bovenwoning (het liefst zo hoog mogelijk!) met een groot balkon.
Dat samenwoonavontuur heb ik anderhalf jaar geleden beëindigd.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef ShadyLane het volgende:
Jij woonde toch samen mane? Heb ik een rits ontwikkelingen gemist?
Ik ben bezig iemand verliefd op mij te laten worden, zelf verliefd worden doe ik pas als dat gelukt is.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben bezig iemand verliefd op mij te laten worden, zelf verliefd worden doe ik pas als dat gelukt is.
We kunnen wel merken dat jullie een rugzakje meetorsen,quote:Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef mane het volgende:
Ik hanteer ongeveer dezelfde methode: ik laat verliefd zijn ook pas echt toe als de ander overstag is.
Dank u. Aan iedereen hetzelfde toegewenst uiteraard.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:16 schreef zodiakk het volgende:
Ik wens iedereen die het wil aannemen een gelukkig 2009!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |