abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64526651
Je Funda topic maar dan op z'n Amerikaans k_man:
http://lovelylisting.blogspot.com/
Aldus.
pi_64527596
Iek toch niet bakken iek geen frituurpan.
pi_64527691
Dan wordt het lastig ja. Een goede voorbereiding ...
Aldus.
  woensdag 31 december 2008 @ 12:23:33 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64528500
Ik heb ook geen frituurpan. Ik bak de oliebollen in een wok.
The love you take is equal to the love you make.
pi_64529796
Ja me reet mijn keukentje en waar ik slaap zijn geheel niet van elkaar gescheiden, dat wordt te erg.
pi_64531212
Jij geniet dus ook wel van je vakantie, thaleia (vind ik toch makkelijker typen dan die nieuwe naam van je..)? Ik kom behoorlijk bij. Heb mijn huis van onder tot boven schoongemaakt en opgeruimd, nieuwe kleding gekocht, films gekeken, beetje gewerkt tussendoor, veel gegeten, wijn gedronken, geslapen. Fantastisch.

En och, ohjee, ohjee, ik ben verliefd. Waar gaat dat heen?

Eerst maar eens dansend het nieuwe jaar in.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_64531322
quote:
Op woensdag 31 december 2008 02:04 schreef NoCigar het volgende:
waarvan de inwonende zoon een ex-hockey pro is met iets te dure Paul Smith broeken
Mickey . Woont die nog steeds thuis?

Ik bak geen oliebollen. Ik ben ingedeeld op het toetje.
pi_64531522
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil gewoon liever niet op de begane grond wonen. Dan ben ik bang dat er inbrekers komen of ik in mijn slaap verkracht en/of vermoord word. Doe mij maar een bovenwoning (het liefst zo hoog mogelijk!) met een groot balkon.
Ik woon sinds een aantal jaren wel in een benedenwoning (met tuintje) en het is geweldig. De voordeur open doen en meteen binnen zijn, een tuintje, met beide benen op de aarde staan en er niet bovenzweven (dat doe ik al vaak genoeg uit mezelf), en geen gesjouw met boodschappen en andere zaken trappen op en af. Ik ben er eigenlijk heel blij mee. Ik ben ook zo ongelooflijk goed van vertrouwen dat ik mijn voordeur 's nachts niet op slot draai. Ik denk altijd dat mij niets kan overkomen. Dat is best een gevaarlijke gedachte, maar ook erg prettig. Mijn ouders maken zich daar nog steeds wel zorgen om geloof ik, maar die hebben tenminste God om op te vertrouwen (ik zeg dan altijd dat zolang zij voor me bidden me zéker niets zal gebeuren, maar dat stelt mijn moeder, die toch door en door gelovig is, nog steeds niet gerust..).

Wat ik eigenlijk wilde zeggen: succes met het zoeken naar een huisje.
pi_64531530
Jij woonde toch samen mane? Heb ik een rits ontwikkelingen gemist?
Ik ben bezig iemand verliefd op mij te laten worden, zelf verliefd worden doe ik pas als dat gelukt is.
pi_64531762
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef ShadyLane het volgende:
Jij woonde toch samen mane? Heb ik een rits ontwikkelingen gemist?
Ik ben bezig iemand verliefd op mij te laten worden, zelf verliefd worden doe ik pas als dat gelukt is.
Dat samenwoonavontuur heb ik anderhalf jaar geleden beëindigd. . Hij was 't niet meer voor mij. We waren wel al aan het nadenken over huis kopen&kinderen krijgen&. Erg verdrietig allemaal , maar dat is nu allemaal wel weer gestabiliseerd.

Ik hanteer ongeveer dezelfde methode: ik laat verliefd zijn ook pas echt toe als de ander overstag is. Die duidelijkheid is er nu, maar nog steeds is verliefd zijn leuk en doodeng tegelijk. Vooral omdat hij het heel serieus lijkt te menen (en twee kinderen heeft uit een vorige relatie, en dat is ook een beetje wennen).
pi_64531810
Ik voel me tamelijk veilig bij de gedachte dat er in mijn huis toch nauwelijks iets te halen is. Maar ik woon niet op de begane grond. Wel aan een galerij en ik heb een ketting op mijn slaapkamerraam dat aan die galerij grenst. Het idee dat iemand mijn openstaande raam geruisloos verder open kan duwen en naar binnen klimmen terwijl ik slaap vind ik maar niks, vooral als ik enge films heb gekeken.
pi_64532109
Ik heb in de vakantie onder meer deze film gezien:

Ik moest huilen! (niet tranen met tuiten uiteraard, maar wel zéér vochtige ogen..). .

Oh thaleia, ik kreeg van een collega van mijn oude school nog een mooie roddel te horen. Een vrouwelijke collega (onze leeftijd, gescheiden, wel leuk maar een beetje stijfjes en star) die sinds een jaar coördinator onderbouw is, en een mannelijke collega, coördinator bovenbouw, hebben sinds kort een verhouding. Die man heeft nu zijn vrouw en kinderen verlaten om met haar te gaan samenwonen, na een 'relatie' van twee maanden. De hele school in rep en roer, iedereen spreekt er schande van, en de rectrix heeft het hele verhaal uit de doeken gedaan via een officiële brief. Ik ken ze natuurlijk allebei en ze passen naar mijn idee zo ongelooflijk níet bij elkaar!

Zou zo in een boek van Jan Siebelink passen. .
  woensdag 31 december 2008 @ 15:44:53 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64535307
Ja, mooie film was dat. We hebben toen ook nog 'dialogue avec mon jardinier' gezien, dus weer even helemaal verliefd op de Franse film.

Ik ga alsnog ook geen bollen bakken vanavond. Ik was gisteravond al druk geweest met erwtensoep koken, dus de bollen hebben we maar gekocht.

En wij wonen ook begane grond, met een kamer op de verdieping, maar zitten niet rechtstreeks aan de straat. Desondanks ben ik wel blij met een man in huis. Ook om andere redenen, overigens.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:45:40 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64535331
De gezelligheid enzo!
The End Times are wild
  woensdag 31 december 2008 @ 15:46:01 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64535349
En natuurlijk de klusjes. Die deurklinken hangen er nu weer pico bello bij!
The End Times are wild
  woensdag 31 december 2008 @ 15:48:03 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64535424
En hij weet wat het beleid is aangaande de blauwe handdoeken.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:49:20 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64535472
Dat soort dingen, daar ben ik heel slecht in. Dan ga ik afdrogen met de handdoek ofzo.
The End Times are wild
  woensdag 31 december 2008 @ 15:50:51 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64535535
Hij stond net een beetje brommend achter me, dat we 'm een beetje aan het uitlachen zijn. Nou, echt niet.
pi_64536510
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef ShadyLane het volgende:
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef mane het volgende:
Ik hanteer ongeveer dezelfde methode: ik laat verliefd zijn ook pas echt toe als de ander overstag is.
We kunnen wel merken dat jullie een rugzakje meetorsen, . Controlfreaks!

Even off-topic: ik wens iedereen die het wil aannemen een gelukkig 2009!
pi_64539198
Ik woon ook op de begane grond en na 1 mislukte en 1 gelukte inbraak zit ik er toch wat minder gemakkelijk. Wij hebben nauwelijks interessante spullen op je jatten maar dat houdt ze kennelijk niet tegen. Toch blijft het wel wat hebben. Het nieuwe huis is 4 hoog, heel andere koek.
Aldus.
pi_64541186
Doet er iemand aan vuurwerk? Jij niks meegesmokkeld van je werk L.? (Ik overigens niet.)

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 31-12-2008 18:50:54 ]
anonieme razernist
pi_64541459
Ik heb het zo ontzettend gehad met 2008.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64541560
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:16 schreef zodiakk het volgende:
Ik wens iedereen die het wil aannemen een gelukkig 2009!
Dank u. Aan iedereen hetzelfde toegewenst uiteraard.
anonieme razernist
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 19:31:44 #124
42184 crew  DaMart
pi_64542485
Iedereen alvast een heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2009!
pi_64550637
Gelukkig uiteinde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')