quote:Tot grote verbazing van zijn vrienden, stuurde Tom Cruise zijn kat naar de première in Los Angeles van de eerste film van zijn dertienjarige adoptiezoon Connor, waarin die samen met de zoon van Will Smith speelt. Papa Cruise, die de zwarte Connor samen met Nicole Kidman adopteerde, verkoos in New York te blijven voor de promotie van zijn eigen film 'Valkyrie'.
DIe testen vind ik zo'n onzin. In Den Bosch kreeg de beste ijscoboer ook een keer een onvoldoende! Terwijl de hele straat naar citroenen rook wanneer hij citroenijs aan het maken was!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Lienekien het volgende:
En ik ga morgenavond voor het eerst zelf oliebollen bakken. Want Antoon Meijer, onze bollenbakker, heeft bij de AD-test een nul gescoord. Kijken of ik het nog slechter kan.
De laatste x dat ik daar was heb ik een bunker bezocht die vermomd was als boerderij, met namaakramen met enzovoort. In WOII door de Duitsers gebouwd en vol met zend- en radioapparatuur gestopt om geallieerde vliegtuigen te misleiden. Vandaag de dag helaas een centrum voor bedrijfstrainingen voor ongeschoolden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef ShadyLane het volgende:
Valkenswaard, je bent het echte en het ware,
Valkenswaard, je bent de stad van de sigaren
Ja, dat is hem ja. Behalve een woonhuis en cursuscentrum is het tevens een soort van galerie geloof ik, ik weet er het fijne niet van. Allemaal uitgebaat door dezelfde familie waarvan de inwonende zoon een ex-hockey pro is met iets te dure Paul Smith broeken een een leuk baantje als cursusleider van bogus cursussen. Maar het is wel mooi en rustig gelegen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:11 schreef ShadyLane het volgende:
Bedoel je deze? Ik dacht altijd dat daar nu Hoogstaande Kunst werd gemaakt, maar de website doet inderdaad iets anders vermoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |