Het geld wat al gedoneerd is, is dus gebruikt om de t-shirts mee te betalen?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van Sirolf te horen gekregen waar het over ging
Over de T-Shirts: ik heb zelf 1 shirt gekocht en dat is uiteindelijk van mij eigen geld geweest.
De persoon waarmee ik heb gecollecterd heeft wel een aantal shirts gekocht van geld wat door anderen gedoneerd is.
Ik vond 't ook niet helemaal oké, maar ze heeft 't zelf niet al te breed en vond het wel kunnen.
En achteraf gaat het geld nog steeds voor 100%, dus hoewel het niet al te netjes is voor de mensen die het hebben gegeven, komt het geld toch gewoon op de zelfde hoop terecht?
stond gewoon in mijn regionale dagblad De Stentor (harderwijk)quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij hebt de lokale rotterdam-tilburger?
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef dolfg het volgende:
Toch redelijk raar dat de naam van de enige echte SR Queen in het hele artikel niet genoemd wordt:
ILSE!
Ik hoop een keer op Den Boschquote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Evert en MaW; Helder! we zullen wel zien wat het gaat worden maar ik sluit een 2e x Breda niet uit.
Utrecht of Breda zou leuk zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Grunners zijn idd wat stugger. Alkmaar had wel leuk geweest, maar denk niet dat het dan ook zo gezellig zou worden. Het glazen huis zal dus in het zuiden des lands moeten blijven![]()
Zie ook mijn opvolgende reactiequote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het geld wat al gedoneerd is, is dus gebruikt om de t-shirts mee te betalen?
In dat geval is er dus wel 'n bedrag naar Het Rode Kruis gegaan, maar had dat dus ook meer kunnen zijn, want die t-shirts hadden ook aan andere mensen verkocht kunnen worden!! Nu is er dus van 200%, 't al gedoneerde bedrag plus 't bedrag van 'n t-shirt (dat zij nu "gekocht" heeft) 100% gemaakt, de helft dus!!
Het is zeker niet al te netjes voor de mensen die dat geld gedoneerd hebben. En dat "excuus", dat ze 't niet al te breed heeft, slaat natuurlijk nergens op. 't Gaat hier toch om 'n goed doel? Dan heb je, in principe, dus geld gestolen van 'n goed doel.
Ik vind dit echt niet kunnen, hoor.
Ik volg je even niet ?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik dat zo vergeten ??
Enschede zou ik ook niet verkeerd vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoop een keer op Den Bosch
1 miljoen van de federale overheid en 300.000 door de Vlaamse regering.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Vraagje: was de opbrengt in België ook gesponsord door de regering?
Ken Den Bosch verder niet (behalve van die vreselijke basketbalclubquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoop een keer op Den Bosch
Wrong quotequote:
Ja, de federale regering heeft er 1 miljoen bijgelegd en de Vlaamse regering nog eens 3 ton.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Gelukkig, anders hadden wij minder geld opgehaald zonder staatssteunquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 miljoen van de federale overheid en 300.000 door de Vlaamse regering.
Ik vind dat de Belgen het heel netjes gedaan hebben, ook zonder staatssteun. Zweden valt me wat tegen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Gelukkig, anders hadden wij minder geld opgehaald zonder staatssteun
Heb 't gezien, maar ik moest dit toch ff kwijt.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie ook mijn opvolgende reactie
Voor een first-timer vind ik het niet slecht. Als ze het een paar jaar volhouden, wordt het net zo groot als hier en Vlaanderen . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Light het volgende:
Ik vind dat de Belgen het heel netjes gedaan hebben, ook zonder staatssteun. Zweden valt me wat tegen.
ja 1,5 miljoen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Thanks.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef evert het volgende:
uitzending gemist is er al, eindstuk vanaf ca 33 minuten
http://player.omroep.nl/?aflID=8493945
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |