zou zeggen mam hou dan en dan vrij , we gaan avondje amsterdam doenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie net dat er nog kaarten zijn voor in de Arena, is nog lekker dichtbij ook![]()
Ik ga haar morgen wel even subtiel polsen...
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
Mensen, bij deze nogmaals allemaal prettige kerstdagen morgen en overmorgen.
Ik duik m'n bedje in, post waarschijnlijk op z'n vroegst tweede kerstdag weer hier. Truste
Klopt! erg geestig was dat inderdaad om te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
het was ook enorm grappig te zien bij dichte topics en bij wachten op het nieuwe topic , sprongen de views per refresh met 20 omhoog van het dichte topic
Fijne dagen. Tot ziens.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff sociaal doen zonder technische ondersteuning. Prettige gourmetkerstdagen allemaal! Ik kom straks en anders morgen wel weer langs
Tof ! zou leuk zijn als je blijft hangen in deze reeks.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:54 schreef tha_dark het volgende:
Wat een eindresultaat!![]()
Het was weer een geweldige SR en tot volgend jaar weer iedereen!
(al is de kans groot dat ik nu in dit topic blijf hangen.)
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
peepz ik ga film kijken
toedeloe![]()
Tot wederziensquote:Op woensdag 24 december 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff sociaal doen zonder technische ondersteuning. Prettige gourmetkerstdagen allemaal! Ik kom straks en anders morgen wel weer langs
Hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga al fluitend ook maar eens wat anders doen... Allemaal prettige kerstdagen toegewenst en tot morgen/ooit!
Ben je nou echt zo kortzichtig dat je niet ziet dat het ontzettend fout is van haar.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van Sirolf te horen gekregen waar het over ging
Over de T-Shirts: ik heb zelf 1 shirt gekocht en dat is uiteindelijk van mij eigen geld geweest.
De persoon waarmee ik heb gecollecterd heeft wel een aantal shirts gekocht van geld wat door anderen gedoneerd is.
Ik vond 't ook niet helemaal oké, maar ze heeft 't zelf niet al te breed en vond het wel kunnen.
En achteraf gaat het geld nog steeds voor 100%, dus hoewel het niet al te netjes is voor de mensen die het hebben gegeven, komt het geld toch gewoon op de zelfde hoop terecht?
Van hetzelfde patat (geinige nickname)quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef patat het volgende:
SR was weer top! was gezellig om hier te volgen, fijne kerst allemaal!
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef patat het volgende:
SR was weer top! was gezellig om hier te volgen, fijne kerst allemaal!
Ik heb het aan de stand nagevraagd, het was echt 100%. Mocht nu blijken dat dat écht niet zo is, dan ga ik haar verzoeken om alsnog wat over te maken naar het rode kruis, want dat kan inderdaad nietquote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo kortzichtig dat je niet ziet dat het ontzettend fout is van haar.
Van de kleding wordt de kostprijs afgehaald en de rest gedoneerd aan de SR, dus betekend dat feitelijk puur diefstal van de donateurs. Het komt niet allemaal op de zelfde hoop.
Ik had er op mijn LCD geen last van.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef dolfg het volgende:
Iemand overigens het programma op tv gekeken met een ouderwetse beeldbuisbak?
De herhalingsbeelden uit het Glazen Huis zagen er extreem schokkerig uit, heb je op een LCD geen last van maar met een CRT televisie dus wel.
Was een montagefoutje volgens mij.
Gewoon op zo'n 'oude' bak bekeken (Ziggo) en geen problemen gehad. Af en toe was het geluid wat minder (o.a. bufferen) maar dat ligt niet aan de tv maar eerder aan de verbinding.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef dolfg het volgende:
De herhalingsbeelden uit het Glazen Huis zagen er extreem schokkerig uit, heb je op een LCD geen last van maar met een CRT televisie dus wel.
Wie komt er daarna?quote:
Ik denk Gielquote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wie komt er daarna?
ik heb ergens een lijstje gezien maar weet niet meer in welk topic/pagina
Ik heb echt geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wie komt er daarna?
ik heb ergens een lijstje gezien maar weet niet meer in welk topic/pagina
Prima , daarmee afgedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb het aan de stand nagevraagd, het was echt 100%. Mocht nu blijken dat dat écht niet zo is, dan ga ik haar verzoeken om alsnog wat over te maken naar het rode kruis, want dat kan inderdaad niet
Ik ga wel ff zoekenquote:
Had er ook last van op de beeldbakbeest, maar alleen sommige stukken. Andere stukken van de herhaling liepen weer vlekkeloos . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef dolfg het volgende:
Meer dan 2 miljoen op 1 dag lijkt me ook wat vreemdquote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
Dat was een alleraardigste eindstand, heb toch een beetje het gevoel dat we gisteren besodemieterd werden door 3FM . . .![]()
Thanksquote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ga wel ff zoeken![]()
Tis niet de eerste keer dat ik terug moet lezen![]()
Gezien de grote bedragen die vandaag binnenkwamen - van o.a. het callcenter - lijkt het met niet zo heel onwaarschijnlijk.. En de laatste stand was wel van gisterochtend, dus 1,5 dag was hetquote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meer dan 2 miljoen op 1 dag lijkt me ook wat vreemd
Waarom is dat vreemd? Veel bedrijven hebben pas vandaag hun geld overhandigd aan 3FM en als ik al die bedragen langs hoorde komen kan dat best wel kloppen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Behalve die van de techniek want dat was bij tijd en wijlen waardeloos . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Erg mooie eindstand en het bekend maken van het bedrag eens beter aangepakt dan voorgaande jaren.
Aan de productie en uitvoerende mensen een dikke pluim![]()
Oh nee, ik bedoel niet de stream van 101.tv, die was prima (op inderdaad wat audiodubbelingen na), maar de reportage op Nederland 3 zo rond 20.00 uur toen de gemonteerde beelden van de afgelopen week uitgezonden werden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon op zo'n 'oude' bak bekeken (Ziggo) en geen problemen gehad. Af en toe was het geluid wat minder (o.a. bufferen) maar dat ligt niet aan de tv maar eerder aan de verbinding.
Ik vond het vrij maf dat Veenstra Veenstra vrijwel de hele tijd op de achtergrond was te horen. Sowieso ging het qua schakelen niet altijd even lekker. Het lopen richting het podium vond ik erg gaaf gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Behalve die van de techniek want dat was bij tijd en wijlen waardeloos . . .![]()
quote:
Maar dan toch. Anderhalve dag is wel lang, maar niet lang genoeg om van 1,3 miljoen naar 3,1 miljoen te rechtvaardigen . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:10 schreef Intrepidity het volgende:
Gezien de grote bedragen die vandaag binnenkwamen - van o.a. het callcenter - lijkt het met niet zo heel onwaarschijnlijk.. En de laatste stand was wel van gisterochtend, dus 1,5 dag was het
Het was een wederzijds genoegen, je was een van de leukere nieuwe posters.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm ik bedank nu wel de mensen van 3FM... maar mag ik sommige user hier ook even bedanken
Via 3fmfan.nl en Twitter ben ik beter dan ooit op de hoogte gebleven van SR... ook voor jullie
Oh, zo! Het is dus wel opgevallen bij anderen hier, alleen niet bij mij. Aandachtspuntjequote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef dolfg het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel niet de stream van 101.tv, die was prima (op inderdaad wat audiodubbelingen na), maar de reportage op Nederland 3 zo rond 20.00 uur toen de gemonteerde beelden van de afgelopen week uitgezonden werden.
Is ook een veels te saai verhaal hoor over dv-beelden inladen voor de montage met lower fields en upper fields enzo en ik vroeg me slechts af of het iemand anders was opgevallen.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het was een wederzijds genoegen, je was een van de leukere nieuwe posters.
Op Ned3 was 'ie niet of nauwelijks te horen, op het ZIggo kanaal (dus ook de webstream) weer wel. Niet alleen Michiel was niet te horen, de jongens in het huis ook niet via Ned3 . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Ik vond het vrij maf dat Veenstra Veenstra vrijwel de hele tijd op de achtergrond was te horen. Sowieso ging het qua schakelen niet altijd even lekker. Het lopen richting het podium vond ik erg gaaf gedaan.
Fijne feestdagen en succes met de cake!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog arretjescake moet maken voor morgen en dat moet minimaal 6 uur in de koelkast staan?![]()
Ik ga naar de keuken.
Mocht ik niet meer terugkomen (dramatisch) dan alvast fijne feestdagen en misschien tot morgen/overmorgen (na 2 uur is bij mij de lol van Kerst er al wel weer af).
Je wil niet weten hoe complex een registratie als dit is... je hebt te maken met drie, misschien wel meer verschillende dingen. Wat ik heb kunnen zien en horen zijn er drie punten waar geluid vandaan kwam:quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Behalve die van de techniek want dat was bij tijd en wijlen waardeloos . . .![]()
Fijne dagenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog arretjescake moet maken voor morgen en dat moet minimaal 6 uur in de koelkast staan?![]()
Ik ga naar de keuken.
Mocht ik niet meer terugkomen (dramatisch) dan alvast fijne feestdagen en misschien tot morgen/overmorgen (na 2 uur is bij mij de lol van Kerst er al wel weer af).
![]()
Juist op het moment dat je Michiel hoorde was het niet de bedoelingquote:Op woensdag 24 december 2008 23:16 schreef ThunderChild het volgende:
Op Ned3 was 'ie niet of nauwelijks te horen, op het ZIggo kanaal (dus ook de webstream) weer wel. Niet alleen Michiel was niet te horen, de jongens in het huis ook niet via Ned3 . . .
Psst, ik loop al mee sinds 2006quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het was een wederzijds genoegen, je was een van de leukere nieuwe posters.
lekker arretjescake maakte mijn moeder vroeger ook en ik kreeg het pas in een restaurant bij de koffiequote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga naar de keuken.
Ik geloof graag dat het complex is, maar ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook op zo'n manier de soep is ingelopen. Welliswaar wat kleine foutjes, maar dat houd je toch . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Je wil niet weten hoe complex een registratie als dit is... je hebt te maken met drie, misschien wel meer verschillende dingen. Wat ik heb kunnen zien en horen zijn er drie punten waar geluid vandaan kwam:
- Radio (aparte audioregie)
- Registratie glazen huis (aparte audioregie)
- Registratie eind feest (aparte audioregie)
Dan moet je nog eens tussen al deze drie er nog eens voorzorgen dat er geen echo ontstaat, etc, etc. Helaas liep dat tegen het eind geheel de soep in. Maar ik ben jaloers op die mensen die hebben mogen werken daaraan, en dat meen ik echt![]()
Sterkte/Succes!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:16 schreef Intrepidity het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens inMorgen de nodige familiedingen op het programma, dus tot 2e kerstdag waarschijnlijk
De laatste tussenstand was 1,3 miljoen, dus er is nadien (slechts) 1,8 miljoen bijgekomen. Geen 2 miljoen dus. Wel een ruime verdubbeling.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wat dat weer kloon van weirdofm en diensvoorganger ?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Jullie boeide Crane toch ook wel een beetje hè?
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Dat was dus den originele.
Misschien dat de andere Michiel (afzuigkapfilter) er ooit eens wat over wil vertellen. Ik weet niet of hij heeft meegeholpen, maar ik denk eigenlijk van wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
nou, vorig jaar deden de wombats het op het podium niet....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat het complex is, maar ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook op zo'n manier de soep is ingelopen. Welliswaar wat kleine foutjes, maar dat houd je toch . . .
Excuse mequote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Psst, ik loop al mee sinds 2006
3FM Serious Request #6 - Op naar die 1 miljoen! (de begin OP was door mij bedacht)
Heb mij alleen niet zo bezig gehouden met 3FM tot vorig jaar, ik werd enthousiast door Veenstra en Ekdom
Interlacingquote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef dolfg het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel niet de stream van 101.tv, die was prima (op inderdaad wat audiodubbelingen na), maar de reportage op Nederland 3 zo rond 20.00 uur toen de gemonteerde beelden van de afgelopen week uitgezonden werden.
Is ook een veels te saai verhaal hoor over dv-beelden inladen voor de montage met lower fields en upper fields enzo en ik vroeg me slechts af of het iemand anders was opgevallen.
Toch zouden ze heel simpel het geluid van 3fm en de tv moeten combineren.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe complex een registratie als dit is... je hebt te maken met drie, misschien wel meer verschillende dingen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:23 schreef borisz het volgende:
Ik heb een mailtje naar Rudy eruit geknald om te kijken wie wanneer dienst heeft
Groter en beter met Jordyquote:Op woensdag 24 december 2008 23:20 schreef evert het volgende:
[..]
nou, vorig jaar deden de wombats het op het podium niet....
de eindshow wordt ieder jaar groter en beter
dat. ook namens mijquote:Op woensdag 24 december 2008 23:25 schreef evert het volgende:
eehhhh weet iemand of het indrukwekkende einde met de stem van edwin diergaarde, novastar en de tocht over de blauwe loper al op you tube staat?
Het schijnt de broer van Crane te zijn...quote:Op woensdag 24 december 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat dat weer kloon van weirdofm en diensvoorganger ?
Nogal ja.quote:
Oud bericht wat ik nog nergens bevestigd heb gezien . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/41
SR 2009 weer in Utrecht? Goh, had ik eigenlijk niet verwacht want Breda was dit jaar wel tof.
TTD? To todo? Mis ik nu iets grandioos?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef dolfg het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ziet niemand in de montage met lcd afkijk, maar dan zie je het uiteindelijk op tv en dan schrik je je rot.
Die kan in ieder geval op de TTD lijst 2009.
Volgens mij kan je best meer van dat soort aanvragen doen bij verschillende gemeenten. Als dat zo is dan hebben ze vast ook voor andere gemeenten dergelijke aanvragen gedaan. Ik vond Breda dit jaar niet verkeerd. Viel mij 100% mee. Grunn lijkt mij tof, maar ik weet niet of het dan ook zo'n feest gaat worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oud bericht wat ik nog nergens bevestigd heb gezien . . .
Good point. Ik liever gehad dat het anthem dit jaar het niet deedquote:Op woensdag 24 december 2008 23:20 schreef evert het volgende:
nou, vorig jaar deden de wombats het op het podium niet....
de eindshow wordt ieder jaar groter en beter
volgens mijn krant hebben tilburg en rotterdam zich ook aangemeld...quote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
SR 2009 weer in Utrecht? Goh, had ik eigenlijk niet verwacht want Breda was dit jaar wel tof.
Niets is vast en zeker, hebben ondertussen 12 plaatsen al vergunning aanvraag gedaan voor het geval dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Jij hebt de lokale rotterdam-tilburger?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mijn krant hebben tilburg en rotterdam zich ook aangemeld...
maar wel kippevel tvquote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Good point. Ik liever gehad dat het anthem dit jaar het niet deed![]()
En ik weet niet of het wel ten goede komt dat die eindshows zo verschrikkelijk groot worden. Het idee van de kleine ruimte in het glazen huis gaat hiermee verloren . . .
Grunners zijn idd wat stugger. Alkmaar had wel leuk geweest, maar denk niet dat het dan ook zo gezellig zou worden. Het glazen huis zal dus in het zuiden des lands moeten blijvenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij kan je best meer van dat soort aanvragen doen bij verschillende gemeenten. Als dat zo is dan hebben ze vast ook voor andere gemeenten dergelijke aanvragen gedaan. Ik vond Breda dit jaar niet verkeerd. Viel mij 100% mee. Grunn lijkt mij tof, maar ik weet niet of het dan ook zo'n feest gaat worden.
Het geld wat al gedoneerd is, is dus gebruikt om de t-shirts mee te betalen?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van Sirolf te horen gekregen waar het over ging
Over de T-Shirts: ik heb zelf 1 shirt gekocht en dat is uiteindelijk van mij eigen geld geweest.
De persoon waarmee ik heb gecollecterd heeft wel een aantal shirts gekocht van geld wat door anderen gedoneerd is.
Ik vond 't ook niet helemaal oké, maar ze heeft 't zelf niet al te breed en vond het wel kunnen.
En achteraf gaat het geld nog steeds voor 100%, dus hoewel het niet al te netjes is voor de mensen die het hebben gegeven, komt het geld toch gewoon op de zelfde hoop terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |