quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Biogarde het volgende:
Morgen vis halen? Succes. Tenzij je een vriendin hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Biogarde het volgende:
Morgen vis halen? Succes. Tenzij je een vriendin hebt.
Je weet het verschil niet tussen een veganist en een vegetariėr?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Wat ik trouwens ook onzin vind is dat vegetariėrs wel melk drinken of kaas en eieren eten
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Wat ik trouwens ook onzin vind is dat vegetariėrs wel melk drinken of kaas en eieren eten
Hiero:quote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Superfast het volgende:
Waar de fuck ga je precies vis halen?
De Noordzee?
Dan is die vis uit de Noordzee denk ik morgen toch makkelijker te krijgenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef Heathen. het volgende:
Vis halen? Mijn god... 't Is zelfs een mietje op dat vlak.
Inderdaad, weet je wat, morgen geef ik hem gewoon gans en als hij er wat van zegt dan zeg ik van: ''ZOMGZ buurman is gay en kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
TS is een lutser dat hij zich zo voor het karretje laat spannen van die vegeheaumeaux
Laat het morgen maar weten of het gelukt isquote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Inderdaad, weet je wat, morgen geef ik hem gewoon gans en als hij er wat van zegt dan zeg ik van: ''ZOMGZ buurman is gay en kan er niet mee omgaan![]()
!!!11!ELF
!
![]()
![]()
Tuurlijk wel, maar dan word je vegetariėr omdat je met die dieren meeleeft enzo, maar je blijft wel vrolijk andere producten van dieren gebruiken.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je weet het verschil niet tussen een veganist en een vegetariėr?
Mja je kan best scharreleieren enz eten lijkt me ... en leer kan je ook maken van oude koeien of niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan word je vegetariėr omdat je met die dieren meeleeft enzo, maar je blijft wel vrolijk andere producten van dieren gebruiken.
Je zou natuurlijk kunnen zeggen "Ja maar bij melk en eieren hoeven de dieren niet dood", uhu, alsof de dieren niet lastig worden gevallen voor die melk en eieren. Al die dieren zitten in die kleine hokjes wat je als mishandeling kunt zien, dus eigenlijk kun je nog beter wel vlees eten maar geen dierlijke producten gebruiken, want dat soort dieren zijn waarschijnlijk dood beter af dan dat ze zo mishandeld worden. Als je dan vegetariėr bent kun je het beste nog veganist worden en daarmee gewoon de hele industrie boycotten.
Btw, ik ben niet zo links als ik hier overkom, maar ik ben gewoon een realist
Ehm, woeps, biologische dingen ben ik inderdaad vergeten te noemen. Dat kan natuurlijk welquote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja je kan best scharreleieren enz eten lijkt me ... en leer kan je ook maken van oude koeien of niet?
En dan frituren.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef MalleJongen het volgende:
TS gaat vis halen.....
[ afbeelding ]
Maar gooien het ook weer terug.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Echte mannen vangen hun eigen vis.
Zonder hengel of netje uiteraardquote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Echte mannen vangen hun eigen vis.
De vriezer van de buurvrouw nietquote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me wel af welke supermarkt. Morgen is praktisch alles dicht.
Met speer natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Zonder hengel of netje uiteraard
Jullie hebben vast veel vriendenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef DirkZz het volgende:
bij ons is het gewoon altijd, "Aanpassen of Oprotten"
Je gaat alles toch niet omgooien voor zo`n flikker? laat hem dan oprotten.
Dan zou ik proletarisch winkelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
De vriezer van de buurvrouw niet
Dat soort mensen noemen we gewoon hypocriet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is niet zo heel raar om geen vlees maar wel vis te eten, uit het oogpunt dat vissen (vroeger vooral) in het wild leven en dus zo minder "lijden".
Ook wordt er vaak aangenomen dat vissen een lagere diersoort zijn dan bijv. varkens of koeien, dus minder zelfbewustzijn etc. hebben. Voor sommige mensen is dat ook belangrijk.
Tegenwoordig worden vissen ook gewoon gefokt, en vissen blijken achteraf niet geheel achterlijk, dus heel veel klopt er niet van. Feit is ook dat vissen veel minder een "zielig" uiterlijk hebben.
Visetende vegetariers? Of vegetariers in het algemeen? Of zijn alle vegetariers gelovig vanwege Thieme?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Dat zijn van die gelovige maloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |