Inderdaad, die van mij ligt nu ook al sinds een week nadat ik hem kreeg tussen een pokermatje in een koffertjequote:Op donderdag 25 december 2008 16:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 5 minuten ermee kloten en dan in mijn kast leggen en er nooit meer naar omkijken.
En appeltjes schillen.
Ah... ja, logisch.. dom van mequote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mensen neersteken... wat anders![]()
?
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een vlindermes..
Ik niet en ik acht de kans daarop met standaard verzenden zeer klein. Standaard wordt op DX pakketjes een waarde van 35 of 45 HKD aangegeven, wat geloof ik net een paar euro is. SKU 1888 is ook niet echt nodig, tenzij je geen DX sticker op je pakketje wilt hebben. Zonder wordt het net zo goed als gift verzonden.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef PedroN het volgende:
Is er van iemand al eens een pakketje gecontroleerd waardoor er BTW betaald moest worden (als je boven de ¤ 22 zat tenminste)?
Of je hoort het verschil niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef beertenderrr het volgende:
heb ipod oordopjes voor 3 dollar besteld, werken net zo goed als die van 30 euro in de mediamarktoftewel, de mediamarkt naait je heel hard een oor aan
het enigste wat je met die dopjes hoort is ruisquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Air mail is gratis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Dawwa het volgende:
Vraagje,
Nederland staat helemaal niet in het lijstje van landen waar gratis verzendkosten mogelijk zijn.
United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A and Vietnam.
Waar is Nederland?
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Air mail is gratis.
EMS kost geld voor NL. Sterker nog, het kan helemaal niet naar NL (EMS).
Maar als je gewoon wat koopt en het via Air Mail doet (dus niet andere dingen aan gaat klikken) gaat het gewoon goed.
Er staat toch, ''Site-wide free shipping''? Wereldwijd gratis verzenden dus.
ik maak me er schuldig aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietGelukkig maar ook, anders had ik honderden euro's extra uit moeten geven aan oordoppen
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalen
link?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens zo'n nep-iPodje besteld? Hij staat op m'n wishlist (moet nog een paypal-account aanmaken).
Niet als je je bankrekening aan PayPal vast zet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef Dakada het volgende:
Moet je nou eerst geld op je paypal zetten voordat je wat kan kopen?
Vertel, hoe bedoel je, moest je BTW enzo betalen?quote:[..]
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..
Die liggen voor minder bij de Actionquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef Kadooosh het volgende:
Hebben ze hem toch nog gekregen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18761
OMG! Ze hebben zelfs het plaatje gejat. Er staat zelfs nog een deel van DealExtreme op XD. Damn. Dat is wel heel kansloosquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef PedroN het volgende:
...
Ook leuk om te laten zien aan anderen dat je dit superLAMPJE gekocht heb voor $ 14,92 terwijl die HIER ongeveer het 10-voudige kost
KaiDomain, Focalprice.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef macaidwin het volgende:
Ik was eigenlijk benieuwd of er meer van dit soort sites zijn, met dan weer andere spullen bijvoorbeeld...
voor dat geld heb je een echte surefirequote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef PedroN het volgende:
Maar dat is toch het leuke van gadgets, je hebt ze absoluut niet nodig, leuk voor de heb en je zou ze nooit gekocht hebben als ze niet zo goedkoop waren!
Kortom de kleine dingetjes die het leven leuk maken.
Ook leuk om te laten zien aan anderen dat je dit superLAMPJE gekocht heb voor $ 14,92 terwijl die HIER ongeveer het 10-voudige kost
Is die neppe ''shure'' op BG iets?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef MacorgaZ het volgende:
BudgetGadgets.com is wel een goede site ja, heb gratis zo'n led-lampje gekregen, alleen omdat ik de registreerde.
Het word ook erg snel geshipped trouwens, dag 1 geregistreerd en dag 2 was het al verzonden, en 7 of 8 dagen later was het binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |