ik heb het geplaatst voor de mensen die het nog niet wistenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef beequeen het volgende:
Peeet wordt ook wakker. Je moest eens weten Peeet.
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 3
Waarin ze ALLES ontkende..quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:00 schreef Copycat het volgende:
Thea heeft in deel 2 (geloof ik) ook nog even gereageerd.
Ik ook. Ik wil gewoon een DGK 2 met streams.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net al die topics weer even zitten doorspitten.
Dat opeens Thea zelf op de proppen kwam. Nu mis ik DGK een beetje.
IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil gewoon een DGK 2 met streams.![]()
Oh jee, wat zie ik nu weer. Amanda wil op Carmen Electra lijken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, gewoon.. Als Amanda een keer belde en moeder zat met haar vriend te eten in een restaurant, was het een "vriend van de familie" die de telefoon opnam voordat mama zich meldde. Ook op andere momenten werd de foon opgenomen door "een vriend". Lees maar gewoon 'bodyguard' dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Mriekje het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat de reden dat Amanda's moeder niet op tv wil, minder shocking is dan wij denken.. Waarschijnlijk een 'gewone' vrouw dus.
Dat je dat mens "moeder" durft te noemen. 8 Maanden lang laat ze niks van zich horen, nog geen kaartje of brief. Plotseling belt ze collect en waarom? Ze zit met die kuthonden in haar maag!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Mriekje het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat de reden dat Amanda's moeder niet op tv wil, minder shocking is dan wij denken.. Waarschijnlijk een 'gewone' vrouw dus.
. Jij DENKT dat dit bodyguards zijn, dit weet je niet zeker. Op basis van dit soort gedachten komen die verhalen de wereld in. Vind het idd erg vreemd dat je zo weinig aandacht voor je eigen kind hebt, maar dat is toch niet onze zaak?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, gewoon.. Als Amanda een keer belde en moeder zat met haar vriend te eten in een restaurant, was het een "vriend van de familie" die de telefoon opnam voordat mama zich meldde. Ook op andere momenten werd de foon opgenomen door "een vriend". Lees maar gewoon 'bodyguard' dus.
Ik zal dat alles noemen, maar niet echt 'gewoon'...
Amanda zei zelf dat er weer tweede kamervragen zouden komen als men wist wie haar moeder is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Mriekje het volgende:
[..]
. Jij DENKT dat dit bodyguards zijn, dit weet je niet zeker. Op basis van dit soort gedachten komen die verhalen de wereld in. Vind het idd erg vreemd dat je zo weinig aandacht voor je eigen kind hebt, maar dat is toch niet onze zaak?
Hij nam op met de naam Peter en Amanda wist precies wie dat was. Tuurlijk was dat haar pimp, Jan Bik int alleen en laat het vuile werk aan Peter over.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het haar pimp was. Jan Bik.
Wat voor andere conclusies vallen nog te trekken als haar mobiele telefoon altijd door vreemden wordt opgenomen terwijl ze er zelf naast zit? Dus niet door haar eigen vriend, dat zou dan nog normaal zijn. Nee, altijd door een vreemde, wat ook duidelijk doorklinkt in de reactie van Amanda als Brian ernaar vraagt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Mriekje het volgende:
[..]
. Jij DENKT dat dit bodyguards zijn, dit weet je niet zeker. Op basis van dit soort gedachten komen die verhalen de wereld in.
Echt triest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Ah, filmpje gevonden op Clipser inclusief SL.. Die Peter en Mamanda toch.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/74172
Wat een raar gesprek eigenlijk, mamanda praat of mannie pas 12 is of zo en ze lacht ook zo vreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Ah, filmpje gevonden op Clipser inclusief SL.. Die Peter en Mamanda toch.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/74172
Dat wijf zit onder de drugs...Ze wil zo snel mogelijk weer een lijntje pakken...Nu even niet amanda....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat een raar gesprek eigenlijk, mamanda praat of mannie pas 12 is of zo en ze lacht ook zo vreemd.
Ze kon nog net het toilet vinden. Gestoord wijf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef cobain1994 het volgende:
Dat wijf zit onder de drugs...Ze wil zo snel mogelijk weer een lijntje pakken...Nu even niet amanda....
Daarom was het ook zo leuk en vermakelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Als je toch terugkijkt zijn al die gasten( ouders en bewoners) gestoord .
http://www.clipser.com/watch_video/48561
Niet iedereen..Lieke niet ,die voelde zich keiiiiiiiigoed hi hiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Als je toch terugkijkt zijn al die gasten( ouders en bewoners) gestoord .
http://www.clipser.com/watch_video/48561
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo leuk en vermakelijk.
Ik hoop dat er snel weer een DGKII en vooral streams komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |