Dankjequote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan beter naar Rudy luisteren![]()
Er is vast wel een topic voorquote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en nu All You Need Is Love kijken. Alleen
.
Dit was voor mij het moment... zo liefquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:31 schreef DaMook het volgende:
Vond de finale wel gaaf trouwens. Toen ze tussen het publiek door liepen, was een van de mooiste dingen.
ach grote zeikerd, blijf dat weg uit dit topicquote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou de poppenkost is weer voorbij. Iedereen is weer klaar met het uithangen van de barmhartige Samaritaan. Nu gaan we ons weer volproppen en al het overgebleven voedsel in de prullenbak flikkeren terwijl we in ons achterhoofd aan die arme vluchtelingen denken.
Och gossie.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en nu All You Need Is Love kijken. Alleen
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had je nog meer moeten luisteren. Ik heb ze wel gehoord.
Tot ziens?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik haak voor nu ff afTot binnenkort wellicht
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou de poppenkost is weer voorbij. Iedereen is weer klaar met het uithangen van de barmhartige Samaritaan. Nu gaan we ons weer volproppen en al het overgebleven voedsel in de prullenbak flikkeren terwijl we in ons achterhoofd aan die arme vluchtelingen denken.
Yup. Was erg mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Gossie!
Het was een mooie finale dit jaar!
De afwezigheid van Allain Clark helpt natuurlijk al een boel, maar het zat gewoon goed in elkaar.
Mooi feestje!
Iets leuksquote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Wie zegt ff iets leuks voor in mijn ondertitel?
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
het waren 6 mooie dagenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef DaMook het volgende:
Zo maar eens wat grafiekjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
piles.nl/fok geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef MxM het volgende:
[..]
Heb je ze geteld of heb hier een handige tool voor?
Een hersencel?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Heef iemand nog een leuk idee voor een ava?
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga de finale nu knippen en plakken, hij staat er als het goed is straks rond half 10 op de eerste, daarna volgt part 2
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef Briggy het volgende:
Hee Steephsel hebbie ook een cap van Paul in zijn onderbroek![]()
Kblijf net zo lang vragen tot ik er een heb![]()
ik 1223quote:Op woensdag 24 december 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
QUNIX : 1300 SR POSTS
ga es wegquote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was vergeten mijn windows geluid alleen te dempen, dus je hoort af en toe even een 'bliepje' maar dat maakt denk ik toch niks uit he?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
Nou, dat was het dan: SR08. Ik heb echt genoten. Net als ieder jaar: Nouwelijks slaap, de rest: TV kijken. Dankzij Breda, nu ook 2 keer live kijken, met als slagroom op de kers meedoen! Ik heb echt genoten de afgelopen 6 dagen. Dit wordt echt afkicken. Nu de Top serious request. Dat is een beetje als een kater: veel hoofdpijn, maar sommige dingen zijn goed. De topprogramma's beginnen weer over een week of 2. Thanks Coen, Paul en Giel, de hele crew van 3FMradio en 3FMTV. Thanks
Fantastisch!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga de finale nu knippen en plakken, hij staat er als het goed is straks rond half 10 op de eerste, daarna volgt part 2
Neuhquote:Op woensdag 24 december 2008 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik was vergeten mijn windows geluid alleen te dempen, dus je hoort af en toe even een 'bliepje' maar dat maakt denk ik toch niks uit he?
Heb je een cap van: ilse,giel,coen,paul,najib,armin en floortje??quote:Op woensdag 24 december 2008 20:38 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, hun draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |