Ach, ik ben dan ook een broekie van 21, vraag het over 10 jaar nog eensquote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar men denkt er altijd heel makkelijk over. Ten onrechte! Vandaar.
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar meestal weet je ruim een jaar vantevoren niet dat je op een bepaald moment uit elkaar gaat. Dusquote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet ik ook wel , maar je bent er samenbij.
MARS!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja waarom draaien ze die niet gewoon nog een keer...
thanx.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.![]()
Peaceman
En als Jordy nog komt optredenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Serious Request is mislukt als er minder geld wordt opgehaald dan bij het glazen huis in België
i know , is ook wel kort door de bocht, denk dat de meeste relaties tijdens zwangerschap of jaar erna onder hoogspanning staan, zeker bij een eerste.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wel, maar het gemak waarmee jij het zo zegt, dat is echt niet realistisch!
Ze hebben vast wel ergens een leuk potje gevonden met een hoop geld.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet, ze hadden gisteren 1m hoorde ik? en dat na 5 dagen, die 1,5m lukt ze dan nooit in 1 dag.
Nou idd.quote:
Zou er ook iemand zijn die Giel wil?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoeven we in ieder geval niet te vechten om wie wie krijgt![]()
hmmm, ik woon toch in den helderquote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er hopen mensen dat er iets anders verdwijnt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou er ook iemand zijn die Giel wil?![]()
Idd Coen, toen ik zondag daar stond dacht ik echt damnquote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Christian Bale en Coen van 3FM doen`t em wel hoor.![]()
Lekker nummer!!
Kinderbescherming zoekt 'm nogquote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou er ook iemand zijn die Giel wil?![]()
TOP SRquote:
Iets met water en zee.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe kun je nou van mislukt spreken als je miljoenen ophalt?
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Kinderbescherming zoekt 'm nog
Daar gaat het niet eens om. Kinderen krijg je niet zomaar. Er zijn zat mensen die dat weten, waaronder mijn vrouw en ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
i know , is ook wel kort door de bocht, denk dat de meeste relaties tijdens zwangerschap of jaar erna onder hoogspanning staan, zeker bij een eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |