Ik heb ze in elk geval nog niet gezien, helaas...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zijn daar al beelden van eigenlijk?
Geef hem NU een pakje sigaretten ajb!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
als Giel nu een sigaret opsteekt valt ie flauw van de nicotine
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
als Giel nu een sigaret opsteekt valt ie flauw van de nicotine
de weblog van ex vriendin, die vond het nodig om het wel allemaal op internet te zettenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geef hem NU een pakje sigaretten ajb!
Begin dan niet aan kinderenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ze hadden een gezamelijk log over de zwangerschap (van Timme, hun zoontje) en zij had nog een apart log waar ik toendertijd las dat het over was.
Ah oke... wel sneu... net een kindje en dan uit elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ze hadden een gezamelijk log over de zwangerschap (van Timme, hun zoontje) en zij had nog een apart log waar ik toendertijd las dat het over was.
Het heeft wel soms wel wat van ja!quote:
Gaat inderdaad te snel, tot straksquote:Op woensdag 24 december 2008 19:48 schreef Impry het volgende:
Ik ben er vandoor, topicreeks is op een moment gekomen dat posten eigenlijk geen nut meer heeft. Worden bijna geen reacties meer gelezen omdat het zo snel gaat.
Ik ga lekker TV kijken!
Was weer kei gezellig afgelopen dagen en kom nog wel langs in het nalul-topic.
meer:quote:
Tot laterquote:Op woensdag 24 december 2008 19:48 schreef Impry het volgende:
Ik ben er vandoor, topicreeks is op een moment gekomen dat posten eigenlijk geen nut meer heeft. Worden bijna geen reacties meer gelezen omdat het zo snel gaat.
Ik ga lekker TV kijken!
Was weer kei gezellig afgelopen dagen en kom nog wel langs in het nalul-topic.
geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
lalalala !! dont have to be rich want ik ben t al !
Aan kinderen begin je niet, die krijg je als je geluk hebt!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin dan niet aan kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |