Vanwaar dat she-male tagjequote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Heldennummer(eerste stukje ff doorspoelen
).
hij lust geen bierquote:Op woensdag 24 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanwaar dat she-male tagje? Heb ik iets gemist?
Hehe, die avatar van jou kun je ook niet zien zonder meteen aan andere dingen te denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Heldennummer(eerste stukje ff doorspoelen
).
Whehequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, die avatar van jou kun je ook niet zien zonder meteen aan andere dingen te denken
SHE en ik de male.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanwaar dat she-male tagje? Heb ik iets gemist?
pics?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
Mm ik vind het toch altijd tegenvallen als ik mezelf op foto's zie![]()
.
De vuile sletquote:
zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
.
zo stacy vind je dat lekker, een lul in je pikquote:
HIHIHIHIHIHIIquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE en ik de male.
Snap je: SHE - male WHEHEHEHEHEHEHEE
Wacht effe die inzamelingsactie is toch niet voor een repo als Heleen van Rooyen toen de tijd? Stond die zak hooi van haar er naakt naastquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE en ik de male.
Die tieten zijn wel goed te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo stacy vind je dat lekker, een lul in je pik_!
Nee maar hebben jullie niet dat je jezelf anders ziet dan hoe het op de foto naar voren komt?quote:
nee ikdoelde op die gare verspreking die don o ad maakt tijdens dat filmpjequote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die tieten zijn wel goed te doen
ik sta altijd met drank op de fotoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar hebben jullie niet dat je jezelf anders ziet dan hoe het op de foto naar voren komt?
ik sta altijd bezopen op foto'squote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar hebben jullie niet dat je jezelf anders ziet dan hoe het op de foto naar voren komt?
Softboxje en Photoshop.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo stacy vind je dat lekker, een lul in je pik_!
Oh...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ikdoelde op die gare verspreking die don o ad maakt tijdens dat filmpje
maar ze is zeker goed te doen
Jij zult wel een trekspier ten grote van een kleine babyarm hebben ofniet?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken dat hele filmpje uit mijn hoofd
Zoals sommigen Eziechel 25:17 uit hun hoofd kennen ken ik die sketches van Don&Ad - Stacey uit mijn hoofd.
de nationale hoerentestquote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals sommigen Eziechel 25:17 uit hun hoofd kennen ken ik die sketches van Don&Ad - Stacey uit mijn hoofd.
Mwoh.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij zult wel een trekspier ten grote van een kleine babyarm hebben ofniet?
echt iets wat ik met fok zou delenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
in dat filmpje zit dus die gare versprekingquote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
Die voetbalvereniging is helemaal dope. "Hey gastuh er zit een wijf in de plee met dikke tietuh" "Neukuh"
Heeft ze ineens 5 pikken omzich heen______!
Moet je nagaan als het je vriendin is whehehehe
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE en ik de male.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
Die voetbalvereniging is helemaal dope. "Hey gastuh er zit een wijf in de plee met dikke tietuh" "Neukuh"
Heeft ze ineens 5 pikken omzich heen______!
Moet je nagaan als het je vriendin is whehehehe
Wat had je dan verwacht, dat ze wel in was voor een enkeltje FC Overalpikquote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh.
Pasgeleden Don&Ad voor de eerste keer samen met mijn vriendin gekeken.
Ze vond er geen zak aan....
Ik:
Niemand die ook zo'n voorgevel op benen even naar binnen heeft zien lopen en het vreemd vind ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toiletjuffrouw op een voetbalclub
En een WC zonder deur... WTF !
Staat toch ook gewoon in KPD.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en DB, PM me eens een goed linkje van waar ik dat filmpje van Stacey kan downloaden/zien?
Waar dan? Ik heb het nog niet kunnen vinden in ieder gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon in KPD.
[standaard tegen bt opmerking]
Jij ziet wel wat in FC Overalpik?![]()
[/ the end]
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb het nog niet kunnen vinden in ieder geval![]()
En FC Overalpik klinkt heerlijk!
Als ik een IQ had van 70 en geen vooruitzicht op werk of een normaal leven zou ik best een filmpje met ze opnemen hoor, lachen
*kuch* google *kuch*quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb het nog niet kunnen vinden in ieder geval![]()
En FC Overalpik klinkt heerlijk!
Als ik een IQ had van 70 en geen vooruitzicht op werk of een normaal leven zou ik best een filmpje met ze opnemen hoor, lachen
Ik heb ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en DB, PM me eens een goed linkje van waar ik dat filmpje van Stacey kan downloaden/zien?
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*kuch* google *kuch*
http://forum.fok.nl/topic/1209434
quote:
Wil jij dan mijn Stacey zijn? Dan ben ik jouw Don en Ad.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik las je reactie almsn?
Heh bah.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn Stacey zijn? Dan ben ik jouw Don en Ad.
je wilt haar filmen terwijl ze door 5 lullen wordt verwend?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn Stacey zijn? Dan ben ik jouw Don en Ad.
Zo blijkt!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je wilt haar filmen terwijl ze door 5 lullen wordt verwend?
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je wilt haar filmen terwijl ze door 5 lullen wordt verwend?
weet ik dat, ik heb alleen dat gang bang filmpje gezien een eeuw terugquote:Op woensdag 24 december 2008 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Don of Ad is toch die man uit de autoles-filmpjes?
welkequote:Op woensdag 24 december 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Nog maar 2 minuten jongens en mijn download is klaar
*sop* *sop* *sop*quote:Op woensdag 24 december 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
veel plezierquote:Op woensdag 24 december 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
A la American Psychoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:25 schreef IQM het volgende:
De enige manier waarop ik Bt wil filmen terwijl ze door vijf lullen wordt verwend is wanneer ik haar in een spiegelkamer neem.
[ afbeelding ] (What up?!)
/
Je komt toch wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
*sop* *sop* *sop*
Als je je webcam aanzet, kom ik online.
Whehe, online komen. Whehe.
das geen schandequote:Op woensdag 24 december 2008 19:28 schreef Fascination het volgende:
Ik heb dat hele gedoe rondom Don & Stacey of weet ik wat gemist.
Neuh.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
das geen schande![]()
ben je nu trouwens niet meer chaggi
quote:
mooie ogen heeft stacey hehquote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:51 schreef reetveter het volgende:
Oh wacht ik weet het al, is dat niet die ene waar die moeder mee gaat dansen
wat een kut muziek manquote:Op woensdag 24 december 2008 19:52 schreef reetveter het volgende:
deze clip moet echt verboden worden![]()
Die is geniaalquote:Op woensdag 24 december 2008 19:51 schreef reetveter het volgende:
Oh wacht ik weet het al, is dat niet die ene waar die moeder mee gaat dansen
STACY!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie raadt wat er achter dat zwarte gepaint schuilt, wint een fictieve zak vol met lucht.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie raadt wat er achter dat zwarte gepaint schuilt, wint een fictieve zak vol met lucht.
quote:
barbapapaquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 december 2008 20:03 schreef IQM het volgende:
Ik zit te te fappen op Bt die zit te soppen op gers die aan het fappen is op mij terwijl ik zit te fappen. True but never ending story.
whehehequote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Zo overdreven hoefde nou ook weer niet.quote:(R) zegt (20:05):
En net moest ik lachen om jouw grapje in de sc
IQM zegt (20:06):
LACH DAN!
IQM zegt (20:06):
Ook in SC graag.Ik leef op de lach van anderen
welke ga je zo kijken?quote:
grap? grap? welke grap?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:14 schreef Fascination het volgende:
Ik vond die grap totaal niet grappig maar goed..
Precies.quote:
wie stacy of bt?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:22 schreef IQM het volgende:
Bt zou Stacey neuken voor tachtig euro als ze een penis had.
Och nee, echt? Jeetje.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:22 schreef IQM het volgende:
Bt zou Stacey neuken voor tachtig euro als ze een penis had.
wat een saaie film is dat zegquote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef Fascination het volgende:
Oh Brokeback Mountain komt er zo op.
Nee hoor, het is alleen een rustige film.quote:
ik vind hem saai, ik val elke keer in slaap als ik hem probeer te volgenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, het is alleen een rustige film.
Tja dat kanquote:Op woensdag 24 december 2008 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind hem saai, ik val elke keer in slaap als ik hem probeer te volgen
wut wut wut?quote:
Haha inderdaad.quote:
bullshitquote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een scheerapparaat gekregen.
Maar die kan niet onder de douche.
Hahaquote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een scheerapparaat gekregen.
Maar die kan niet onder de douche.
Jawel, maar dat had tofferderer geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Dat is weer handig. Gaat om het gebaar
.
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een paling in mijn broek.
ik heb een koelkast vol rose champagnequote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb op het werk goedkope champagne gedronken en bier uit blik
Maar het was wel leuk
Eerst wil je me op msn, nu wil je wurgseks. Jij laat er ook geen gras over groeien, zeg.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Take my breath away.
Wurgseks?
net een zwarte weduwequote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerst wil je me op msn, nu wil je wurgseks. Jij laat er ook geen gras over groeien, zeg.
tuuk kan je wel drinkenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een koelkast vol rose champagne![]()
mja ben ziek dus kan niet drinken
ja en jij kan douchen met je scheerapparaatquote:
Voor pak 'm beet een paar secondenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en jij kan douchen met je scheerapparaat
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en na de seks eet ik m op!
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en na de seks eet ik m op!
hoezo, ga je echt sex hebben met bt dan?quote:
NECROFILIE FOR THE WIN!!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, bij nader inzien eet ik 'm liever voor de seks al op. Ik heb honger.
Dat is wel wat ik op m'n verlanglijstje voor kerst heb gezet, ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo, ga je echt sex hebben met bt dan?
Wat voor sausje doe je erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, bij nader inzien eet ik 'm liever voor de seks al op. Ik heb honger.
hoe hem je sex met iemand die je hebt opgegeten? of je wilt een drol gaan batsenquote:
Ik heb nog wel een sausje voor haar.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor sausje doe je erbij?
Ben niet gegaan he, 7.00 's ochtendsquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben niet gegaan he, 7.00 's ochtends!!!
.
welke onderontwikkelde amoede verzint er zo'n tijdquote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben niet gegaan he, 7.00 's ochtends!!!
.
Ja ik weet het ook niet. Zullen ze wel doen zodat er minder mensen komen en ze minder geld uit hoeven te gevenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke onderontwikkelde amoede verzint er zo'n tijd_!
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet. Zullen ze wel doen zodat er minder mensen komen en ze minder geld uit hoeven te geven!!
Geen. Ik heb genoeg aan de combinatie van voorvocht en bloed.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor sausje doe je erbij?
oehquote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen. Ik heb genoeg aan de combinatie van voorvocht en bloed.
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
!!!!!!
gaan wij een keer geile lesbo's spotten ?
We have a winner!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe hem je sex met iemand die je hebt opgegeten? of je wilt een drol gaan batsen_!
bohhhhquote:
quote:
en daarna capi's aaien?quote:
Enkeltje naar de set van the award winning motion picture:quote:
Le Gigantic l'cancercaviaquote:
ja capibari tafkna capibaraquote:
wordt er geswaffeld?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Enkeltje naar de set van the award winning motion picture:
2 girls, 1 cup
![]()
![]()
ja die jaquote:
Lijkt me super!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja capibari tafkna capibara
soort van grote cavia;s_!
Vast welquote:
* Faptastic*quote:
thnks vd heads up, * PeZu [logt in op:btshower.camquote:
Samurai Editquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
thnks vd heads up, * PeZu [logt in op:btshower.cam
ik heb typtyfus dus ik ben king edit inmiddelsquote:
En dan te bedenken dat ik er nog steeds niet onder staquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef PeZu het volgende:
iedereen is aan het fappen met een douchende bt in gedachte
Heb ik daarvoor de hele tijd betaaldquote:Op woensdag 24 december 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er nog steeds niet onder stalazy bitch die ik ben.
toch wel bizar dat katten niet tegen water kunnen maar een poes het beste nat is ;')_!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
BT, ga ff met je hand over de poes. *fap fap*
ja ik zag het alquote:Op woensdag 24 december 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er nog steeds niet onder stalazy bitch die ik ben.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
BT, ga ff met je hand over de poes. *fap fap*
hoho zijn creditcard is net geblokeerdquote:Op woensdag 24 december 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:04 schreef Fascination het volgende:
Je had toch een konijn Bt?
dat vind ik een stoot onder de gordel zo rond kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hahaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vind ik een stoot onder de gordel zo rond kerst
een gordelquote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Dat heeft ze vast niet
.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef PeZu het volgende:
echooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:04 schreef Fascination het volgende:
Je had toch een konijn Bt?
Ja, maar die is dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
dat is jouw bedquote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Dode Pluisje haat jullie allemaal, aanschouw haar gezicht:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb net Brokeback Mountain gezien
Ben ik nu homo?
nietusquote:
Hahah, ze kijkt echt evil jaquote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Dode Pluisje haat jullie allemaal, aanschouw haar gezicht:
[ afbeelding ]
Wat vond je ervanquote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb net Brokeback Mountain gezien
Ben ik nu homo?
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh niet huilen! Gefeliciteeerd!
Niet leuk eigenlijk. En voorspelbaar.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh niet huilen! Gefeliciteeerd!
"Leuk"quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet leuk eigenlijk. En voorspelbaar.
doe eerst even een raam openquote:
Ja, leuk what ever. Niet boeiend in ieder geval. Mijn boek is interessanter.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Leuk". Ik vond het een mooie film, ook erg ontroerend.
Ohoh confession timequote:
Jij met je boekenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, leuk what ever. Niet boeiend in ieder geval. Mijn boek is interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zie je ze elkaar uitgebreid aflebberen op de dansvloer. En naturlich zoals een echte negerjosselaar doet, neemt die ons aller huisvrouw mit naar buiten
. Hier heb ik opzich geen problemen mee
WARE HET NIET DAT WIJ DIE STUKKEN EBOLA BUITEN BEZIG ZAGEN![]()
![]()
I never workout
Sorry. Het is wel een aanraderquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef reetveter het volgende:
Wij waren in Berlijn dus in de Kulturbrauerei, en der was dus zoeen reggeaton party. Nou waar bier is is Reetveter dus zo gezegd zo gedaan. Maar wat ons oog daar zag, er was zoeen negert, maar dan een echte negert waarbij je met een zaklamp op moest schijnen want anders zag je hem niet. Hij zat samen met zijn homie echt serieus, 10 minuten naar de drankkaart te kijken, en ze bestelden met zijn 2jen 1 glas jack daniels om te pronken met hun whiskey on the rocks. Maar dit is niet mijn klacht, neen, mijn klacht is dat die neger van 20 geen meisje had. Dus wat doet ons aller negert, hij gaat een (ongeveer uitziende) chick van 48 jaar regelen
. En die zag eruit zoals dit:
Ha-ha! Jij slaapt nu echt jaren slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zie je ze elkaar uitgebreid aflebberen op de dansvloer. En naturlich zoals een echte negerjosselaar doet, neemt die ons aller huisvrouw mit naar buiten
WARE HET NIET DAT WIJ DIE STUKKEN EBOLA BUITEN BEZIG ZIEN![]()
![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
omdat ik moest kotsen van het plaatjequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef reetveter het volgende:
Wij waren in Berlijn dus in de Kulturbrauerei, en der was dus zoeen reggeaton party. Nou waar bier is is Reetveter dus zo gezegd zo gedaan. Maar wat ons oog daar zag, er was zoeen negert, maar dan een echte negert waarbij je met een zaklamp op moest schijnen want anders zag je hem niet. Hij zat samen met zijn homie echt serieus, 10 minuten naar de drankkaart te kijken, en ze bestelden met zijn 2jen 1 glas jack daniels om te pronken met hun whiskey on the rocks. Maar dit is niet mijn klacht, neen, mijn klacht is dat die neger van 20 geen meisje had. Dus wat doet ons aller negert, hij gaat een (ongeveer uitziende) chick van 48 jaar regelen
. En die zag eruit zoals dit:
*Fap*?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zie je ze elkaar uitgebreid aflebberen op de dansvloer. En naturlich zoals een echte negerjosselaar doet, neemt die ons aller huisvrouw mit naar buiten
WARE HET NIET DAT WIJ DIE STUKKEN EBOLA BUITEN BEZIG ZAGEN![]()
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
En dat was nog niet het ergste wat zij gezien hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ha-ha! Jij slaapt nu echt jaren slecht![]()
volgende week maandag, schikt dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef Triptamine het volgende:
Ik wil ook naar hell's kitchen, het enige restaurant waar je een klacht indient en vervolgens een heerlijke scheldpartij krijgt te zien
Pussy, laat hem dan ook staan.quote:
Whehe dat zal bestquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry. Het is wel een aanrader![]()
Ja hoor, jij betaalt? mooi!quote:
quote:
nee maar in mijn keuken gaat het net zoquote:
Eerst even toestemming vragen aan de voormalige eigenaresse van Pluisje.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pussy, laat hem dan ook staan.
Tell mequote:Op woensdag 24 december 2008 22:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dat was nog niet het ergste wat zij gezien hebben
Ik zal zo wel even een update posten ..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]alles goed?
We waren ongerust..
Alsof alleen mannen op Bt fappenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerst even toestemming vragen aan de voormalige eigenaresse van Pluisje.
Komt 'ie:
[ afbeelding ]
Saai. We hebben je gemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even een update posten ..
Maar neehet gaat niet goed.
Maar goed,
Hoe is het hier ?
En sorry dat jullie ongerust waren ..
Ik ben extreem druk geweest
Whehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof alleen mannen op Bt fappen.
Jij ook?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof alleen mannen op Bt fappen.
Das het nu ook hoor.quote:
Ik fap op alles wat enigszins op een vrouw lijktquote:
Wil je neuken?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fap op alles wat enigszins op een vrouw lijkt.
Erica Terpstra kom er maar inquote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus zeg doe eens niet zo kankerirritant.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
Mogen er p0rnpics gepost worden, gezien de regels zijn aangescherpt?
Mwah. Ik vind de tijd zo snel gaan. :")quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er weinig hier in een enthousiaste, gezellige stemming...
Er is nooit iemand die iets om dat kutje geeft. Negeer de faler gewoon .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus zeg doe eens niet zo kankerirritant.
Who cares
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we ons meer bezig houden met het verhaal van NB nu.
Don't feed the troll.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Who cares
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we ons meer bezig houden met het verhaal van NB nu.
Man manquote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Update ...
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Waarschuwing:
Niet vrolijk
ja inderdaad, ik moet het nog wel kunnen publiceren in de donald duckquote:Op woensdag 24 december 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Who cares
ik wil het heel kut hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Fascination het volgende:
Jezus christus, hoe kut wil je 't hebben. Je kunt nog steeds niet op iemand leunen?
Ooh en bedanktquote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Whehehequote:
Ik zou niet weten op wie.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Fascination het volgende:
Jezus christus, hoe kut wil je 't hebben. Je kunt nog steeds niet op iemand leunen?
MaxCquote:Op woensdag 24 december 2008 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
HEUJ de ware identiteit van Crane is achterhaald!!!1
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Hahaquote:
Wats er nou aan de hand?quote:
quote:
quote:laatste bezoek: 40 minuten, 44 seconden geleden.
Godverdomme zeg!! Ik ben bijna in staat om naar je toe te komen. Je moet met iemand praten, dit kan zo niet langer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op wie.
Mijn pa wil niet uit Noorwegen komen.
Mijn ma spreek ik al jaren niet meer en dat hoef ik ook niet meer.
De ouders van Mirre wil dat IK ga beslissen hoelang Mirre nog zo lang moet liggen.
Deurwaarders vieren blijkbaar ook geen kerst ..
Dus nee
Ik leun op mijzelf.
Kijk het banmeldtopic dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoek die naam eens op op Hyves dan. Weet je zeker dat het dezelfde (Crane) is?
Ah, die is dus geband, omdat hij op hetzelfde ip als Crane post.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het broertje van Crane.
Dom dom dom
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het broertje van Crane.
Dom dom dom
Dank je wel Fasquote:Op woensdag 24 december 2008 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godverdomme zeg!! Ik ben bijna in staat om naar je toe te komen. Je moet met iemand praten, dit kan zo niet langer.
http://fotoboek.fok.nl/HomerJquote:
Ja...?quote:
HomerJ is gewoon zijn oude account.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/HomerJ
http://fotoboek.fok.nl/maxc
Kan toch geen toeval zijn?
Edit: o oke broertje?
Mij niet.quote:
Zijn geboortedatum is andersquote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HomerJ is gewoon zijn oude account.
Al snap ik niet hoe hij in 3 jaar tijd maar 1 jaar ouder is geworden!
en zijn geboortedatum verspringt ook nog ene jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HomerJ is gewoon zijn oude account.
Al snap ik niet hoe hij in 3 jaar tijd maar 1 jaar ouder is geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |