Vanwaar dat she-male tagjequote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Heldennummer(eerste stukje ff doorspoelen
).
hij lust geen bierquote:Op woensdag 24 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanwaar dat she-male tagje? Heb ik iets gemist?
Hehe, die avatar van jou kun je ook niet zien zonder meteen aan andere dingen te denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Heldennummer(eerste stukje ff doorspoelen
).
Whehequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, die avatar van jou kun je ook niet zien zonder meteen aan andere dingen te denken
SHE en ik de male.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanwaar dat she-male tagje? Heb ik iets gemist?
pics?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
Mm ik vind het toch altijd tegenvallen als ik mezelf op foto's zie![]()
.
De vuile sletquote:
zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
.
zo stacy vind je dat lekker, een lul in je pikquote:
HIHIHIHIHIHIIquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE en ik de male.
Snap je: SHE - male WHEHEHEHEHEHEHEE
Wacht effe die inzamelingsactie is toch niet voor een repo als Heleen van Rooyen toen de tijd? Stond die zak hooi van haar er naakt naastquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE en ik de male.
Die tieten zijn wel goed te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo stacy vind je dat lekker, een lul in je pik_!
Nee maar hebben jullie niet dat je jezelf anders ziet dan hoe het op de foto naar voren komt?quote:
nee ikdoelde op die gare verspreking die don o ad maakt tijdens dat filmpjequote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die tieten zijn wel goed te doen
ik sta altijd met drank op de fotoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar hebben jullie niet dat je jezelf anders ziet dan hoe het op de foto naar voren komt?
ik sta altijd bezopen op foto'squote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar hebben jullie niet dat je jezelf anders ziet dan hoe het op de foto naar voren komt?
Softboxje en Photoshop.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo stacy vind je dat lekker, een lul in je pik_!
Oh...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ikdoelde op die gare verspreking die don o ad maakt tijdens dat filmpje
maar ze is zeker goed te doen
Jij zult wel een trekspier ten grote van een kleine babyarm hebben ofniet?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken dat hele filmpje uit mijn hoofd
Zoals sommigen Eziechel 25:17 uit hun hoofd kennen ken ik die sketches van Don&Ad - Stacey uit mijn hoofd.
de nationale hoerentestquote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals sommigen Eziechel 25:17 uit hun hoofd kennen ken ik die sketches van Don&Ad - Stacey uit mijn hoofd.
Mwoh.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij zult wel een trekspier ten grote van een kleine babyarm hebben ofniet?
echt iets wat ik met fok zou delenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
in dat filmpje zit dus die gare versprekingquote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
Die voetbalvereniging is helemaal dope. "Hey gastuh er zit een wijf in de plee met dikke tietuh" "Neukuh"
Heeft ze ineens 5 pikken omzich heen______!
Moet je nagaan als het je vriendin is whehehehe
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE en ik de male.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
Die voetbalvereniging is helemaal dope. "Hey gastuh er zit een wijf in de plee met dikke tietuh" "Neukuh"
Heeft ze ineens 5 pikken omzich heen______!
Moet je nagaan als het je vriendin is whehehehe
Wat had je dan verwacht, dat ze wel in was voor een enkeltje FC Overalpikquote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh.
Pasgeleden Don&Ad voor de eerste keer samen met mijn vriendin gekeken.
Ze vond er geen zak aan....
Ik:
Niemand die ook zo'n voorgevel op benen even naar binnen heeft zien lopen en het vreemd vind ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toiletjuffrouw op een voetbalclub
En een WC zonder deur... WTF !
Staat toch ook gewoon in KPD.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en DB, PM me eens een goed linkje van waar ik dat filmpje van Stacey kan downloaden/zien?
Waar dan? Ik heb het nog niet kunnen vinden in ieder gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Staat toch ook gewoon in KPD.
[standaard tegen bt opmerking]
Jij ziet wel wat in FC Overalpik?![]()
[/ the end]
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb het nog niet kunnen vinden in ieder geval![]()
En FC Overalpik klinkt heerlijk!
Als ik een IQ had van 70 en geen vooruitzicht op werk of een normaal leven zou ik best een filmpje met ze opnemen hoor, lachen
*kuch* google *kuch*quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb het nog niet kunnen vinden in ieder geval![]()
En FC Overalpik klinkt heerlijk!
Als ik een IQ had van 70 en geen vooruitzicht op werk of een normaal leven zou ik best een filmpje met ze opnemen hoor, lachen
Ik heb ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en DB, PM me eens een goed linkje van waar ik dat filmpje van Stacey kan downloaden/zien?
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*kuch* google *kuch*
http://forum.fok.nl/topic/1209434
quote:
Wil jij dan mijn Stacey zijn? Dan ben ik jouw Don en Ad.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik las je reactie almsn?
Heh bah.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn Stacey zijn? Dan ben ik jouw Don en Ad.
je wilt haar filmen terwijl ze door 5 lullen wordt verwend?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn Stacey zijn? Dan ben ik jouw Don en Ad.
Zo blijkt!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je wilt haar filmen terwijl ze door 5 lullen wordt verwend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |