Ze scoort wel punten jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
Coen hou vol
Paul je bent de beste
Giel je bent een homo
Claudia
huilende (lees: instortende) Giel...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef alors het volgende:
Nog wat belangrijks gebeurd is het afgelopen halfuur?
Niet alleen als cabaretiere.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef marcodej het volgende:
Claudia als cabaretiere is drama, maar lijkt me wel een aardig mens.
En hoeveel doe jij aan wereldverbetering?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat ik verwacht dat ze die 2,5 miljoen wel gaan halen, helaas.
Hij had em zondag wel in de truck zitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef Briggy het volgende:
Wat zit Michiel zijn haar raaris ie weer bij Mari geweest
Ik nietquote:Op woensdag 24 december 2008 18:36 schreef Miam het volgende:
Hallo
Omdat ik vanmiddag gemist heb, ben ik opzoek naar beelden van Coen met zoontje?!
Och echt ? Die heb ik idd gemist. Vanwege wat ?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
huilende (lees: instortende) Giel...
Veel geitenwollen sokken idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een alternatievelingen weer zeg
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Hetzelfde antwoord als op Roel's post.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor dit jaar wel idd, ze heeft er ook een keer zelf in gezeten (eerste editie).
Maar geweldige muziek!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Dat was die 330K van het callcenter, maar daar komen de inkomsten vanaf 11 uur vandaag nog bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef Intrepidity het volgende:
De SMS inkomsten moeten er ook nog bij op toch?
Neee, dat had ik willen zien!!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
huilende (lees: instortende) Giel...
Oh, dacht dat dat alleen de belletjes en niet de SMS-balk wasquote:Op woensdag 24 december 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was die 330K van het callcenter, maar daar komen de inkomsten vanaf 11 uur vandaag nog bij.
Idd. Vindt niet zo heul veul aan. Misschien zelfs welquote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Als kaascroissant.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als caberetiere.
Als presentratrice.
Als hoofd op televisie.
-Vul aan
-Vul aan
-Vul aan
Ok, iemand wou het hebben, weet even niet meer wie...quote:
Ik breng zelf ook elk jaar een hoop geld naar een bodemloze put.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En hoeveel doe jij aan wereldverbetering?
O, ik dacht dat dat erbij zat. maar dat zal inderdaad wel gescheiden zijn ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat alleen de belletjes en niet de SMS-balk was
Nou, in het voorprogramma van Infadels vond ik ze niet verkeerd hoor!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:44 schreef Tourniquet het volgende:
Live niet al te sterk helaas, maar op plaat is deze zoooo fijn! Vooral bij het stukje "don't you stand there..."
Dat was heel goed zelfs!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, in het voorprogramma van Infadels vond ik ze niet verkeerd hoor!
In het voorprogramma van Krezip waren ze ook nie kud!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, in het voorprogramma van Infadels vond ik ze niet verkeerd hoor!
Zie OPquote:Op woensdag 24 december 2008 18:47 schreef Dynd het volgende:
Heeft iemand een link van de live stream?thnx
Ja...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Giel Beelen slaat de spijker op zijn kop. De kredietcrisis.
Ik wíst hetquote:
Ben je autist?quote:
Als je in het publiek staat, klink het heel anders dan op de radio. Ik weet wel dat als Hit Me TV in de buurt komt optreden, ik naar alle waarschijnlijkheid heen ga.quote:
Wonen er maar 5.000 man in Breda?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Heel Breda lijkt te zijn uitgelopen voor dit.
Ze hadden 't juist nog wat meer mogen afwisselen i.p.v. sommige platen overdreven veel te draaien.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:48 schreef Impry het volgende:
Adele![]()
Veel te weinig gedraaid voor een plaat die zo vaak is aangevraagd!
Komt zo welquote:Op woensdag 24 december 2008 18:48 schreef 3FMaster het volgende:Hij draait Adele zonder te zeggen: Een bel voor Adele. Hij is niet in vorm.
thx ff bij mn favo zetten op joetoepquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wonen er maar 5.000 man in Breda?
Rennen dan... het is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:50 schreef Impry het volgende:
Ik baal er eigenlijk wel van dat ik niet op de Grote Markt ben
Ik heb hier nog een Nuts liggenquote:
Dat blijf je altijd hebben ja, maar dan nog is Adele te weinig gedraaid eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hadden 't juist nog wat meer mogen afwisselen i.p.v. sommige platen overdreven veel te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |