Dat was die 115K van Veenstra toch al? Of komt er apart nog wat?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef muisje-eliza het volgende:
en hoofdsponsor coca cola moet nog ff zeggen wat ze hebben binnengesleept
Ach, de NS gaf 4k, is nog triester...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat natuurlijk peanuts voor zo'n bedrijf. Norit bracht vorig jaar een half miljoen mee. Kijk, dat schiet op.
110k geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2008 18:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Zat dat er niet al bij de Surprise Truck in?
Veenstra? Ik heb daar ook aan meegeholpen, heurquote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef Felixa het volgende:
TNT 125K
Callcenter 330K
Veenstra 115K
Ekdom 47K
Da's aan de allergrootste bedragen toch zo'n beetje 620K, alleen vandaag (of mis ik nog iets?).
En er zijn ook nog wat redelijk grote cheques voorbij gekomen vandaag.
Nou, ik denk dat ze die 2,5 miljoen wel gaan halen.
Yann Tierssenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
"Die kan er vanavond weer bovenop."
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef Felixa het volgende:
TNT 125K
Callcenter 330K
Veenstra 115K
Ekdom 47K
Da's aan de allergrootste bedragen toch zo'n beetje 620K, alleen vandaag (of mis ik nog iets?).
En er zijn ook nog wat redelijk grote cheques voorbij gekomen vandaag.
Nou, ik denk dat ze die 2,5 miljoen wel gaan halen.
Dit jaar wel idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Di's de eerste keer dat Claudia wat doet voor SR, toch?
Wat straal je lekker veel postiviteit en optimisme uitquote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef Kopbal het volgende:
Daar heb je die misvormde pot ook weer.
Voor dit jaar wel idd, eerdere jaren echter heeft heeft ze er ook een keer zelf in gezeten (eerste editie).quote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Di's de eerste keer dat Claudia wat doet voor SR, toch?
Ja, dat bedoelde ik. Heb haar de andere dagen nog niets zien doen voor SR, maar zou kunnen dat ik wat gemist had.quote:
Ik zeg net nog dat ik verwacht dat ze die 2,5 miljoen wel gaan halen, helaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Wat straal je lekker veel postiviteit en optimisme uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |