abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64331178
http://www.nu.nl/algemeen(...)waalwijker-geld.html
quote:
WAALWIJK - Een 48-jarige Waalwijker heeft dinsdag met het Openbaar Ministerie 260 euro verrekend voor een klap die hij uitdeelde aan een kind van zes jaar.

Dat maakte een woordvoerder van de politie woensdag bekend.

Klap

Het slachtoffertje fietste 's middags in de Guido Gezellestraat in Waalwijk en reed per ongeluk tegen de benen van de man. Het jongetje kreeg een klap en raakte overstuur.

De verdachte werd snel daarna opgepakt en verklaarde dat hij het kind slechts had geduwd. Zelf had hij een schaafwond aan zijn scheenbeen opgelopen. Op het politiebureau betaalde de man niettemin contant een schikking om vervolging te voorkomen.
Laat me raden, die moeder is vast zo'n tokkiehuisvrouw die boos op die kerel werd omdat haar kind hem aanreed.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 24 december 2008 @ 17:32:54 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64331276
grote god
quote:
Het jongetje kreeg een klap en raakte overstuur.
. Ja duh.. dat was de bedoeling waarschijnlijk ook

etterbakkie ramt man, man mept kind en man krijgt boete? nog niet eens zo heel lang geleden kreeg kind dan thuis nog een extra mep in zo'n situatie

dit land is debiel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 24 december 2008 @ 17:42:25 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64331477
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64331706
Niet langer 'only in America', wij doen nu ook met dat soort waanzin.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_64331768
je weet niet of dit een rotjochie was, of een rotvent. Dat hij de schikking betaalde zegt waarschijnlijk al dat hijzelf niet overtuigd was van zijn onschuld.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:53:56 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64331810
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef poemojn het volgende:
je weet niet of dit een rotjochie was, of een rotvent. Dat hij de schikking betaalde zegt waarschijnlijk al dat hijzelf niet overtuigd was van zijn onschuld.
onschuld? neuh.. hij had immers die mep uitgedeeld.....

maar kom freakin' on zeg... de politie bellen omdat je kind een klap krijgt
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:54:20 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64331821
Hoezo "etterbakkie"?!.

Er staat dat het kind PER ONGELUK tegen de man aanreed. Beetje belachelijk om zo'n ventje dan een optater te geven he.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:54:42 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64331836
Voor zoiets zou ik een kind niet slaan (als het gewoon per ongeluk gaat)

Als het vervelende etters zijn die lopen te kutten, en mij, mijn familie, of mijn bezittingen ofzo 'raken', dan wel. Denk aan kluiten tegen de ramen ofzo, of kids die je kat proberen te schoppen of whatever.

Ik heb als jochie wel eens een iets oudere gozer op zijn bek gemept, en toen heeft zijn vader me even de buurt uitgezet Vind ik achteraf nog redelijk beschaafd van die pa, ook al was die zoon een gigantische 'bully'. Toen was ik 5 geloof ik.

Heb ook eens een kopstoot gekregen van de vader van een buurmeisje, omdat ik haar gepest zou hebben ofzo. Toen was ik 7 of 8.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:54:54 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64331841
ja, want dat kind gaat zeggen dat ie het met opzet deed nadat hij een mep kreeg
  woensdag 24 december 2008 @ 17:55:59 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64331877
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef teamlead het volgende:

maar kom freakin' on zeg... de politie bellen omdat je kind een klap krijgt
Nou, ik kan een hele hoop slechtere redenen bedenken hoor!

En dit is dus eens iemand die NIET terugslaat, dát zou pas onder Tokkiegedrag vallen imo. Hoewel geheel begrijpelijk, de eerste die met zijn jatten aan mijn kind zit is ook nog lang niet jarig, kan ik je verzekeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 24-12-2008 18:03:19 ]
  woensdag 24 december 2008 @ 17:56:49 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64331907
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:54 schreef teamlead het volgende:
ja, want dat kind gaat zeggen dat ie het met opzet deed nadat hij een mep kreeg
Je punt is? Bewijs je hiermee het tegendeel ofzo? Het kind is 6, geen 16.
pi_64331975
jij bent zo iemand die alles discussierend met een 6-jarige tracht op te lossen ?
van een corrigerende tik is nog nooit iemand slechter geworden
zonnig Brasil
  woensdag 24 december 2008 @ 18:00:28 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64332026
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef qwerty_x het volgende:
jij bent zo iemand die alles discussierend met een 6-jarige tracht op te lossen ?
Een corrigerende tik waarvoor? Omdat het kind niet op tijd kon remmen? .

En hoewel ik er idd tegen ben om te slaan, is die beslissing nog altijd aan de ouders. Niet aan een toevallige passant.

Je laatste opmerking durf ik trouwens ook grif te betwisten hoor .
pi_64332046
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:29 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)waalwijker-geld.html
[..]

Laat me raden, die moeder is vast zo'n tokkiehuisvrouw die boos op die kerel werd omdat haar kind hem aanreed.
Helemaal lekker ben je niet als je een kind een klap geeft inderdaad. Ik vind 260 euro ook belachelijk laag als schikking.
pi_64332071
En het vervolg is dat de man de ouders van het kind aanklaagt vanwege de schaafwond aan zijn been, en honderden zo niet duizenden euro's vangt ?

Broek uiteraard ook beschadigd... moet ook vergoed worden. Etc etc.
pi_64332073
quote:
Het ligt er maar net aan. Als je elke dag een corrigerende tik uitdeelt lijkt het me niet dat het kind daar beter van wordt. Het uitdelen van corrigerende tikken is ook niet aan derden op straat, maar aan de ouders.
pi_64332077
de OP is te wazig om te bepalen of het al dan niet terecht was

maar om nou te zeggen dat "iedereen die met z'n jatten aan je kind zit een probleem heeft" vind ik dan ook wel wat ver gaan
zonnig Brasil
pi_64332081
quote:
Schei uit zeg. Scheld dat kind dan alleen uit.

Kerel had gewoon losse handjes. Afgaande op het bericht vind ik het een terechte straf.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 24 december 2008 @ 18:04:17 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64332133
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:02 schreef qwerty_x het volgende:

maar om nou te zeggen dat "iedereen die met z'n jatten aan je kind zit een probleem heeft" vind ik dan ook wel wat ver gaan
Ik niet. Maar laat me raden, je hebt geen kinderen? .
pi_64332158
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan. Als je elke dag een corrigerende tik uitdeelt lijkt het me niet dat het kind daar beter van wordt. Het uitdelen van corrigerende tikken is ook niet aan derden op straat, maar aan de ouders.
ik zou het inderdaad ook niet echt op prijs stellen als derden dat met mijn kinderen doen en zelf zal ik zoiets al helemaal niet doen.
Ik kan me echter voorstellen dat er situaties zijn dat ik die derden wel kan begrijpen - ligt eraan wie het zijn.
zonnig Brasil
pi_64332177
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:02 schreef qwerty_x het volgende:

Als een kind per ongeluk op straat tegen je oploopt dan deel je meteen een tik uit?
pi_64332180
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

fout geraden !
zonnig Brasil
pi_64332197
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

ik zou het inderdaad ook niet echt op prijs stellen als derden dat met mijn kinderen doen en zelf zal ik zoiets al helemaal niet doen.
Ik kan me echter voorstellen dat er situaties zijn dat ik die derden wel kan begrijpen - ligt eraan wie het zijn.
Wat voor situaties zijn dat dan precies?
pi_64332200
Ach, het was gewoon een afwerende reflex.

Gaat zo'n kind heus niet dood van. Watjes.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:06:52 #25
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_64332211
Een kind op een kinderfietsje is volgens de wet gewoon een voetganger, en mag daar gewoon fietsen. Terecht dat deze man daar een boete voor krijgt! Sterker nog: een volwassene mag je ook niet slaan voor een fout in het verkeer...
censuur :O
  woensdag 24 december 2008 @ 18:07:40 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64332236
Als mijn kind een 14-jarige zakkenroller zou zijn zou ik het idd niet erg vinden als ie een keer een flinke muilpeer kreeg. Zo, toch wat nuance aangebracht .
  woensdag 24 december 2008 @ 18:07:58 #27
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64332248
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Een corrigerende tik waarvoor? Omdat het kind niet op tijd kon remmen? .
of wilde remmen....?
quote:
En hoewel ik er idd tegen ben om te slaan, is die beslissing nog altijd aan de ouders. Niet aan een toevallige passant.
euh, een helemaal toevallige passant was deze meneer niet hoor.. deze meneer was de rem die dit kind gebruikte (al dan niet bewust)
quote:
Je laatste opmerking durf ik trouwens ook grif te betwisten hoor .
ik hoop toch echt dat je het verschil snapt tussen een opvoedkundige tik en een kind in elkaar beuken he?
  woensdag 24 december 2008 @ 18:08:07 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64332256
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Sorry, maar als jouw koters mijn kat een schop ofzo geven, dan ren ik naar buiten en geef ik jouw koters een schop. Had je ze maar beter moeten opvoeden.
pi_64332284
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef Vivi het volgende:
Als mijn kind een 14-jarige zakkenroller zou zijn zou ik het idd niet erg vinden als ie een keer een flinke muilpeer kreeg. Zo, toch wat nuance aangebracht .
14 jaar is wat anders dan 6 jaar en zakkenrollen is wat anders dan per ongeluk botsen tegen een onoplettende voetganger.
pi_64332291
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor situaties zijn dat dan precies?
thuis spelen bij vriendjes - maken een teringherrie & idem rotzooi - weten dondersgoed dat ze aan het klieren zijn - ouders van vriendje zeggen al 20 keer op te houden - groepje gaat expres door met treiteren

dan heb ik er nix op tegen als mijn koters een corrigerende tik op hun derriere krijgen
zonnig Brasil
pi_64332339
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

..onoplettende voetganger..
Met je vooroordelen! Iedereen over 1 kam scheren he.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64332350
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

thuis spelen bij vriendjes - maken een teringherrie & idem rotzooi - weten dondersgoed dat ze aan het klieren zijn - ouders van vriendje zeggen al 20 keer op te houden - groepje gaat expres door met treiteren

dan heb ik er nix op tegen als mijn koters een corrigerende tik op hun derriere krijgen
Men zou jouw koters dan ook gewoon buiten de deur kunnen zetten. Denk dat je ze daar meer mee hebt dan met een corrigerende tik.
pi_64332384
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Men zou jouw koters dan ook gewoon buiten de deur kunnen zetten. Denk dat je ze daar meer mee hebt dan met een corrigerende tik.
en daarover verschillen wij dan in mening
zonnig Brasil
pi_64332394
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Dat is het leuke van een forum.
  woensdag 24 december 2008 @ 18:13:11 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64332417
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Zoals Halcon ook al zegt, vind ik het beter als mijn koter dan buiten wordt gezet, of dat ze mij bellen om die kutkoter van mij op te halen. En dan geef ik hem zelf wel een corrigerende tik, of laat hem even een halfuurtje in handstand tegen een muur aan staan.
pi_64332609
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zoals Halcon ook al zegt, vind ik het beter als mijn koter dan buiten wordt gezet, of dat ze mij bellen om die kutkoter van mij op te halen. En dan geef ik hem zelf wel een corrigerende tik, of laat hem even een halfuurtje in handstand tegen een muur aan staan.
ok, dat ben ik helemaal met je eens
echter, als die ouders i.p.v. bovenstaande besluiten om die tik te geven zal ik de laatste zijn om daar bonje over te maken
zonnig Brasil
pi_64332662
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is het leuke van een forum.
nee, je begrijpt het niet
nou moet jij me gaan overtuigen van jouw gelijk en in vervolgtopic nr. 29, nadat we beiden tot in den treure onze standpunten hebben lopen herhalen, gooit een mod er eindelijk een slotje op
zonnig Brasil
pi_64332692
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Ik zou het zeker niet waarderen als anderen mijn koter om een flutreden een tik geven. Sowieso hebben veel mensen een erg kort lontje. Als iedereen koters maar een tik zou geven, zou het een behoorlijk gewelddadig zooitje worden.

Sowieso gaan koters denken dat met een tik alles op te lossen is.

Het broertje van mijn vrouw is behoorlijk irritant af en toe en pa, ma en zusjes lief meppen er lustig op los als hij zich weer eens niet gedraagt. Ik ben de enige die hem geen tikken geeft en toevallig ook degene die nog enige invloed op hem kan uitoefenen.

Als hij zich echter stoort aan pa, ma of zusjes lief dan slaat hij ze tegenwoordig ook gewoon of gooit hij met schoenen. Dat is hem gewoon aangeleerd, doordat men er constant op los mept.
pi_64332694
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:32 schreef teamlead het volgende:
grote god
[..]

. Ja duh.. dat was de bedoeling waarschijnlijk ook

etterbakkie ramt man, man mept kind en man krijgt boete? nog niet eens zo heel lang geleden kreeg kind dan thuis nog een extra mep in zo'n situatie

dit land is debiel
Mij is altijd geleerd dat je altijd voorzichtig moet zijn met kinderen in het verkeer. Ze doen soms onverwachte dingen en die kun je ze niet altijd aanrekenen. Ik zou ook niet weten waarom dat kind dan thuis ook nog eens een pak rammel moet krijgen.
pi_64332706
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

nee, je begrijpt het niet
nou moet jij me gaan overtuigen van jouw gelijk en in vervolgtopic nr. 29, nadat we beiden tot in den treure onze standpunten hebben lopen herhalen, gooit een mod er eindelijk een slotje op
Je vergeet dat we elkaar ook nog voor rotte vis moeten uitmaken.
pi_64332827
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef teamlead het volgende:

ik hoop toch echt dat je het verschil snapt tussen een opvoedkundige tik en een kind in elkaar beuken he?
Opvoedkundige tik

Misschien ontgaat het je, maar die kerel was z'n vader niet en heeft gewoon z'n handjes thuis te houden. Als iemand klachten heeft over mijn 'kutkind', dan komt 'ie naar mij toe, praten we erover. Geeft 'ie een tik, dan is het wel míjn 'kutkind' en daar heb je gewoon af te blijven.

spuit 433....

[ Bericht 2% gewijzigd door Five_Horizons op 24-12-2008 18:31:06 ]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 24 december 2008 @ 18:58:30 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64333899
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

14 jaar is wat anders dan 6 jaar en zakkenrollen is wat anders dan per ongeluk botsen tegen een onoplettende voetganger.
Euh, dat geef ik ook aan in mijn eerdere posts .
  woensdag 24 december 2008 @ 18:59:55 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64333965
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

of wilde remmen....?
[..]
It's a conspiracy! OMG !

quote:
euh, een helemaal toevallige passant was deze meneer niet hoor.. deze meneer was de rem die dit kind gebruikte (al dan niet bewust)
Ja, en?
quote:
Ja hoor, en ik ben tegen beiden.
  woensdag 24 december 2008 @ 19:05:12 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64334177
Grappig hoe we van die conservatieven een klompje kikkerdril in de baarmoeder niets mogen aandoen, maar zogauw een kind geboren wordt mag je er wel fysiek geweld op loslaten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64334286
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef soylent het volgende:
Grappig hoe we van die conservatieven een klompje kikkerdril in de baarmoeder niets mogen aandoen, maar zogauw een kind geboren wordt mag je er wel fysiek geweld op loslaten.
en wie moet zich nu aangesproken voelen ?
zonnig Brasil
pi_64334770
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef soylent het volgende:
Wat een onzin zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')