daar is tie alquote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voel een "Als we gaan" aankomen.
En jawel.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voel een "Als we gaan" aankomen.
Dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
De DJ's bij StuBru zijn het huis uit!
Headlinesquote:
dat dusquote:
Net ook al in de samenvatting. Een klein meisje had chocolademousse gemaakt en verkocht en de opbrengst door de brievenbus gegooid. Ze wilde ook mousse aan de DJ's aanbieden maar die mochten dat niet hebben. Dat meisje huilen en de DJ ook...quote:
Inddquote:
Zei ik net ook al hier :/ gast is grijsquote:Op woensdag 24 december 2008 17:49 schreef Intrepidity het volgende:
Die Guido is ook oud geworden trouwens..
Sowieso lekkere achtergrondmuziekjes daar.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, in België draaien ze Kids wčl.
Een Nederlands en een Belgisch kabinet in een cafe..quote:
Want anders kost het ons een pak meerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Belgische regering geeft er 1 miljoen bovenop.
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, in België draaien ze Kids wčl.
1.3 miljoen totaal, net zoveel als vorig jaar. Goed dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
De Belgische regering geeft 'maar' een miljoen...
Je hoopt toch elk jaar op een beetje meerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
1.3 miljoen totaal, net zoveel als vorig jaar. Goed dus.
Hoeveel euro hebben ze dan opgehaald in Belgie? (Zonder die regeringsbijdragen)quote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Belgische regering geeft er 1 miljoen bovenop.
Nog niet bekendquote:Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef Light het volgende:
[..]
Hoeveel euro hebben ze dan opgehaald in Belgie? (Zonder die regeringsbijdragen)
Prima!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Totaal 3,5 miljoen dus. Netjes.
In Nederland mogen ze blij zijn als ze de 2,5 miljoen halen inderdaad... superopbrengst voor de Belgenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Felixa het volgende:
En het is volgens mij zowat alleen Vlaanderen dat heeft meegedaan met deze actie, dat zijn zo'n 6 miljoen inwoners tegen onze 16 miljoen en ze halen daar dus gewoon 2,2 miljoen!!
Mogen ze zeker trots op zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Nederland mogen ze blij zijn als ze de 2,5 miljoen halen inderdaad... superopbrengst voor de Belgen
Succes. Eet ze. Tot straks!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef evert het volgende:
zo eerst ff eten koken, later!
Dan moet Nederland wel 4 miljoen op kunnen halen. Da's pas een uitdaging.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Felixa het volgende:
En het is inderdaad volgens mij zowat alleen Vlaanderen dat heeft meegedaan met deze actie, dat zijn zo'n 6 miljoen inwoners tegen onze 16 miljoen en ze halen daar dus gewoon 2,2 miljoen!!
Ik denk dat hij zijn tassen alvast inpakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Ligt die Coen weer te pitten? de keren dat ik kijk ligt hij te pitten
uuhm okay. zal vast niet veel zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn tassen alvast inpakt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Susi het volgende:
Er zijn volgens mij iets van 6 miljoen Vlamingen, en als die (zonder regering) 2.2 miljoen hebben gegeven, neem ik mijn petteke voor af !
Sia - The Girl you lost to cocaine.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:00 schreef Susi het volgende:
Wie hoor ik nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |