In Nederland mogen ze blij zijn als ze de 2,5 miljoen halen inderdaad... superopbrengst voor de Belgenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Felixa het volgende:
En het is volgens mij zowat alleen Vlaanderen dat heeft meegedaan met deze actie, dat zijn zo'n 6 miljoen inwoners tegen onze 16 miljoen en ze halen daar dus gewoon 2,2 miljoen!!
Mogen ze zeker trots op zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Nederland mogen ze blij zijn als ze de 2,5 miljoen halen inderdaad... superopbrengst voor de Belgen
Succes. Eet ze. Tot straks!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef evert het volgende:
zo eerst ff eten koken, later!
Dan moet Nederland wel 4 miljoen op kunnen halen. Da's pas een uitdaging.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Felixa het volgende:
En het is inderdaad volgens mij zowat alleen Vlaanderen dat heeft meegedaan met deze actie, dat zijn zo'n 6 miljoen inwoners tegen onze 16 miljoen en ze halen daar dus gewoon 2,2 miljoen!!
Ik denk dat hij zijn tassen alvast inpakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Ligt die Coen weer te pitten? de keren dat ik kijk ligt hij te pitten
uuhm okay. zal vast niet veel zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn tassen alvast inpakt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:57 schreef Susi het volgende:
Er zijn volgens mij iets van 6 miljoen Vlamingen, en als die (zonder regering) 2.2 miljoen hebben gegeven, neem ik mijn petteke voor af !
Sia - The Girl you lost to cocaine.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:00 schreef Susi het volgende:
Wie hoor ik nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |