Volgens de laatste berichten? of verstelt je vuurtje datquote:Op donderdag 25 december 2008 10:39 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Het woord inbinden komt niet in het woordenboek van Joop Munsterman voor. Elia wil met alle geweld naar Ajax, ha, ha dat is de beste grap die ik de laatste jaren heb gehoord. Elia wil helemaal niet naar Ajax. Het is een verstandige jongen, die als geen ander begrijpt dat hij na twee slechte duels bij Ajax op de bank zal belanden, terwijl hij bij Twente gedijt in een aanvallend systeem. Geld interesseert hem niets. Ik hoop dat hij die arrogante Amsterdammers in de laatste wedstrijd van de titel kan afhouden met zijn weergaloze solo's. Jullie zullen hem nooit krijgen, moet ik dat nu elke dag herhalen? Hij gaat zaterdag met Twente in gesprek en zal volgens de laatste berichten gewoon bijtekenen. Als hij dan aan het eind vertrekt, zal dat niet naar Amsterdam zijn.
Amen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
Sevilla niet warm genoeg ofzo?quote:Tom De Mul: 'De kans bestaat dat ik Sevilla verlaat'
quote:'Ajax dichtbij aantrekken Elia'
De geruchten worden luider, Eljero Elia wordt Ajacied en zal in januari naar Amsterdam verkassen. Naar verluidt heeft Ajax zo'n 12 miljoen euro over voor de buitenspeler. De deal zou
zelfs al op een haar na gevild zijn.
Let wel, het zijn nog steeds geruchten, maar ze komen nu uit meerdere hoeken....
Wordt vervolgd!
Bron: geruchten Ajaxshowtime.com
Weer een voorbeeld van een speler die zichzelf zwaar overschatquote:Op donderdag 25 december 2008 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
Toch een beetje ontopic, omdat het een oud-Ajacied betreft
[..]
Sevilla niet warm genoeg ofzo?
Goed stukkie - met name het voor de TV commentarierend volkje vind ik treurig als het over Suarez gaat.quote:
Dat is 3 miljoen meer dan we voor Huntelaar betaaldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |