noujah goed. 30¤ is geen geld.. kan het altijd proberen..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Houniet het volgende:
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef koningdavid het volgende:
Alvast gezegende kerstdagen allemaal!
Held.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligtquote:'Elia wil dolgraag naar Ajax toe'
24-12 17:57 | Reacties: 42 | Younes el Abdouni
Bij de nieuwe zender Eredivisie Live was maandagavond de vader van Eljero Elia te gast bij het programma Sport aan Tafel.
In dat programma laat de vader van Elia weten dat zijn zoon niets liever wil dan voor zijn oude liefde Ajax te gaan voetballen.
Elia liet onlangs weten dat er snel duidelijkheid zal komen over zijn toekomst. Marco van Basten, coach van de Amsterdammers, heeft de vleugelspits hoog op het verlanglijstje staan en bracht ook al een bod uit bij Elia's club, FC Twente. De club uit Enschede vond het bod echter veel te laag en ging er verder niet op in.
De 21-jarige jongeling speelde in zijn jeugd al bij Ajax en volgens Vader Elia is het destijds een grote fout geweest om de dribbelaar weg te sturen. Ook verteld Elia dat het geen grote vooruitgang voor zijn zoon zal zijn. Zoonlief denkt daar echter anders over en wil met alle geweld naar de hoofdstedelingen.
Sikora op je shirtquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Silaz het volgende:
Bedankt voor de tip. ben er even mee naar het Voetbalshirts topic geweest. denk dat er daar vast wel wat mensen zijn die er ervaringen mee hebben gehad.![]()
Mijn ajax shirtje dateert nog uit de tijd van mido. Ik had me shirtje gekregen, en wilde een naam achter op. nja ik dus mido doen. ging die een paar weken later weg. Die man van de adidas shop (waar ik hem destijds heb gekocht) spoorde me nog aan om sikora op me shirt te zetten
Zou een beste aankoop zijn geweest..
Er is toch ook een Fokker met Urzaiz op zijn shirt?quote:
noujaah heb het ook niet gedaan... mido is het dus geworden... had beter me eigen naam of gewoon geen naam er op kunnen zettenquote:
Klopt, dat is wel mooi als aandenken aan die Urzaiz-hype hier op het forumquote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er is toch ook een Fokker met Urzaiz op zijn shirt?![]()
Blight ofzo?
En dan laten we taalfouten achterwege.. Elia verteldquote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligt
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blight ofzo?
Ik kan me daar ook nog een foto van herinneren ja. Respect voor diegenequote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blight ofzo?
Smaakten de kersen wel?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef Silaz het volgende:
maaakt niet uit. kersborrel net gehad. nooit een ster geweest in nederlands. sssssssst
Maar voor het zingen er weer uit?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.
hahaha ja het smaakte goed.:p jij ook, en voor alle anderen, zie de quote.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Smaakten de kersen wel?
Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
Zijn vader vind dat Ajax en Twente geen verschil is. Terwijl zijn moeder aangeeft dat Elia altijd voor Ajax wil spelen ook vanwege zijn jeugd bij Ajax. Ze gaf ook aan dat Elia precies weet wat hij wil en dat hij gewoon graag naar Ajax wil.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligt
Ik heb op jou gestemd als modquote:Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2009 mensen!
Dat Douglas en Elia op 1 januari gepresenteerd mogen worden.
Nee, die eer was niet aan mij. Volgens mij was het De_Brandweer of iemand uit die categorie. Ik was van een andere beruchte actie met een Ajax shirt nadat we er uit vlogen tegen Zagreb.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blight ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |