abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64340909
Alvast gezegende kerstdagen allemaal!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64340961
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Houniet het volgende:
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen.
noujah goed. 30¤ is geen geld.. kan het altijd proberen..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64340993
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef koningdavid het volgende:
Alvast gezegende kerstdagen allemaal!
Ik ben vandaag ook naar de kerk geweest.

Verder weet ik niet of het betrouwbaar is, maar ik kan het shirt niet van echt onderscheiden. Ik gaf het alleen maar als tip. Doe er mee wat jullie willen.
pi_64341043
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Held.

Ik niet though, ik ga alleen op Eerste Kerstdag (protestants enzo).
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_64341198
Bedankt voor de tip. ben er even mee naar het Voetbalshirts topic geweest. denk dat er daar vast wel wat mensen zijn die er ervaringen mee hebben gehad.
Mijn ajax shirtje dateert nog uit de tijd van mido. Ik had me shirtje gekregen, en wilde een naam achter op. nja ik dus mido doen. ging die een paar weken later weg . Die man van de adidas shop (waar ik hem destijds heb gekocht) spoorde me nog aan om sikora op me shirt te zetten Zou een beste aankoop zijn geweest..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64341232
Subsidesports is wel een betrouwbare winkel hoor volgens mij. Ik kreeg dit ook in mn mail van ze, is gewoon een aanbieding. Waarschijnlijk omdat het opruiming is.

Vergeet overigens ook niet dat de pond enorm is gezakt tegenover de euro waardoor het ook nog een tikkeltje goedkoper is.
AFC Ajax
pi_64342114
quote:
'Elia wil dolgraag naar Ajax toe'
24-12 17:57 | Reacties: 42 | Younes el Abdouni
Bij de nieuwe zender Eredivisie Live was maandagavond de vader van Eljero Elia te gast bij het programma Sport aan Tafel.

In dat programma laat de vader van Elia weten dat zijn zoon niets liever wil dan voor zijn oude liefde Ajax te gaan voetballen.

Elia liet onlangs weten dat er snel duidelijkheid zal komen over zijn toekomst. Marco van Basten, coach van de Amsterdammers, heeft de vleugelspits hoog op het verlanglijstje staan en bracht ook al een bod uit bij Elia's club, FC Twente. De club uit Enschede vond het bod echter veel te laag en ging er verder niet op in.

De 21-jarige jongeling speelde in zijn jeugd al bij Ajax en volgens Vader Elia is het destijds een grote fout geweest om de dribbelaar weg te sturen. Ook verteld Elia dat het geen grote vooruitgang voor zijn zoon zal zijn. Zoonlief denkt daar echter anders over en wil met alle geweld naar de hoofdstedelingen.
zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligt
pi_64342277
Met alle geweld naar ajax. Dat klinkt goed, dan zal die nerd van een Munsterman ook wat moeten inbinden.
lollig
pi_64342335
hij was 2 jaar geleden nog op het zelfde complex als mij op vakantie. en zijn zoon zat bij mij op school. toen wist ik nog niet datie big boss van twente was.. best wel stom eigenlijk xD
pi_64342384
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Silaz het volgende:
Bedankt voor de tip. ben er even mee naar het Voetbalshirts topic geweest. denk dat er daar vast wel wat mensen zijn die er ervaringen mee hebben gehad.
Mijn ajax shirtje dateert nog uit de tijd van mido. Ik had me shirtje gekregen, en wilde een naam achter op. nja ik dus mido doen. ging die een paar weken later weg . Die man van de adidas shop (waar ik hem destijds heb gekocht) spoorde me nog aan om sikora op me shirt te zetten Zou een beste aankoop zijn geweest..
Sikora op je shirt
pi_64342438
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sikora op je shirt
Er is toch ook een Fokker met Urzaiz op zijn shirt?
Blight ofzo?
pi_64342454
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sikora op je shirt
noujaah heb het ook niet gedaan... mido is het dus geworden... had beter me eigen naam of gewoon geen naam er op kunnen zetten
pi_64342484
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Blight ofzo?
Klopt, dat is wel mooi als aandenken aan die Urzaiz-hype hier op het forum
pi_64342488
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Silaz het volgende:

[..]

zal vast wel spuit11 zijn.. en de bron niet echt helemaal zuiver.. maargoed. áls het waar zou zijn.. weten we iig dat het niet aan elia zelf ligt
En dan laten we taalfouten achterwege.. Elia verteld
pi_64342516
maaakt niet uit. kersborrel net gehad. nooit een ster geweest in nederlands. sssssssst
pi_64342524
quote:

[..]

Blight ofzo?

ik wilde op een shirt Ibrahimovic laten zetten. Maar een paar dagen nadat ik het shirt had gekocht werd ie weer verkocht Toen heb ik het shirt maar blanco gelaten.

Iedereen fijne feestdagen.
pi_64342655
quote:

[..]

Blight ofzo?
Ik kan me daar ook nog een foto van herinneren ja. Respect voor diegene
  woensdag 24 december 2008 @ 23:14:53 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64342902
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef Silaz het volgende:
maaakt niet uit. kersborrel net gehad. nooit een ster geweest in nederlands. sssssssst
Smaakten de kersen wel?

Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 24 december 2008 @ 23:15:10 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64342911
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Maar voor het zingen er weer uit?

Aan allen hier ook fijne dagen toegewenst.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64342975
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Smaakten de kersen wel?

Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
hahaha ja het smaakte goed.:p jij ook, en voor alle anderen, zie de quote.
pi_64343219
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:

[..]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_64343249
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2009 mensen!

Dat Douglas en Elia op 1 januari gepresenteerd mogen worden.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:30:07 #98
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64343456
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Silaz het volgende:

[..]

Zijn vader vind dat Ajax en Twente geen verschil is. Terwijl zijn moeder aangeeft dat Elia altijd voor Ajax wil spelen ook vanwege zijn jeugd bij Ajax. Ze gaf ook aan dat Elia precies weet wat hij wil en dat hij gewoon graag naar Ajax wil.

Fijne Kerst trouwens iedereen
#FreeHat
  woensdag 24 december 2008 @ 23:33:21 #99
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64343574
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2009 mensen!

Dat Douglas en Elia op 1 januari gepresenteerd mogen worden.
Ik heb op jou gestemd als mod Kunnen wel een Ajax mod gebruiken volgens mij
#FreeHat
  woensdag 24 december 2008 @ 23:36:27 #100
52871 Blight
Supersized.
pi_64343692
quote:

[..]

Blight ofzo?
Nee, die eer was niet aan mij. Volgens mij was het De_Brandweer of iemand uit die categorie. Ik was van een andere beruchte actie met een Ajax shirt nadat we er uit vlogen tegen Zagreb.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')