Was het maar weer zomerquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kala Nichta, Kalisperra, jwz griekse gekte
Kan in Amsterdam toch ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer.
Lekker je leuter in nietsvermoedende toeristes hangen.
Ja maar, in Griekenland ben ik een "summer love".. In Amsterdam is dat veel minderquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan in Amsterdam toch ook.
Daar was toch iets ingestort ofzo? Stond Verhoeven daar te dansen?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Tuyp-grappen komen later zeker?
Daarom ga ik altijd nog braaf naar de sigarenboer, gewoon weer 4 kaartjes eruit gehaald.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kutinternetverkoop, zit je om 10:00.00 te drukken op die knoppen: Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.
Het was dan ook om 9 uur en precies om die tijd zat ik ook te drukken.. Dit was het resultaat:quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
Kutinternetverkoop, zit je om 10:00.00 te drukken op die knoppen: Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.
Ja, dat is dus het lelijke van alles. Als ik bij de Primera sta dan heb ik niks en dan hebben een aantal maten wel kaarten via internet. Blijf je thuis dan lees en hoor je aan alle kanten dat mensen weer kaarten hebben bij Primera.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:22 schreef Oente het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd nog braaf naar de sigarenboer, gewoon weer 4 kaartjes eruit gehaald.
Ik weet niet over welke wedstrijd jij t heb. Maar ik over NEC uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het was dan ook om 9 uur en precies om die tijd zat ik ook te drukken.. Dit was het resultaat:
Dus allemaal kaarten met verschillende rijen, nee das gezellig
Ik heb tot nu toe alleen geen kaarten voor AZ uit kunnen krijgen, de rest allemaal wel, en dat was allemaal via Primera.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het lelijke van alles. Als ik bij de Primera sta dan heb ik niks en dan hebben een aantal maten wel kaarten via internet. Blijf je thuis dan lees en hoor je aan alle kanten dat mensen weer kaarten hebben bij Primera.
Bij AZ stond ik dus bij Primeraquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef Oente het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen geen kaarten voor AZ uit kunnen krijgen, de rest allemaal wel, en dat was allemaal via Primera.Sinds dat gedoe met Feyenoord uit, doe ik het niet meer via internet, want er is altijd wel wat, en dan maakt het niet uit of het voor Feyenoord uit is, of voor NEC uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |