ik ken ranziger heurquote:Op donderdag 25 december 2008 18:53 schreef SHE het volgende:
Na fondue is dit toch wel de meest ranzige en kansloze manier om je dierbaren te 'verwennen' met kerst.
*ril*
Dan ken je SHE nietquote:
mijn lieve mama ging ooit eens een verrassingsdiner klaarmaken, lekker heurquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn lieve mama ging ooit eens een verrassingsdiner klaarmaken, lekker heur
kwam er een gigantische tong (ja zo'n echte echte) , op tafel, ik heb afgehaakt![]()
NIET over fondue zaniken SHE ! Verdomme.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:53 schreef SHE het volgende:
Na fondue is dit toch wel de meest ranzige en kansloze manier om je dierbaren te 'verwennen' met kerst.
*ril*
Nu al terug?!quote:
Ik was er om 2 uur.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nu al terug?!
Man, wij zijn net klaar, zijn jullie om 4 uur begonnen en ben je meteen na het eten weggegaan?
wild gourmettenquote:Op vrijdag 26 december 2008 08:42 schreef DroogDok het volgende:
Ja gister, met het wild pakketje van Appie (parelhoen ree en struisvogel volgens mij), was lekker![]()
We doen er ook altijd nog een afdeling raclette bij (aardappels met gesmolten kaas), heerlijk!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |