quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ga straks bapao's maken.
Daarbij geroerbakte rode paprika en peultjes, met een dressing van limoen en worcestershire sauce en geroosterde sesamzaadjes on top.
Dit verplaats ik naar vrijdag. Nadat ik alle boodschappen had gedaan vond mijn kater het mooi geweest met de activiteit.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ga straks bapao's maken.
Daarbij geroerbakte rode paprika en peultjes, met een dressing van limoen en worcestershire sauce en geroosterde sesamzaadjes on top.
Niet eens naar de mac?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:37 schreef Patries86 het volgende:
Vanavond eten we/maken we
Amuses: Pate bolletje omhult met Carpaccio en gedresseerd met pijnboompitten en kaas
Voorgerecht: Romige Bos- paddenstoelensoep met luxe kleine broodjes en kruidenboter
Hoofdgerecht: Gevulde kip met een vulling van gehakt, champignons, uien en knoflook, peterselie en
selderij. Dit 2.5 uur in de oven met daarop 2 plakken spek voor de smaak
Erbij doen we krieltjes uit de oven en haricoverts gewikkeld in spek
Nagerecht: IJstaart met slagroom
Ons ontbijt is:
Versgebakken broodjes(zo'n mix van die kleintjes etc) met allemaal lekkere salades en een vers gekookt eitje
Erbij drinken we thee en verse jus de orange
Dat klinkt ook best okquote:Op donderdag 25 december 2008 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
Garnalen met thaise basilicum en rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |