abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64327398
Aardappels, boontjes en gehaktbal
pi_64327475
broodje kroket.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 24 december 2008 @ 15:44:52 #3
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_64327536
Ik ga straks bapao's maken.
Daarbij geroerbakte rode paprika en peultjes, met een dressing van limoen en worcestershire sauce en geroosterde sesamzaadjes on top.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_64327562
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef -Mellow- het volgende:
Daarbij geroerbakte rode paprika en peultjes, met een dressing van limoen en worcestershire sauce en geroosterde sesamzaadjes on top.
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64327615
babi pangang
pi_64330305
Ossenhaas met boter, kaas en eieren. Gebakken toscaanse aardappelpartjes en een boeren salade.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:22:49 #7
207126 funk_you
No more funkie style
pi_64330965
Brood
funk_you = gone
  woensdag 24 december 2008 @ 19:09:36 #8
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_64334342
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef -Mellow- het volgende:
Dit verplaats ik naar vrijdag. Nadat ik alle boodschappen had gedaan vond mijn kater het mooi geweest met de activiteit.

Het is nu courgettesoep, een broodje sardientjes met ketchup en eentje met humus en cherrytomaat.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_64340280
we hebben vanavond heel truttig, maar erg lekker en vooral gezellig gefondued met zoon en schoondochter.
pi_64348239
Omdat de mac al rond dicht 19:00 was, werd het dus zelfgemaakte frikandelbroodjes
pi_64350281
Net ontbeten met panetone, kerstbrood en yoghurt met muesli.
Vanmiddag een pistoletje (met pata negra waarschijnlijk) en rauwkost
Vanavond stampot zuurkool met geconfijte eendebout en stoofpeertje.
pi_64350287
Ben te lui om naar beneden te gaan.
pi_64351156
Vanavond eten we/maken we

Amuses: Pate bolletje omhult met Carpaccio en gedresseerd met pijnboompitten en kaas

Voorgerecht: Romige Bos- paddenstoelensoep met luxe kleine broodjes en kruidenboter

Hoofdgerecht: Gevulde kip met een vulling van gehakt, champignons, uien en knoflook, peterselie en
selderij. Dit 2.5 uur in de oven met daarop 2 plakken spek voor de smaak
Erbij doen we krieltjes uit de oven en haricoverts gewikkeld in spek

Nagerecht: IJstaart met slagroom

Ons ontbijt is:
Versgebakken broodjes(zo'n mix van die kleintjes etc) met allemaal lekkere salades en een vers gekookt eitje
Erbij drinken we thee en verse jus de orange
  donderdag 25 december 2008 @ 10:38:24 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64351162
nog niks. Ga zo een uitgebreid kerst ontbijt maken.

Kleine broodjes, eitjes, kerststol, verse jus de orange, heerlijk beleg

Morgen appelflappen bakken. Schoonmoeders wilde er graag een paar van mijn hand. Aangezien die van 4 dagen terug volgens haar goddelijk waren
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_64351198
Gisteravond bami met babi pangang En zometeen tosti's uit mijn nieuwe superdeluxe tosti-apparaat
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64351865
Vanavond steengrill bij mijn ouders.
pi_64353406
Zometeen een makkelijke lunch: brood met beleg

Vanavond is een verrassing, we zijn uit eten bij een verre oom en tante van m'n vrouw
pi_64354496
geen idee, eet bij schoonouders
pi_64355288
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:37 schreef Patries86 het volgende:
Vanavond eten we/maken we

Amuses: Pate bolletje omhult met Carpaccio en gedresseerd met pijnboompitten en kaas

Voorgerecht: Romige Bos- paddenstoelensoep met luxe kleine broodjes en kruidenboter

Hoofdgerecht: Gevulde kip met een vulling van gehakt, champignons, uien en knoflook, peterselie en
selderij. Dit 2.5 uur in de oven met daarop 2 plakken spek voor de smaak
Erbij doen we krieltjes uit de oven en haricoverts gewikkeld in spek

Nagerecht: IJstaart met slagroom

Ons ontbijt is:
Versgebakken broodjes(zo'n mix van die kleintjes etc) met allemaal lekkere salades en een vers gekookt eitje
Erbij drinken we thee en verse jus de orange
Niet eens naar de mac?
pi_64356665
Gisteravond dus naar www.rosaskitchen.nl in Utrecht (aanrader! - huiskamerrestaurantje, vrij parkeren)
8,95 per kleine gerechtje, we kozen ieder 3 gerechtjes en waren met zijn 4en.

Tonijnloempiaatje, Carpaccio, Bospaddenstoeltaartje, Grote garnalen op een bedje van zw. rijst en zeekraal
Hertenbiefstukjes, Artisjok met saus (geen succes), Rode mul.
Zonnevis, Ossenhaas, Lamskoteletje, Ganzenborst.
Creme Brulee of ijs toe

Was op de artisjok na hardstikke lekker

Straks een runderbouillonnetje met madeira, my dear
Vanavond Rosbief, tagliatelle en sla
pi_64356675
Net een heerlijk kopje thee gehad
  donderdag 25 december 2008 @ 15:49:39 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64356681
ik heb verse zalm gehaald van de visboer gisteren. Rete duur, maar vast en zeker rete lekker.

Ik maak straks wat toastjes met verse zalm. En ik maak een carpaccio van zalm als wachten op het late tijdstip waarop we gaan eten

Vanaaf naar de italiaan als die net zo'n overdonderde kaart heeft als de italiaan in Emmen, moooooooooooooohw Dan kom ik uber tevreden thuis
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 25 december 2008 @ 18:55:40 #23
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64358979
Friet incl. mayo
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_64359030
Garnalen met thaise basilicum en rijst
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64361077
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
Garnalen met thaise basilicum en rijst
Dat klinkt ook best ok Mijn ouders voerden me vanavond met een huzarensalade en een zalmsalade van de traiteur. Was wel ok, maar had weinig trek eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')