ik ook, hij staat zelf niet op 3fmfan.nl bij de gebeurtenissen1quote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef Qunix het volgende:
Die moter heb ik gemist...
Someday - The Strokesquote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke plaat dit is? Edwin? Michiel?
Om even een oud klasgenoot te quoten:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben misselijk en moet over een uur (WTF?!) werken.Bah.
nietquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Someday - The Strokes
Prima eerste album, daarna: ruk!
ehh..quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig echte YouTube-terugkijkmomenten (als in: meerdere keren terugkijken etc.). Dat was vorig jaar wel anders.
Dit doet me denken aan Floortje vannacht. Ze was lang weggeweest dus wilde goede muziek van de laatste tijd allemaal noterenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke plaat dit is? Edwin? Michiel?
Haha! Dat zei Michiel ook bij het Popduel. Het is Somedayquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Last night - The Strokes
Prima eerste album, daarna: ruk!
*downt*quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=259
free download of the slammin' Thin White Duke remix of Viva La Vida
En die mis ik dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Al weer bijna afgelopen. Jammer, heb er toch weer te weinig van gezien vind ik. Straks de finale natuurlijk wel.
sunmoonstar - Micheal Buble - That's lifequote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef evert het volgende:
deze is ook door een fokker aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |