ik ook, hij staat zelf niet op 3fmfan.nl bij de gebeurtenissen1quote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef Qunix het volgende:
Die moter heb ik gemist...
Someday - The Strokesquote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke plaat dit is? Edwin? Michiel?
Om even een oud klasgenoot te quoten:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben misselijk en moet over een uur (WTF?!) werken.Bah.
nietquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Someday - The Strokes
Prima eerste album, daarna: ruk!
ehh..quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig echte YouTube-terugkijkmomenten (als in: meerdere keren terugkijken etc.). Dat was vorig jaar wel anders.
Dit doet me denken aan Floortje vannacht. Ze was lang weggeweest dus wilde goede muziek van de laatste tijd allemaal noterenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke plaat dit is? Edwin? Michiel?
Haha! Dat zei Michiel ook bij het Popduel. Het is Somedayquote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Last night - The Strokes
Prima eerste album, daarna: ruk!
*downt*quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=259
free download of the slammin' Thin White Duke remix of Viva La Vida
En die mis ik dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Al weer bijna afgelopen. Jammer, heb er toch weer te weinig van gezien vind ik. Straks de finale natuurlijk wel.
sunmoonstar - Micheal Buble - That's lifequote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef evert het volgende:
deze is ook door een fokker aangevraagd
Nah heb het geld nodig en de regel is dat ik me voor 10 uur ziek moet melden. Daarbij is het misschien wel goed, even afleiding enzo. Mag alleen hopen dat het niet al te druk is.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Om even een oud klasgenoot te quoten:
"Er is maar één wet en dat is de ziektewet"
Hoezo ??quote:
Is het zo erg daar?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef marcodej het volgende:
Ben bang dat ik nog een keer naar de supermarkt moet...
Ow, zeker waren dat mooie momentenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef evert het volgende:
[..]
ehh..
de hele nacht ilse
de rap met ilse
hakke half uur
armin van buren
nac supporters
coen die wakker word gemaakt door milo
window licking
guus met zijn speciale versie
guido weijers binnen en buiten
Al verbeterdquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haha! Dat zei Michiel ook bij het Popduel. Het is Someday
Dingen vergeten en het was nogal druk...quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef marcodej het volgende:
Ben bang dat ik nog een keer naar de supermarkt moet...
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Noortje. het volgende:
Werk.
Chemie in het huis was misschien wat minder, het was wat vlakker, maar buiten op het plein was de sfeer veel en veel toffer!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, zeker waren dat mooie momenten.
maar 't is ook vooral de interactie tussen de dj's van vorig jaar die dit jaar een beetje ontbreekt. Daardoor had je een aantal geweldig hilarische momenten waarom je nu nog steeds kunt dubbelliggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |