Jemen?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Check, de overige 2 liggen iig buiten Europa.
da's wel iets meer dan 1 cijfer.quote:
Zijn dat geen Jemenieten oid?quote:
Hmm... dan weet ik het echt niet meer.quote:
Ik zat te denken aan Seychellen of Maldiven, maar weet eigenlijk helemaal niet zeker hoe de inwoners daar hetenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn dat geen Jemenieten oid?
Niet goed iig, net als Filipijnen.
Oké, 1 is eilandengroep..
Oh ja.quote:
Aleoeten?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Oké, ik moet even eerlijk zijn.. Het is vrij lang geleden en ben er eentje vergeten. De eilandengroep:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd eigenlijkJe hebt plenty eilandengroepen waarvan de naam een meervoud is, maar die zijn het allemaal niet: ANtillen, Malediven, Seychellen, Andamanen, Nicobaren, Balearen, Azoren etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
Mag je btw wel overige tekens toevoegen, maal/plus/min/deel-tekens?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Anders lees je de opdracht even...
Overlevenden zijn niet doohood.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:59 schreef DemonRage het volgende:
Als een vliegtuig neerstort op de grens van Nederland en België, waar worden de overlevenden dan begraven?
Het antwoord staat al in een spoiler.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Bolter het volgende:
Mag je btw wel overige tekens toevoegen, maal/plus/min/deel-tekens?
ah die had ik even gemist. Wel een leuke btw.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord staat al in een spoiler.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Bolter het volgende:
Oké, ik moet even eerlijk zijn.. Het is vrij lang geleden en ben er eentje vergeten. De eilandengroep:Nou, ga ik niet zomaar in mee. Waarom zou dat daar wel zo zijn en bij al die andere eilandengroepen niet? De engelse Wikipedia geeft als demoniem "Comorian" dus dat zou "Komorianen" worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die laatste was je vergeten?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh, nja de gene die mij dat raadsel heeft verteld zei dat. En dat was tijdens een avond goed zuipen dus daarom ben ik die laatste vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ga ik niet zomaar in mee. Waarom zou dat daar wel zo zijn en bij al die andere eilandengroepen niet? De engelse Wikipedia geeft als demoniem "Comorian" dus dat zou "Komorianen" worden.
En die laatste was je vergeten?
Neequote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mag je btw wel overige tekens toevoegen, maal/plus/min/deel-tekens?
De mens, maar ik kan me ff niet meer voor de geest halen waar ik dat vandaan heb. Iets van een fantasy-cartoon of -film of zo, waarin een entiteit deze raadsel als test aan een jong persoon vraagt. Of was het nou met Star Trek The next generation?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef innepin het volgende:
Ondertussen even een klassieker:
Wat loopt 's ochtends op vier, 's middags op twee en 's avonds op drie poten?
Bonuspunten voor wie weet waar ik 'm vandaan heb
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De mens, maar ik kan me ff niet meer voor de geest halen waar ik dat vandaan heb. Iets van een fantasy-cartoon of -film of zo, waarin een entiteit deze raadsel als test aan een jong persoon vraagt. Of was het nou met Star Trek The next generation?
Anyway: als een mens jong is, loopt-ie op handen en voeten. Tijdens het volwassen leven loopt-ie op 2 benen en op de oude dag loopt-ie met een wandelstok; 3 benen.
een tekenfilm, ik wist het ook, maar ik kijk geen sci-fi alleen cartoonsquote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De mens, maar ik kan me ff niet meer voor de geest halen waar ik dat vandaan heb. Iets van een fantasy-cartoon of -film of zo, waarin een entiteit deze raadsel als test aan een jong persoon vraagt. Of was het nou met Star Trek The next generation?
Anyway: als een mens jong is, loopt-ie op handen en voeten. Tijdens het volwassen leven loopt-ie op 2 benen en op de oude dag loopt-ie met een wandelstok; 3 benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |