quote:Op woensdag 24 december 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Paul de enige die nog kan zitten
Of met Merelquote:Op woensdag 24 december 2008 14:41 schreef Treezz het volgende:
he gadverdamme dat wil ik toch niet weten dat giel gesekst heeft met die blonde bimbo van een model
Zijn daar foto's van?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er is sex geweest in "ons" huis? Wie weet meer?
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Sirolf het volgende:
"Met als verschil dat wij geen microfoons gebruiken, maar het gewoon de grens over waaide dit geluid!"
Briljant jaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Sirolf het volgende:
"Met als verschil dat wij geen microfoons gebruiken, maar het gewoon de grens over waaide dit geluid!"
Die mededeling was eigenlijk al meer dan ik wilde wetenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er is sex geweest in "ons" huis? Wie weet meer?
*ril, alleen het idee al om iets met Giel te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Treezz het volgende:
bah..
ja
"giel; ik doe de deur dicht en niemand mag binnen.." ;; "euhj ik hoor wat" "ja dat is giel met die blond bimbo van een model"
ik heb d'r gezien dat weet ik zeker.. domme mutsgold digger
Caesars - Jerk it out!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Noortje. het volgende:
Lekker nummer, wie is dit ook al weer?
Merel.. die vond giel toch een eng vies mannetje.. teminste zo leek het wel als je merel zag..quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef marcodej het volgende:
"Eten we samen een appel, leuk!"
Alle rake opmerkingen kwamen van Paul af dit gesprek.
jaloers?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Treezz het volgende:
bah..
ja
"giel; ik doe de deur dicht en niemand mag binnen.." ;; "euhj ik hoor wat" "ja dat is giel met die blond bimbo van een model"
ik heb d'r gezien dat weet ik zeker.. domme mutsgold digger
Met MissMiryam!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien heeft Sunchaser wel geneukt daar
2 posts boven jequote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Noortje. het volgende:
Lekker nummer, wie is dit ook al weer?
Da's toch vanavond pas?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Qunix het volgende:
Zo bij de uitreiking krijgen we ook haar te zien
ach, toen gerard vorig jaar zei dat zijn vrouw op hem mocht komen zitten vond iedereen het geweldig....quote:Op woensdag 24 december 2008 14:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die mededeling was eigenlijk al meer dan ik wilde weten
giel heeft teveel pukkels in z'n gezicht , drinkt teveel cola en rookt als eeen ketter en swaffelt teveel met z'n piellie.. en gebruikt een 18 jarige blond bimbo van een modelquote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*ril, alleen het idee al om iets met Giel te doen![]()
Dan koos ik wel v een vrouw
Die is al geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:43 schreef evert het volgende:
we weten in ieder geval dat de komende uren all for leyna van billy joel nog voorbij komt. wordt ieder jaar voor maikel steur gedraaid met een kort briefje erbij.
Ohja, moet ik eigenlijk ook nog doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo nog ff oudejaarsloten halen.
Als je wint, sam-sam?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ohja, moet ik eigenlijk ook nog doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |