Naar welke dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat ik er niet heen kan. Maar ja jullie betalen in totaal ongeveer 140 euro voor allebei de gigs, voor dat geld kan ik ook naar 10 andere concerten
Ik had het er voor over gehad. Als iemand een kaartje kwijt moet enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat ik er niet heen kan. Maar ja jullie betalen in totaal ongeveer 140 euro voor allebei de gigs, voor dat geld kan ik ook naar 10 andere concerten
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:03 schreef MuadDib het volgende:
Ik was ongeduldig, heb even je Last.fm gekeken. Nou ja, ik ken al die bandjes niet en ik hoop dat je 10 keer heel veel plezier hebt (gehad). Dat ga ik hebben met slechts 2 keer Antony.
en laat die "" maar gewoon achterwege de volgende keer...
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:42 schreef RuneRose het volgende:
Echt zo kut. Ik keek er zo lang naar uit, zou samen gaan met een vriend gisteren. Griep, met koorts op bed. Ik kan wel janken. Morgen kan ik ook al niet naar Beirut door die kut griep.
Ik heb inderdaad nog nooit een groep van voornamelijk 40-ers en 50-ers (ik voelde me echt jongquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldig concert, uitermate brakke organisatie van het muziekcentrum. Het was op deze manier nou niet echt een relaxte aanloop naar het concert toe.
Maar dieAntony
, wat is ie geweldig!
Wat ben ik blij dat ik in Carré weer mag!
quote:Where is my power
Her eyes are underneath the ground
Epilepsy is dancing
One dove
For today I'm a boy
Kiss my name
Everglade
Another world
Shake that devil
(Introduced the band + improv on Shake that devil)
Crying light
I fell in love with a dead boy
Fistful of love
You're my sister
Twilight
Aeon
Encore:
Hope mountain
Cripple and the starfish
Hope there's someone
Er was niets aan de hand geweest als ze ná het openen van de buitendeur ook gewoon de zaaldeuren open hadden gezet. En allebei de deuren ipv van eentje open hadden gedaan. Ze waren gewoon totaal niet voorbereid op het feit dat het geen geplaceerde kaartjes waren. Ik hoorde de medewerker van de zaal en de beveiliger zelfs nog overleggen hoe ze het zouden doen als de zaal open ging...quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:25 schreef BUG80 het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een groep van voornamelijk 40-ers en 50-ers (ik voelde me echt jong) zo zien dringen voor een concert. Ik vond het zelfs een beetje gevaarlijk en ik zag angst in de ogen van de mensen die de kaartjes moesten controleren
![]()
Morgenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef BUG80 het volgende:
Gelukkig ben ik er ook nog eens live bij vanavond!
Bedoel je dat je morgen gaat?quote:
quote:
Het was weer erg mooi. Antony zong staand dit keer (niet vanachter de piano, die werd bespeeld door een inval-lid van The Johnsons) en werd dus bijgestaan door het Metropoolorkest, met ook wat leden van The Johnsons: Julia Kent op cello en Rob Moose als dirigent.quote:
thnxquote:
Ik vond het juist mooi dat spelen met orkest niet automatisch betekent dat alles klinkt als een aanzwellende storm. En omdat het geluid heel goed was kwam ook het subtiele spel goed tot z'n recht. Maar goed, zoveel mensen zoveel belevingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:24 schreef Tup het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje tegenvallen.
- hij adlibt mij iets te veel.
- er zijn nummers waar het Metropole orkest niets anders levert dan een enkele toon. Dat voegt weinig toe.
- En bij bijvoorbeeld Cripple and the Starfish mis ik het stuwende karakter van de violen.
Het kabbelt mij iets te veel...
Nee, hoor. Dat zijn van de geimproviseerde zanglijntjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:56 schreef MuadDib het volgende:
Ik vond het juist mooi dat spelen met orkest niet automatisch betekent dat alles klinkt als een aanzwellende storm. En omdat het geluid heel goed was kwam ook het subtiele spel goed tot z'n recht. Maar goed, zoveel mensen zoveel belevingen.
en ben ik heel dom als ik niet weet wat "adlibben" is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |