En gaat ie me nog vertellen hoe hij dan heet? Of wordt het een raadspelletje?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soylent heet vanaf januari anders hè? Wist je dat al?.
Er komt tijdelijk een tagje bij te staan met z'n oude naamquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En gaat ie me nog vertellen hoe hij dan heet? Of wordt het een raadspelletje?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al het tapasgemaak () aan een ander uitbesteed?
Of gewoon gedaan alsof je je moeder niet gehoord hebt?
Het wordt eleusisquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Greys het volgende:
En hij gaat het niet van te voren bekend maken Vik?
Doe normaalquote:Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
lijstje tnt van vandaag:
l: brinta
t: 4 kerstkransjes
t: 1 olijf (op de markt haha)
heb je gister mijn dinner bij de griek gemist zeker??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
srsly, wat ik jou zie posten dat je eet is doorgaans echt gewoon WEINIG
Hij zal blij zijn om dat te horenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie zich maar niet ineens anders gaat gedragen vind ik alles goed
doorgaans, niet gisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb je gister mijn dinner bij de griek gemist zeker??
Uit bad op de weegschaal: 58,4quote:
yeuy dan had ik het goed.quote:
Ik zou er een etiket van een goeie fles wijn overheen plakkenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Schoonmaakazijn staat er op het etiket!! Mooi groene fles! Ze kan het wel gebruiken ook!!
Postbodes werken toch ook op zaterdag? Krijg wel eens pakjes op zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2008 16:01 schreef mspoez het volgende:
Volgende werkdag...das pas maandag!!!
Zjustem!!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
Ze is een azijnpissert als ze dat geen leuk cadeau vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |