Dat heeft te maken met het hersenloos herhalen van allerhande domme en onware beweringen die door grote multinationale bedrijven mensen voorgehouden worden en die ze kennelijk zonder verder kritisch na te denken voor 'waar' houden...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Echo99 het volgende:
Oh ja, en hoe zat het ook alweer met het rode pil verhaal?
Lambiekje's felheid tegen het paddoverbod doet me vermoeden dat hij er ook wel eens wat gesnoept heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Logician het volgende:
Mijn ervaring wbt. complot-denkers is dat het meestal blowers of mensen die met drugs experimenteren zijn, en/of mensen die last hebben van schizo randverschijnselen..![]()
Ik sta persoonlijk redelijk open voor andere meningen en discussies, maar zodra mensen overal (op een rigide manier) paranoide samezweringen en verklaringen achter gaan zoeken is het bij mij "bye bye"...
Gewoon de aanbevolen hoeveelheid natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Mwoah, dat zal per trip verschillen denk ik, en ook aan hoe groot de portie was die je hebt genomen.
ZIe je nu werkelijk niet hoe dubieus dit is.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Zie je nu werkelijk niet in hoe dom die vergelijking is?
Beschermen tegen de russen/communisme.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als je denkt dat Hitler ons alleen wilde beschermen (tegen Joden, homosexuelen en invaliden) en geen respect hebt voor de soldaten die momenteel de Taliban het hoofd bieden, zul je wel helemaal geen respect hebben voor de miljoenen soldaten die zijn gestorven opdat jij je gebazel de wereld in kunt helpen.
Nope ik ben een geheel onthouder van elke vorm van drugs. Afgezien van hier een daar eens een borreltje. Ik heb dus ook nagenoeg nooit iets van alcohol in huis. En bier dat smaakt niet. Zomers een witbiertje maar dit is het dan. Maar daarintegen hebben mijn broertjes nu wel een paar op kweek.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Lambiekje's felheid tegen het paddoverbod doet me vermoeden dat hij er ook wel eens wat gesnoept heeft.
Je krijgt er sowieso fantastische ideeën en inzichten van, en je ziet connecties die je onmogelijk zonder die paddo's had kunnen zien.
Lambiekje, heb je wel eens met die shroompjesge-experimenteerd, als ik zo lomp mag zijn dat te vragen?
Echt bekrompen! Die mensen hebben EER! Ze doen het voor volk en vaderland. Goed, heel vaak heb ik ook de indruk dat veel soldaten zich compleet (hebben) laten misleiden, maar ze zijn een product van hun leefomgeving, en als je als Amerikaan zijnde met veel vlaggengewapper en Stars and stripes bent opgegroeid en opgevoedt bent door een vader die communisten haat en overal een vijand in ziet, dan is het niet meer dan logisch dat je zelf soldaat wordt en tegen al die boemannen gaat vechten in naam van je vaderland. Je doet het voor de eer van je land, en om de wereld te bevrijden van gedachtegangen die jouw land kunnen bedreigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb GEEN respect voor soldaten. Totale disrespect. Je bent een grote grote grote nul als je daar toe laat verleiden. Een slaafserse debiel bestaat er niet.
Paddo's buiten onze aarde?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nope ik ben een geheel onthouder van elke vorm van drugs. Afgezien van hier een daar eens een borreltje. Ik heb dus ook nagenoeg nooit iets van alcohol in huis. En bier dat smaakt niet. Zomers een witbiertje maar dit is het dan.
Paddo's is juist het gene wat buiten ons aarde ook in vacuum kan leven. En kom op de snelheid en onzorgvulidigheid hoe deze wet tot stand is gekomen is beschamend.
oech je bent wel erg .. besef je wel hoe dom dit is?.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het hersenloos herhalen van allerhande domme en onware beweringen die door grote multinationale bedrijven mensen voorgehouden worden en die ze kennelijk zonder verder kritisch na te denken voor 'waar' houden...
dus nog dommer dan dom. Veel soldaten zijn beschaamd achteraf voor hun land.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt bekrompen! Die mensen hebben EER! Ze doen het voor volk en vaderland. Goed, heel vaak heb ik ook de indruk dat veel soldaten zich compleet (hebben) laten misleiden, maar ze zijn een product van hun leefomgeving, en als je als Amerikaan zijnde met veel vlaggengewapper en Stars and stripes bent opgegroeid en opgevoedt bent door een vader die communisten haat en overal een vijand in ziet, dan is het niet meer dan logisch dat je zelf soldaat wordt en tegen al die boemannen gaat vechten in naam van je vaderland. Je doet het voor de eer van je land, en om de wereld te bevrijden van gedachtegangen die jouw land kunnen bedreigen.
Maar wel met foute en valse voorwendselen. En daarnaast ze misdragen zich behoorlijk. Rascistische Klootzakken zijn het.quote:Nogmaals: ik heb vaak ook de indruk dat ze misleid zijn, maar ik heb wel RESPECT voor ze: ze volgen hun eer en geweten en voegen daad bij woord!
Verdiep eerst .. grootste levend voorwerp op aarde is een fungi bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddo's buiten onze aarde?Die krengen vallen nog dood neer als je net een druppeltje te veel of te weinig water geeft of als de temperatuur niet helemaal klopt!
Je bedoelt waarschijnlijk korstmossen en sommige vormen van schimmels, maar ik denk niet dat astronauten tijdens hun werk lekker in hoger sferen kunnen raken als ze iets gaan knabbelen wat ze onderweg zijn tegen gekomen!
En het leuke is gebruiken/feesten van christeneb berust op paddo vereringquote:Maar ik ben het wel met je eens dat de manier waarop die wet er doorheen gestoten is, werkelijk te belachelijk voor woorden is. Een minister die alle dringende adviezen en wetenschappelijke stukken naast zich neer legt en puur zijn GRRRRRRRISTELIJKE normen en waarden volgt, verkracht de democratie.
Klopt, het grootste levende voorwerp op aarde is inderdaad een fungus, maar is dat meteen een bewijs voor dat er paddo's in space leven? Ik zie de link niet, misschien moet ik ff paddo's gaan knabbelen om die link te kunnen zien?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep eerst .. grootste levend voorwerp op aarde is een fungi bijvoorbeeld.
[..]
En het leuke is gebruiken/feesten van christeneb berust op paddo verering
Het hele idee als leger is al fout in het grondbeginsel. Je doet alleen maar slecht. En kan alleen maar slechter worden.quote:Op [url=http://foru m.fok.nl/topic/1233703/14/20#64702004]maandag 5 januari 2009 20:26[/url] schreef ToT het volgende:
Okee dat vind ik echt ziek: mensen die hun eer en geweten volgen zijn meteen dommer dan dom, en ze worden over één kam geschoren met een stel lui die ver over de grenzen van menselijkheid en fatsoen gaan.
je weet dat er na WO2 160+ oorlogen zijn geweest waarbij VN troepen in heeft gezet?quote:Moet je zien hoe ontzettend veel soldaten naar verre landen gezonden worden, en procentueel gezien hoe weinig misstanden er zijn.
Denk je nu werkelijk dat een leger iets goed doet?!quote:Schering en inslag, ja er ZIJN inderdaad veel misstanden, maar nogmaals: in vergelijking met hoeveel soldaten er zijn, wil ik niet zeggen dat het wel "meevalt", maar die verhouding zorgt er wel voor dat ik me hier behoorlijk zit op te naaien over het feit dat je ze feitelijk allemaal over één kam scheert.
Nee maar als je hoort dat je meerdere met gifbommen als Agent Orange gooit. Dat je daarmee jezelf ook indirect schuldig aanmaakt. Overigens waren veel soldaten strak van de drugs. Deze stommerikken hebben een nog hogere prijs betaald door zelf miskramen, gehandicapten kinderen te krijgen en zelf psychotische en allerlei aandoeningen. Leuk vechten, en je baas zet middelen in waar je spontaan van vaporized.quote:Kijk eens naar de oorlog in Vietnam: toen de soldaten terug kwamen, werden ze meteen allemaal babymoordenaars genoemd. Hoeveel soldaten denk je dat er werkelijk zo'n vreselijke daad hebben begaan? Allemaal?
Verdedigen is iets anders dan zelf aanvallen op valse voorwendselen. En wanneer hebben we ons zelf moeten verdedigen na WO2?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef ToT het volgende:
Right, dus als je land aangevallen wordt door een ander land, en je gaat het leger in om vrouw en kinderen te kunnen beschermen, dan ben je in jouw ogen meteen een misdadiger? Want alle soldaten zijn slecht. PUNT.
Misstanden? Economic Hitman ?! De misstanden zijn gekweekt, corruptie via CIA.quote:En 160+ oorlogen, okay. Maar als je dan kijkt hoeveel misstanden er geweest zijn. Tuurlijk, je krijgt als burger niet alles te horen, maar om nou te gaan roepen dat alle soldaten slecht zijn?
denk nog maar eens goed na waarom we in irak,afghanistan, kosovo, vietnam, indonesie, panama bezig zijn geweest? Dat is dus NIET om dat er een slechte leider is. Olie, drugs en andere zaken zijn van belang.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef ToT het volgende:
WIJ hoeven ons niet direct te verdedigen, maar we verdedigen wel bevolkingsgroepen in andere landen.
Maar jij vindt die arme mensen in die landen OOK meteen slecht als ze zichzelf tegen een invasieleger verdedigen, want ALLE soldaten zijn immers slecht. PUNT!
ja school maakt je dom en slaafs. En dat je patrioistisch moet zijn. Maar denk nu eens echt na over de grondbeginselen van een warmachine zoals amerika heeft?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef ToT het volgende:
Ho! Dat zijn de redenen waarom die SOLDATEN daar vechten!
Die mensen vechten voor een ideaal, om die redenen die ik net opnoemde!
Mensen volgen hun hart, jij denkt dat ze misleid zijn, DUS zijn het ineens allemaal domme boemannen?
Niet naar school gaan maakt je over het algemeen wereldvreemd.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja school maakt je dom en slaafs. En dat je patrioistisch moet zijn. Maar denk nu eens echt na over de grondbeginselen van een warmachine zoals amerika heeft?
Vooral negers melden zich aan dat vindt men maar wat mooi...
Bekijk het eens van een andere hoek en niet via de bril van de fascistische orthodoxie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |