Juist!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef de_huig het volgende:
de dag voor kerst...vrede op aarde mensen!![]()
Wees gerust, ik was al van plan om de TT morgen weer aan te passenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef MrDice het volgende:
Ook spijtig dat ons Modje zich hier voor laat lenen. Nog even in de laatste week van het jaar de TT traditie het raam uit.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
als je achteraf gewoon zegt dat het kut was etc. dan is het geen probleem![]()
quote:
nee ik moet en zal hardstylen en afteren want mn ouders zijn op vakantiequote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef SMutzskii het volgende:
Kan je niet op stap naar iets zonder hardstyle dan Seth?
hahaha, oke.. dan mag het.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee ik moet en zal hardstylen en afteren want mn ouders zijn op vakantie
Wat een bullshit Rip.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wees gerust, ik was al van plan om de TT morgen weer aan te passen![]()
- vanwege Kerst and all, en ja traditie![]()
![]()
Dat is geen hardstyle knaapquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef znarch het volgende:
Om er iets nuttigs van te maken: Distorted Revelation - Rockstar![]()
Weet ikquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is geen hardstyle knaap.
Maar het is inderdaad weer een kut TT..
Dat lijstje van best of komt straks wel.
Bij dezequote:Op woensdag 24 december 2008 11:52 schreef mstx het volgende:
[..]
[Hardstyle #79] I was born to be a hustler!
Kies maar een nieuwe dan.
Als jij de moraalridder uit wil hangen, doe je best.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
We hebben deze 'traditie' nu al bijna vanaf het begin .. op 2 uitzonderingen na, zijn alle TTs genoemt naar plaatjes.
We hebben al een heel topic kunnen ST-bashen ... geef me een goede reden waarom deze TT zou mogen blijven.
Ik hou niet van vijandigheid in het topic maar jullie posts laat ik veelal ongemoeid. De TT however, straalt wel een soort van algemeen goed uit ... aangezien deze mening van jou (mij & en velen hier maar toch) niet door allen wordt ondersteund laat ik hem staan voor de woenST-dag ... maar daarna zal hij als vanouds de traditie volgen en zo ook de FOK!-analen ingaan
Ja, komt door Showtek...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bij deze
edit: Holy Shit.. Komt opeens een heel zooi nieuw volk aanzetten met een post..
Is FOK! vaker van beticht dusssquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
hypocriete en miereneukerige tyfusbende hier.
klein kindquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
Maargoed, doe lekker je best, hypocriete en miereneukerige tyfusbende hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |