Ah, dat verklaart.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat dan weer niet: het is een nymphomane 1e klas.
PICS!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat dan weer niet: het is een nymphomane 1e klas.
Inderdaad, ik heb me daarom ook al jaren afgezonderd van die wezens. Nu toch weer een keer geprobeerd en man man man meteen is het weer raak. Ik wist weer meteen waarom ik toen de goede beslissing gemaakt had, jaren geen gezeik aan mijn hoofd en hoppa ineens weer gedoe om niks.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Verdomme, wat kunnen vrouwen soms lastig zijn.
Je vergeet erbij te vermelden dat je er een topic over opentquote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
Kijk ik ben wat dat betreft heel simpel.
Oke mijn fout, gebeurt niet meer, en dan kus knuf en ,t is weer goed en we gaan verder met ons leven.
Is that to much to ask?
Weet je wat helpt, gewoon hetzelfde terug doen. Dan houden ze toch vrij snel op.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer te horen......
Ik heb ,t over het moment dat ,t gebeurde.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat je er een topic over opent
Ik ben er meteen klaar mee met zulk gedrag.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef MarMar het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zet ik ook een groot vraagteken achter de mannen die gedrag van dit soort vrouwen pikken
en heb je al het lef bij elkaar geraapt om haar op haar gedrag aan te spreken? Of moet ze zelf maar raden dat je er pissed over bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
Kijk ik ben wat dat betreft heel simpel.
Oke mijn fout, gebeurt niet meer, en dan kus knuf en ,t is weer goed en we gaan verder met ons leven.
Is that to much to ask?
Naast je enter zit het apostrof-teken. Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik heb ,t over het moment dat ,t gebeurde.
Voor mij is alles gewoon weer goed, ik hou nog steeds van d,r.
ook al an ik ,r soms achter ,t behang plakken op zo,n moment.
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer te horen......
Hoor de pimpslap king heren, en vereer.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef rgras het volgende:
Volgens mij slaat hij haar niet goed. Veel mensen denken namelijk dat je het met een gestrekte arm moet doen, maar de kunst is eigenlijk om net op het laatste moment je pols te laten verslappen.
Nightwish is okee!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef BigKahuna het volgende:
Is het trouwens al gezegd dat TS naar Nightwish luistert en bandshirts draagt?
Dat weet ze wel hoor, dat ik ,t nou niet echt tof van d,r vond.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
en heb je al het lef bij elkaar geraapt om haar op haar gedrag aan te spreken? Of moet ze zelf maar raden dat je er pissed over bent?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef BigKahuna het volgende:
Is het trouwens al gezegd dat TS naar Nightwish luistert en bandshirts draagt?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken?
Is het al te laat voor.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Byte_Me het volgende:
je excuses aageboden???![]()
je moet gewoon kwaad op haar worden vanwege compleet onredelijk gedrag. op deze manier solliciteer je naar een carriere als deurmat!
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken?
Die is gewoon vette heersch.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en mijn vriend had dat op zn hyves zou ik ook boos blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |