Ik zie een grote duim.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik had al 4 keer beloofd dat ,t niet meer zou gebeuren.
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer te horen......
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef pisnicht het volgende:
dus je ouders waren er wel op dat moment? wat is dan het probleem dat je er ff niet bent? Dumpen dat wijf want het wordt alleen maar erger naarmate je elkaar langer kent!
Punt 1: ze kan ,t heel erg goed vinden met m,n ouders.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef manny het volgende:
psycho reactie. dit is niet normaal (ook niet voor vrouwen). behalve natuurlijk als jij 2 ouders "from hell" hebt en haar 3 uur hebt laten wachten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus
Dit krijgt TS nog wel een jaartje te horen
Heb er niet aan geroken, dus kan ,t niet zeggen atm.quote:
Gast, dat ga je nooit winnen.....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja, maar wel af en toe zeiken, dat ik over dingen doorzeur, wie pakt dan dadelijk wie ergens op terug.
Dan maar strijdend ten onder.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, dat ga je nooit winnen.....
quote:
Ik denk niet dat je daar wat mee opschietquote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja, maar wel af en toe zeiken, dat ik over dingen doorzeur, wie pakt dan dadelijk wie ergens op terug.
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, dat ga je nooit winnen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
Wat is haar probleem dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Punt 1: ze kan ,t heel erg goed vinden met m,n ouders.
Punt 2 ik was 20 minuten max weg, en de winkel was hier nog geen 10 minuten vandaan, dus tis ook niet alsof ik naar fucking explosiestan was gegaan ofzo.
Waarschijnlijk omdat je opnieuw iets stoms hebt gedaan... zeg dat er dan wel even bij...quote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo herkenbaar
Geloof me nou maar, over een half jaar krijg je dit weer te horen......
nee, kan van alles zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:12 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je opnieuw iets stoms hebt gedaan... zeg dat er dan wel even bij...
Neuh, het vonkje hoeft maar zeeeeer klein te zijn om weer die lading dooie ouwe koeien uit de noordzee te vissen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:12 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je opnieuw iets stoms hebt gedaan... zeg dat er dan wel even bij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |