quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef RealZeus het volgende:
Omdat de LAPO-er te lui was om een topic te openen.
Jippieee....quote:
PC uitzetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef kres het volgende:
damn... nog wakker......Wekker gaat over 1 uur en 15 min.....damn..
Nou die was ook uit..... Dacht dat ik meteen zou vertrekken... Helaas.. Hele tijd wakker en toen was ik het zat en ging de laptop weer aan.....quote:
Bye bye girlyquote:Op woensdag 24 december 2008 04:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. ik doe niet meeIk ga toch echt nu slapen, sorry... Succes en werkze dan maar
Jaa in bed blijven is ook zo saai. Slapen doe ik niet meer..... Bakje koffie erbij.. Ontbijten en zo.... the usual morning crap..quote:Op woensdag 24 december 2008 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat om 4:00 douchen?Nou, ja, ach, waarom ook niet
You gat paid for this....... ?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:13 schreef Isabeau het volgende:
ik word dus betaald om te fokken, jij zou moeten slapen op dit tijdstip
Niou ja, als het echt niet gaat dan gaat het niet hè. In bed liggen woelen is ook altijd zo vervelend.
Dacht dat je me in de steek hebt gelaten......quote:Op woensdag 24 december 2008 04:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even werken voor mijn geld, sorry
Waneer mag/ga jij dan je mandje weer in ??quote:Op woensdag 24 december 2008 04:51 schreef Isabeau het volgende:
ga je nou nog slapen vandaag? Of laat je het hier maar bij tot kerstavond?
Dat gevoel heb ik ook ja.....quote:Op woensdag 24 december 2008 05:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af of je niet bij je familie in slaap gaat sukkelenSterkte!
Ik ga werken, dus zo wild is het nietquote:
Ik ben in ieder geval géén animeermeisjequote:Op woensdag 24 december 2008 05:33 schreef Elegy het volgende:
Tis maar net wat voor werk je doet hè
Animeermeisje in een herenclub is net even wat anders dan nachtwaker in een loods ergens te Kleibietseradeel
Ik heb nog wel een blikje red bull in de koelkast hierquote:Op woensdag 24 december 2008 06:42 schreef kres het volgende:
Hoe durf je zo over haar te praten?
bakje koffie nr 4....
Dat is iets wat alleen Echte Mannen kunnen. Mannen zoals ikquote:Op woensdag 24 december 2008 06:42 schreef kres het volgende:
Hoe durf je zo over haar te praten?
bakje koffie nr 4....
waar is hier? en hoelaat? dan kom ik hem wel opdrinkenquote:Op woensdag 24 december 2008 06:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een blikje red bull in de koelkast hier
Daar heb ik vandaag heul geen tijd voor mên!quote:Op woensdag 24 december 2008 @ 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat iedereen vandaag boodschappen doen ?
!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag heul geen tijd voor mên!
Nee, werken. En vanavond even bij mijn ouders helpen met de nieuwe pcquote:Op woensdag 24 december 2008 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen mensen !
Dat is toevallig ! Dat ga ik morgen doen. Die ouw had weer wat geld overquote:Op woensdag 24 december 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, werken. En vanavond even bij mijn ouders helpen met de nieuwe pc
Eergisteren al gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen mensen !
Nee, helemaal niet zelfs. Jij wel dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef Belsezar het volgende:
Dawg!
Al helemaal in de kerstsferen?
Hehe. De pc die ze hadden liep voor geen meter meer. Ondanks dat we het goed hebben dichtgetimmert en netjes de updates en defrags hebben gedaan werd het toch pokketraag en kreeg kuren.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is toevallig ! Dat ga ik morgen doen. Die ouw had weer wat geld over
B.!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef Belsezar het volgende:
Dawg!
Al helemaal in de kerstsferen?
Dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef kres het volgende:
nu werken... eerder vrij als het meezit en dan nog ff naar de supermarkt rennen... De teering tyfus drukte in.... grr ik moet wel.. Anders weinig te eten vrijdag..
Mijn vader is helaas iemand die geen idee heeft wat hij allemaal doet. Hij heeft nu 2 jaar en computer en gebruikt het alleen om wat te internetten en spelletjes te spelen. Maar hij klikt op alles en dat is niet goed gelopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hehe. De pc die ze hadden liep voor geen meter meer. Ondanks dat we het goed hebben dichtgetimmert en netjes de updates en defrags hebben gedaan werd het toch pokketraag en kreeg kuren.
Nu hebben we een mooie alles in één Acer gehaald, met Vista, een dik 22"scherm en alles wat ze nodig hebben. Van mij hebben ze een draadloze desktop gekregen en een gamersmuismat. Da's wel lekker voor mijn moeder want die heeft nog wel eens last van haar handen. Dan is een ergonomische muis en soepele mat wel fijn. Vanavond even een brandprog installeren en Office er op zetten en configureren.
Ik kon natuurlijk wel alles zelf in elkaar gaan sleutelen maar daar hebben ze toch geen behoefte aan. Het moet stil zijn, goed werken en that's it
Jazeker, want je bent lekker vroeg wakker. Kan je een hoop dingen doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Lixi het volgende:
Klussende vadersom kwart over 8 's ochtends
en dat terwijl ik de afgelopen 4 maanden zo'n beetje altijd niet thuis was
Nu eh...héb ik nog wat aan m'n dag?
Ik had graag één uurtje extra gehadquote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jazeker, want je bent lekker vroeg wakker. Kan je een hoop dingen doen.
Da's beter dan een beetje in je nest te liggen rotten
Het probleem is een beetje dat ik van m'n studentenhuis voor een paar dagen naar m'n ouders ben verhuisd. En dat INEENS nu MET KERST de badkamer gesloopt moet. Om 8 uur 's ochtends dus...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:19 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn ouders wel strak getraind wat dat betreft. Bij mij gaat de deur gewoon niet open als ze om 08:00 op de stoep zouden staan. (maar dat doen ze dus niet, omdat ze dat weten)
Oh, dus eigenlijk klaag je omdat je van pappa een nieuwe badkamer krijgt? Nee dan is het helder.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef Lixi het volgende:
Het probleem is een beetje dat ik van m'n studentenhuis voor een paar dagen naar m'n ouders ben verhuisd. En dat INEENS nu MET KERST de badkamer gesloopt moet. Om 8 uur 's ochtends dus...
Nou, het is toch fijn dat er ook nog zulke cynische mensen bestaan. Ik ben er vrijwel nooit? Dus ik heb weinig aan die badkamer?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk klaag je omdat je van pappa een nieuwe badkamer krijgt? Nee dan is het helder.
Nope, vanavond drank halen en ik ben er klaar voor. Het eten heb ik al in huis.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs. Jij wel dan?
Elegy! Hoe is het?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef Kreator het volgende:
Ik wou nog zeggen 'en nu is het wachten op de mannen die je gaan steunen, omdat je zo zielig bent omdat de klootzak Krea je aanvalt.'
Dat mijn zesdebak koffie van vandaag niet lekker was..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:28 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nou, het is toch fijn dat er ook nog zulke cynische mensen bestaan. Ik ben er vrijwel nooit? Dus ik heb weinig aan die badkamer?
Iemand nog andere perikelen die met fok! gedeeld kunnen worden? Ik ga er weer vandoor iig
Of we geven ze scheermesjesquote:Op woensdag 24 december 2008 09:40 schreef Kreator het volgende:
In feite is het ook gewoon een soort dienstverlening hè. Ik drijf ze op, jullie vangen ze daarna op.
Hey MLIquote:
Onze dank is grootquote:Op woensdag 24 december 2008 09:40 schreef Kreator het volgende:
In feite is het ook gewoon een soort dienstverlening hè. Ik drijf ze op, jullie vangen ze daarna op.
Hey B , zie nog dat jij in de wacht staat om terug gepakt te wordenquote:
I am still waiting. Whenever you are readyquote:Op woensdag 24 december 2008 09:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Onze dank is groot
[..]
Hey B , zie nog dat jij in de wacht staat om terug gepakt te worden
Naar vrienden en familie zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:46 schreef MLI het volgende:
Zo. Dus ik rook een jointje, dan ga ik afwassen, plantjes water geven en was opvouwen. Dan rook ik nog een joint en dan ga ik naar Nederland.
Weet je zeker dat je er niet nog een rookt ? Je gaat wel naar Nederland hequote:Op woensdag 24 december 2008 09:46 schreef MLI het volgende:
Zo. Dus ik rook een jointje, dan ga ik afwassen, plantjes water geven en was opvouwen. Dan rook ik nog een joint en dan ga ik naar Nederland.
En dan is het definitief over met blowen? Hoe lang blow je al?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef MLI het volgende:
Vrienden en familie indeed. En ja, zodra ik de grens over ga, leg ik een voorraadje aan waarmee ik het uit kan zingen tot Oud & Nieuw. En dan stoppen.
En met de sigaretten en voorlopig ook drank.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan is het definitief over met blowen? Hoe lang blow je al?
De dag voor Kerst is ook het kutst in de winkel.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Poep ik moet ook nog naar de winkel
Geen zin in
Maar ik heb heel specifieke dingen nodigquote:Op woensdag 24 december 2008 10:06 schreef Belsezar het volgende:
Kom hier maar wat halen. Ik heb veelste veel eten gekocht
dGister was het al druk en heisa, laat staan vandaagquote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef MLI het volgende:
[..]
De dag voor Kerst is ook het kutst in de winkel.
Ik hoef maar 4 dingen dus ik hoop dat ik lekker snel er in en er uit kan zoquote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef MLI het volgende:
[..]
De dag voor Kerst is ook het kutst in de winkel.
succesquote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef maar 4 dingen dus ik hoop dat ik lekker snel er in en er uit kan zo
Op de weg is het fucking rustig hoor. Op mijn werk nu ook. Ik zit nu nog minder te doen dan normaalquote:Op woensdag 24 december 2008 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dGister was het al druk en heisa, laat staan vandaag
Kom doordat iedereen IN de winkels zitquote:Op woensdag 24 december 2008 10:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Op de weg is het fucking rustig hoor. Op mijn werk nu ook. Ik zit nu nog minder te doen dan normaal
Je hebt groot gelijk! Ik ben er ook mee gestopt na 12 jaar en ik rookte rond 10 euro per dag. En het is veel beter vind ik dan. Ben er erg blij mee dat ik gestopt ben. Nooit meer voor mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:07 schreef MLI het volgende:
[..]
En met de sigaretten en voorlopig ook drank.
En ik rook sinds mijn 14e, begon met 1 per week. Toen ik 16 werd kwam er een meisje bij ons wonen die elke dag rookte. Ik ben daarin mee gegaan en tot mijn 21e rookte ik nagenoeg elke dag. Toen gestopt voor mijn ex, dat was voorbij met 22. Dus weer begonnen, 2 jaar kunnen beperken tot 1 of maximaal 2 op een avond. Toen ging ik naar Brussel, bijna een jaar geleden beginnen op te trekken met een jongen die er elke dag 6 of 7 rookt. Zoveel heb ik nooit gerookt, maar sindsdien ben ik minstens elke avond stoned geweest en regelmatig overdag ook. Sinds ik in Brussel woon, ben ik ook elke week wel een keer flink aangeschoten. En sinds ik zoveel drink, ben ik ook nog eens geneigd om nog 'een slaapmutsje' te nemen als er niets te blowen is.
Ik ben het zo spuugzat. Dat roken ook, ik wilde sowieso altijd al rond deze leeftijd weer stoppen. En als ik alcohol drink, rook ik toch wel. Dus voorlopig even geen drank, na de examens misschien weer. Dan zijn we al 8 weken verder.
Hoe lang ben je al gestopt?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Ik ben er ook mee gestopt na 12 jaar en ik rookte rond 10 euro per dag. En het is veel beter vind ik dan. Ben er erg blij mee dat ik gestopt ben. Nooit meer voor mij.
Begin dit jaar. Eerste 2, 3 weken waren moeilijk, maar daarna als de routine er niet meer is denk je er zelden aan.quote:
Voorzichtige calculatie, 36.000,-- in de fik gestoken.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:
Tjesis, 10 euro per dag
Ben ik blij dat mijn hobbies net ietsje goedkoper zijn
Een hobby mag geld kosten. *javaanse opsteekt*quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Belsezar het volgende:
Voorzichtige calculatie, 36.000,-- in de fik gestoken.
Daar heb je een hele boel leuke andere dingen voor kunnen doenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies. Niet alsof je het anders niet ergens anders aan had besteed, en om nou te zeggen dat de kans zo ontzettend groot was geweest dat dat wel duurzaam was...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een hobby mag geld kosten. *javaanse opsteekt*
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Niet alsof je het anders niet ergens anders aan had besteed, en om nou te zeggen dat de kans zo ontzettend groot was geweest dat dat wel duurzaam was.... Sowieso, hier heb je ook de rest van je leven nog wel plezier van
.
Mijn god.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omgquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Idd. En ik blow dan weer niet, dus dat spaar ik uit. En ik verdien zo ontzettend veel geld, dat het in het niet valt, die paar euro per week.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Litpho het volgende:
Precies. Niet alsof je het anders niet ergens anders aan had besteed, en om nou te zeggen dat de kans zo ontzettend groot was geweest dat dat wel duurzaam was.... Sowieso, hier heb je ook de rest van je leven nog wel plezier van
.
Dat klopt. Maar dan wel eerst mijn kant op, gernequote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Geld moet rollen
quote:
Ja het is echt heel ergquote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Omg
Ik heb ook wel aardig wat gespendeerd aan elektronica, dvd's, games en cd's maar zoveel...!
waar blijft mn wii dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ja het is echt heel ergIk hou nu dan ook elke maand bakken met geld over
Ik bespaar zeker 300 euro straks.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ja en wat moet je daar toch weer mee, je kan beter weer beginnenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat ding ligt hier onder de kerstboom, dat had ik je gisteren toch verteld?quote:
Ja dag, en dan kan je me betrappen op een zwak gedrogeerd moment en neem je je lang verwachte wraakquote:Op woensdag 24 december 2008 11:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja en wat moet je daar toch weer mee, je kan beter weer beginnen
Ja, ik ben ook aan het werk hequote:Op woensdag 24 december 2008 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kom ff brengen dan
Jij hebt de snelle auto hier ik niet
ik hou het nog wel een paar uurtjes vol hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook aan het werk he
@MLI: Lekker hoor, kan je een hoop leuks mee doen!
Dan moet het lukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou het nog wel een paar uurtjes vol hoor
Een Impreza GT Turbo 555quote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat voor snelle auto heb je dan?
Natuurlijk, had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Fit natuurlijk!
Goed voor mn billetjes
Die eerste versie is dat hè? met 220pk ofzoiets. Zal wel lekker rijden.quote:
Rijd zeker lekker! Elke ritje is plezier.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die eerste versie is dat hè? met 220pk ofzoiets. Zal wel lekker rijden..
(al zul je er wel de eeuwige discussie over horen dat het al dan niet een lelijke familiebak met spoiler is)
Jij hebt anders ook nog maar drie dagenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een hobby mag geld kosten. *javaanse opsteekt*
Dat is dan ook ontzettend lelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rijd zeker lekker! Elke ritje is plezier.
En met vrouwen de gouden velgen discussie. Al honderden keren gehoord
Gouden velgen !? je hebt toch geen goude velgen hequote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rijd zeker lekker! Elke ritje is plezier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gouden velgen !? je hebt toch geen goude velgen he
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend lelijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gouden velgen !? je hebt toch geen goude velgen he
quote:
Nee maar wel dat hij de mening van meeste vrouwen deeltquote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat box een vrouw is?
Pfff, we hebben zijn inlikpoging gewoon betraptquote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar wel dat hij de mening van meeste vrouwen deelt
Jaja lul je er maar uitquote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu is het de moeite niet meer!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet nog een kerstboom halen eigenlijk
Kan ik m morgen met de kindjes nog optuigenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu is het de moeite niet meer!
Liegbeestquote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ik m morgen met de kindjes nog optuigen
En dan zeg ik tegen ze dat ik speciaal op hen heb gewacht
oke 2-0quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik mijn neppert nog, het is toch wel ongezellig zonder.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet nog een kerstboom halen eigenlijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:19 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens meld zich ook weer.
Auto al gewassen, de wasmachine draait, huis gezogen en zo nog ff wat boodschapjes doen. Nu eerst ff koffie
Ja, ik was redelijk opgefokt aan het begin van de avond en dat was er later weer uit, dus toen ben ik aan het bier gegaan en kon ik me nog een paar uur vermakenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef mrbox het volgende:
Wat waren jullie gister nog laat op joh
uhu! daarom ben ik ook blij dat ik nog even geslapen heb netquote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef mrbox het volgende:
Wat waren jullie gister nog laat op joh
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu! daarom ben ik ook blij dat ik nog even geslapen heb net
jah van 10 tot 12 ofzo..quote:
Mond open en gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn stofzuiger doet het niet meer zo goed
Christus, wordt al moe als ik het lees.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah van 10 tot 12 ofzo..
Weer mooie droom gehad
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah van 10 tot 12 ofzo..
Weer mooie droom gehad
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pfff, we hebben zijn inlikpoging gewoon betrapt
Zie bovenstaandequote:
huh? dat wordt een beetje moeilijk met in totaal nu 8 uur slaapquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig was je vanplan om een 24-uurtje te doen ?
Hehe, ja als niemand over gaat tot actie Box. Het duurde me te langquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
CG bedoelt van 10-12 net, niet van 10 gisterenavond
Ja ja... maar worden die gouden velgen niet snel gejat daar in Almere ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ja als niemand over gaat tot actie Box. Het duurde me te lang
Ik heb helemaal niks staan. Geen kerststukje, krans, lampje of wat dan ook. Of dat moet de werkster veranderd hebben als ik straks thuiskomquote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mijn neppert nog, het is toch wel ongezellig zonder.![]()
Toch twijfel of ik het ding moet opzetten.
Of je was slaapchattenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk jij snapt me
Even voor de duidelijkheid dan..
Ik heb van 04.00 uur tot 9.45 geslapen en toen van 10.30 tot 12.00 ofzoiets
2-1quote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ja... maar worden die gouden velgen niet snel gejat daar in Almere ?
nee hoorquote:
Ja, en helemaal die van mij. Het is zo'n schat, ze doet echt alles behalve koken. Maar wassen, schoonmaken, opruimen, stofzuigen, tuin vegen, etc doet ze allemaalquote:
Almere? Alsof ze daar heen durvenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lekkerre werkster?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, en helemaal die van mij. Het is zo'n schat, ze doet echt alles behalve koken. Maar wassen, schoonmaken, opruimen, stofzuigen, tuin vegen, etc doet ze allemaal
Nice!! Het scheelt ozveel als je dat zelf neit hoeft te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, en helemaal die van mij. Het is zo'n schat, ze doet echt alles behalve koken. Maar wassen, schoonmaken, opruimen, stofzuigen, tuin vegen, etc doet ze allemaal
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat ookquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Kreator het volgende:
Bovendien zijn ze goudkleurig. En niet van goud..
Beetje jammer danquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Kreator het volgende:
Bovendien zijn ze goudkleurig. En niet van goud..
Inderdaad en dat voor 20,-- elke keer vind ik best goedkoopquote:Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice!! Het scheelt ozveel als je dat zelf neit hoeft te doen![]()
Als ik m'n eigen huisje heb is het miss niet eens zo'n slecht idee
Nee geen 2-2. Dat moet Box zelf doenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Almere? Alsof ze daar heen durven
2-2?
[..]
Lekkerre werkster?![]()
Ja nu ja. Vrouwen letten toch op andere dingen met auto's. Mannen geilen op wegligging en pk's. Vrouwen letten op rond/vierkant en de kleur. Generaliserend dan wel maar toch.quote:
Ik heb ook zo'n werkster. Ze kan alleen niet strijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hebben van een rally auto maar het niet beoefenen toch sowiesoquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hebben van een rally auto maar het niet beoefenen toch sowiesoDan maken een paar goud kleurige velgen ook niet meer uit.
En dat wordt wat denk je?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee geen 2-2. Dat moet Box zelf doen
Nee, gewoon een nederlandse huisvrouw die wat bijverdient.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hebben van een rally auto maar het niet beoefenen toch sowiesoDan maken een paar goud kleurige velgen ook niet meer uit.
Zo kun je alles wel doodrelativeren. Het hebben van een huis met meer dan 1 kamer is ook niet strikt noodzakelijk. Of 2 paar schoenen. Of [insert willekeurige luxe bezitting]quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef mrbox het volgende:
Nah dat zit er bij deze niet in voor mijquote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat wordt wat denk je?
Je weet het nooit he B, Milf enzo
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n werkster. Ze kan alleen niet strijken
20 jaar ouder, maar ook lekker?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel de mogelijkheid om een 20 jaar oudere milf te doen..
Dan zou krea geen milf zeggen schat ik zo.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
20 jaar ouder, maar ook lekker?
Ik ken wel een 20 jaar oude MILFquote:Op woensdag 24 december 2008 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel de mogelijkheid om een 20 jaar oudere milf te doen..
Luxegoederen (een milf valt daar ook onder) bezitten heeft slechts 1(één) reden: Omdat het kanquote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel doodrelativeren. Het hebben van een huis met meer dan 1 kamer is ook niet strikt noodzakelijk. Of 2 paar schoenen. Of [insert willekeurige luxe bezitting]
I stand corrected.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de zomer rijden we bijna elke 2 weken een keer. Of we huren als club een circuit af of een erf van een boer uit de polder dus hij wordt echt wel gebruikt
Jij hebt er eentje in je kelder opgesloten?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Luxegoederen (een milf valt daar ook onder) bezitten heeft slechts 1(één) reden: Omdat het kan
Nee, ik heb er eentje op oproepbasisquote:Op woensdag 24 december 2008 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje in je kelder opgesloten?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou krea geen milf zeggen schat ik zo.
Ik zou haar doen (tenminste, eerst pics natuurlijk)quote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze is 50. Weegt 48kg, werkt in een hippe kledingzaak, ziet eruit als 38.
Och..
Geen pics. Maar je zou haar wel doen. Net als de rest van mannelijk nederland.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
Ik zou haar doen (tenminste, eerst pics natuurlijk)
dat vind ik niet. het is meer een omschrijving van een vrouw die kinderen heeft gehad en dat nog zo goed doorstaan heeft en haar uiterlijkheden dusdanig geconserveerd zijn dat je niet met afgunst erop ligt te pompenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik blijf vinden dat er aan het woord MILF een leeftijdsgrens zou moeten zitten
Dat zit er ook. Het duurt even voor je moeder kan worden. En wat mij betreft nog enige tijd meer voordat dat enigszins smakelijk wordtquote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik blijf vinden dat er aan het woord MILF een leeftijdsgrens zou moeten zitten
n jij hebt haar afgewezen?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen pics. Maar je zou haar wel doen. Net als de rest van mannelijk nederland.
de buitenkant is in dit geval gewoon uitstekend geconserveerd. De binnenkant hoef ik van een 25 jarige ook niet te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Adolecens het volgende:
50... Hoe lekker misschien ook...
het vlees is hoe dan ook 50 jaar oud, zowel from the outside, als from the inside..
Ik las laatst een verhaal in de krant dat een stel van 30 jaar oud, opa en oma zijn geworden...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zit er ook. Het duurt even voor je moeder kan worden. En wat mij betreft nog enige tijd meer voordat dat enigszins smakelijk wordt.
nee, maar dat "voel" je wel... en jij beft, neukt, vingert altijd met je ogen dicht? het is toch altijd wel wat meer uuh... gedateerd daar zeg maar..quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
de buitenkant is in dit geval gewoon uitstekend geconserveerd. De binnenkant hoef ik van een 25 jarige ook niet te zien.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar dat "voel" je wel... en jij beft, neukt, vingert altijd met je ogen dicht? het is toch altijd wel wat meer uuh... gedateerd daar zeg maar..
Je bent spiraalringen gaan tellen?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef Adolecens het volgende:
het is toch altijd wel wat meer uuh... gedateerd daar zeg maar..
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik hoef het allemaal niet te weten haha
Klinkt goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen pics. Maar je zou haar wel doen. Net als de rest van mannelijk nederland.
Doen dusquote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze is 50. Weegt 48kg, werkt in een hippe kledingzaak, ziet eruit als 38.
Och..
Kan de beste overkomenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent spiraalringen gaan tellen?.
ik date niet met vrouwen van 50quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent spiraalringen gaan tellen?.
George Clooneyquote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent geheelonthouder? Als George Clooney of Brad Pitt langsloopt, sla je em af?.
Als ze een witte kerst wil met plaksneeuw dan is er nog wel wat te regelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kerst gaat vieren, maar dat is maar een gok.
Je bent een moeder. En doenbaar. Dus ben je een milf.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het gewoon wat vreemd dat mensen mij een MILF noemen, terwijl ik vind dat een vrouw van 50 die er nog goed uitziet dat meer "verdient" dan ik.
Ik bedoel, op je 28e is het gemakkelijker om er goed uit te zien dan op je 50e
De echte kerstgedachte. Maar ik denk niet dat ze erop ingaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Elegy het volgende:
Als ze een witte kerst wil met plaksneeuw dan is er nog wel wat te regelen.
Het is beter te geven dan te nemenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bent een moeder. En doenbaar. Dus ben je een milf.
Einde discussie.
fuckable bedoelt iequote:
Altruïstisch to the corequote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
De echte kerstgedachte. Maar ik denk niet dat ze erop ingaat.
Nee okay. Maar ze wil mij. En dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk, want wie wil dat niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
Ze hoeft ook niets te doen, ik moet er op, en dan er in.
"Ik zou haar kunnen doen"+"neukbaar".quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook wel
Vroeg me af waar die dat woord vandaan haalde
Ze heeft niks te willen, slechts lijdzaam te ondergaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee okay. Maar ze wil mij. En dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk, want wie wil dat niet.
Van do-able natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook wel
Vroeg me af waar die dat woord vandaan haalde
Nee, dan weet ik nog wel iemand anders bij wie dat beter werkt dan bij Milf.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
Ze heeft niks te willen, slechts lijdzaam te ondergaan.
Ohja?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan weet ik nog wel iemand anders bij wie dat beter werkt dan bij Milf.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
"Ik zou haar kunnen doen"+"neukbaar".
Jeweettogh
Was jij dat niet, die liever naar topless vrouwen en upskirt fotootjes keek op de computer dan in het echt?quote:
Dat vind ik dan weer eng.quote:
Daarom dusquote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was jij dat niet, die liever naar topless vrouwen en upskirt fotootjes keek op de computer dan in het echt?
Makkelijker, meer afwisseling en geen kans op een pak slaag of boze blikken als je betrapt wordt??
Jij was dat dus?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer eng.
|
|
|
V
[..]
Daarom dus
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
Raar ook eigenlijk, 5uur geslapen en ben uitgeruster als dan normaal
uhuquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat staat er
Dat doet B ook altijd, me proberen een oor aan te naaien.![]()
Jaquote:
Niet kletsen sedan. Als iets zo is dan zeg ik dat zo. Een oor aannaaien is niet nodig. Er ligt voldoende munitie om het zonder te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat staat er
Dat doet B ook altijd, me proberen een oor aan te naaien.![]()
Verschrikkelijk! Hoe durven ze!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Moet ik nog werken ook voor m'n geld.
Zeker stoffig, saai en moeilijk te lezen ook nog?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg net een nota van inlichtingen van 144 pagina's.. of ik die even voor de 29e wil doorlezen...![]()
Doorlezen is wat anders dan bestuderen hè...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg net een nota van inlichtingen van 144 pagina's.. of ik die even voor de 29e wil doorlezen...![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:12 schreef Adolecens het volgende:
Toch een puntje om naar voren te brengen dus bij een vergadering. Of ze het laten voelen door 2 weken ziek te zijn ineensquote:
nah ja, het zijn 434 vragen die gesteld zijn en ik moet de antwoorden bestuderen en indien nodig onze aanpak wijzigen... dus echt tof is het niet in deze dagenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker stoffig, saai en moeilijk te lezen ook nog?
quote:
Beging je nou alweerquote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet kletsen sedan. Als iets zo is dan zeg ik dat zo. Een oor aannaaien is niet nodig. Er ligt voldoende munitie om het zonder te doen
ach ja. Niemand is onmisbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Belsezar het volgende:
Toch een puntje om naar voren te brengen dus bij een vergadering. Of ze het laten voelen door 2 weken ziek te zijn ineens
Crap dus. Succes met het doornemen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nah ja, het zijn 434 vragen die gesteld zijn en ik moet de antwoorden bestuderen en indien nodig onze aanpak wijzigen... dus echt tof is het niet in deze dagen
Nee hoor, ik las de afkorting van mijn naam en wilde even reageren. Dus berg die kontklapper maar weer op en netjes op je stoeltje zitten met je handjes gevouwenquote:
Okquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik las de afkorting van mijn naam en wilde even reageren. Dus berg die konklapper maar weer op en netjes op je stoeltje zitten met je handjes gevouwen
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nah ja, het zijn 434 vragen die gesteld zijn en ik moet de antwoorden bestuderen en indien nodig onze aanpak wijzigen... dus echt tof is het niet in deze dagen
Wat een warm onthaalquote:
Maar natuurlijk! Je moet kerst zegenen enzo toch?quote:
Ja zn gangetje hè!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Af en toe kan ik best vrolijk zijn![]()
![]()
Alles goed?
Morgen is het kerst?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja zn gangetje hè!
En wat doe jij deze uitermate duffe middag voor de kerstavond?
Laters Krea.quote:
quote:
Vertel...?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef mrbox het volgende:
Tering wat is geven om toch een lastig iets..... En dan is het niet eens als in liefde ofzo...
Inderdaad, whats up Box?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef mrbox het volgende:
Tering wat is geven om toch een lastig iets..... En dan is het niet eens als in liefde ofzo...
Aah tis een "vriendin" die snel op het gevoel zit. Haar doen en laten raakt me gewoon snel.quote:
Verklaar je nader, het gaat niet zo lekker met haar en jij voelt iets té goed met haar mee?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah tis een "vriendin" die snel op het gevoel zit. Haar doen en laten raakt me gewoon snel.
Nu gaat zij door een wat lastige periode en is het dus een beetje een rollercoaster ride... Vind het dus moeilijk wat er mee aan te moeten...
Bar weinigquote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja zn gangetje hè!
En wat doe jij deze uitermate duffe middag voor de kerstavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |