quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef RealZeus het volgende:
Omdat de LAPO-er te lui was om een topic te openen.
Jippieee....quote:
PC uitzetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:43 schreef kres het volgende:
damn... nog wakker......Wekker gaat over 1 uur en 15 min.....damn..
Nou die was ook uit..... Dacht dat ik meteen zou vertrekken... Helaas.. Hele tijd wakker en toen was ik het zat en ging de laptop weer aan.....quote:
Bye bye girlyquote:Op woensdag 24 december 2008 04:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. ik doe niet meeIk ga toch echt nu slapen, sorry... Succes en werkze dan maar
Jaa in bed blijven is ook zo saai. Slapen doe ik niet meer..... Bakje koffie erbij.. Ontbijten en zo.... the usual morning crap..quote:Op woensdag 24 december 2008 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat om 4:00 douchen?Nou, ja, ach, waarom ook niet
You gat paid for this....... ?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:13 schreef Isabeau het volgende:
ik word dus betaald om te fokken, jij zou moeten slapen op dit tijdstip
Niou ja, als het echt niet gaat dan gaat het niet hè. In bed liggen woelen is ook altijd zo vervelend.
Dacht dat je me in de steek hebt gelaten......quote:Op woensdag 24 december 2008 04:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even werken voor mijn geld, sorry
Waneer mag/ga jij dan je mandje weer in ??quote:Op woensdag 24 december 2008 04:51 schreef Isabeau het volgende:
ga je nou nog slapen vandaag? Of laat je het hier maar bij tot kerstavond?
Dat gevoel heb ik ook ja.....quote:Op woensdag 24 december 2008 05:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af of je niet bij je familie in slaap gaat sukkelenSterkte!
Ik ga werken, dus zo wild is het nietquote:
Ik ben in ieder geval géén animeermeisjequote:Op woensdag 24 december 2008 05:33 schreef Elegy het volgende:
Tis maar net wat voor werk je doet hè
Animeermeisje in een herenclub is net even wat anders dan nachtwaker in een loods ergens te Kleibietseradeel
Ik heb nog wel een blikje red bull in de koelkast hierquote:Op woensdag 24 december 2008 06:42 schreef kres het volgende:
Hoe durf je zo over haar te praten?
bakje koffie nr 4....
Dat is iets wat alleen Echte Mannen kunnen. Mannen zoals ikquote:Op woensdag 24 december 2008 06:42 schreef kres het volgende:
Hoe durf je zo over haar te praten?
bakje koffie nr 4....
waar is hier? en hoelaat? dan kom ik hem wel opdrinkenquote:Op woensdag 24 december 2008 06:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een blikje red bull in de koelkast hier
Daar heb ik vandaag heul geen tijd voor mên!quote:Op woensdag 24 december 2008 @ 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat iedereen vandaag boodschappen doen ?
!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag heul geen tijd voor mên!
Nee, werken. En vanavond even bij mijn ouders helpen met de nieuwe pcquote:Op woensdag 24 december 2008 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen mensen !
Dat is toevallig ! Dat ga ik morgen doen. Die ouw had weer wat geld overquote:Op woensdag 24 december 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, werken. En vanavond even bij mijn ouders helpen met de nieuwe pc
Eergisteren al gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen mensen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |