Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb ook nooit gezegd dat ik er verstand van heb.
[..]
Daarmee beweer ik nog niet dat ik verstand heb van voetbal. Ik vind het gewoon leuk om mijn mening, hoe belachelijk ook, te geven.
Ik heb dat met die rode kaart gemist, wat was dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Rusland was goed maar wij waren toen gewoon belabberd. Die rode kaart die ingetrokken werd was ook ongelooflijk. Alleen daaraan kon je al zien dat we gewoon niet door konden gaan.
Klaar en over. Closed.
Overtreding terwijl de bal buiten de lijnen was. Dat zou je niet kunnen bestraffen. Vreemd, je kan wel een straf geven voor een vechtpartij in de gang of het beledigen van een scheidsrechter tijdens de rust.quote:Op zondag 28 december 2008 19:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik heb dat met die rode kaart gemist, wat was dat?
Volgens mij raakte die Rus Sneijder toch niet eens?quote:Op zondag 28 december 2008 21:01 schreef Kriegel het volgende:
Ja, was het toen niet Sneijder die bij de achterlijn onderuit gemaaid werd door een gast die al geel had?
Dat was inderdaad belachelijkquote:Stompzinnig om die tweede kaart dan in te trekken omdat de bal toevallig buiten de lijnen was geweest. Bijna net zo achterlijk als die Ivanov die twee jaar daarvoor tegen Portugal werkelijk overal rood voor gaf, behalve dan aan die vent die met een soort karatetrap Robben bijna z'n keel doormidden schopte, want hee, er was al gefloten voor iets anders.
eensquote:Op zondag 28 december 2008 18:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Boulahrouz had buiten de selectie gelaten moeten worden, dan kon hij zich helemaal op het verdriet van zijn vrouw en zichzelf richten en kon de selectie geconcentreerd aan de slag.
Boulahrouz speelde tijdens de wedstrijd tegen Rusland echt belabberd, ik kan me herinneren de Russen de hele tijd hem vrij lieten om de opbouw te verzorgen. Nu is ie daar al niet zo sterk in, maar nu miste hij ook nog eens de concentratie.
Verder had Van Basten 4-4-2 tegen Rusland moeten voetballen. Het gebrek aan diepgang op de vlanken (door gemis Robben) kon dan worden opgevangen door een aanspeelpunt naast Van Nistelrooy neer te ztten. Met vier middenvelders op een lijn waren we ook beter opgewassen tegen het blok van Rusland.
Lijkt me onzin, andere coaches hadden ook heus wel gezien waar de zwakke plek van Oranje zat.quote:Op maandag 29 december 2008 00:56 schreef Fortitudo het volgende:
vds zei in zn interview dat NL van ieder land had gewonnen in de kwartfinale op rusland na, omdat guus NL door en door kende
Klopt, maar ik kan me nou niet echt druk maken om een onterecht gegeven gele kaart die ingetrokken wordt om de verkeerde reden. Zeker niet in een wedstrijd waarin Nederland buiten de standaardsituaties echt helemaal niets wist te creëren.quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef endr0me het volgende:
Gaat er niet om dat die Rus Sneijder niet raakte, de kaart was al gegeven
Want andere bondscoaches hebben geen TV en mogelijkheid om wedstrijden te bekijken?quote:Op maandag 29 december 2008 00:56 schreef Fortitudo het volgende:
vds zei in zn interview dat NL van ieder land had gewonnen in de kwartfinale op rusland na, omdat guus NL door en door kende
Scorebord-journalist!quote:Op maandag 29 december 2008 06:06 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als je wint heb je gelijk![]()
Als je verliest niet![]()
Dus had het anders gemoeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |