Geef dan een linkje zeg...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onder MED, het Mededelingenforum.
Ich bau dir ein Schloss aus Sandquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
Nena & Kim Wilde![]()
Lekker nummer!
Irgend wie, irgend wo, irgend wann
Nicht gerade eine volldeutsche Schallplate.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom modus: Eine deutsche schallplate !!!!!!!!!!!!!
Dat is al vanaf de razzia van meer dan een week geledenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef Seam het volgende:
Wow helft van de KLB SCers is geband nu ofwat?
Omdat ik veronderstel dat iedereen het MED-forum kan vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geef dan een linkje zeg...
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
wat een grafplaatquote:
Vooral als ze klaarkomen: ja ja JA!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Susi het volgende:
Ik blijf Duits toch een geile taal vinden
Wunderbar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Susi het volgende:
Je houdt van bevelen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Susi het volgende:
Anders hield ik het even niet bijquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonde, normaal zou je 4 posts maken. Je betert je leven?
Hehequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
TUDUDUDUDUDUDUDUDUD [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet de eerste deze week. Opvallend genoeg vorige keer ook een vrouw.
Dan ken je betreffende user nog niet goed genoeg (houden zo als het kan).quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat ik veronderstel dat iedereen het MED-forum kan vinden.
I lol'dquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
TUDUDUDUDUDUDUDUDUD [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Susi het volgende:
Ah niet meegekregen, vroeg me al af waarom het opeens een stuk rustiger (en aardigerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is al vanaf de razzia van meer dan een week geleden
Lamme kloot. Ik moest gister het toch ook maar zelf vinden van je, niet waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geef dan een linkje zeg...
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Ik gil nooit zo. Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral als ze klaarkomen: ja ja JA!
Lijkt tenminste niet op wat onze mokkels schreeuwen eh?
M'n Duitse ex kon er wat van jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Susi het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef DaMook het volgende:
Iemand de meiden van de Dommelsche brouwerij gezien toevallig??
wauw hij praatquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef arnold-d het volgende:
Reteketet, ik ga 3fm luisteren in bed!
Whehehehehquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef arnold-d het volgende:
Reteketet, ik ga 3fm luisteren in bed!
Jij moet alles zelf doen. Handjogging, de rest ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lamme kloot. Ik moest gister het toch ook maar zelf vinden van je, niet waar?
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die smile in je avater![]()
![]()
![]()
![]()
die was ik heel lang kwijt
Zou ik ook nog op tijd zijn om jouw bericht te quoten voor het topic dicht is?quote:
Je wilt niet weten hoeveel pijn je opmerkingen me steeds doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Duitse in mijn familie. Zelfs tegen een een potje geschaakt.
OeeHhh The Smithsquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Detroit het volgende:
[..]
Zou ik ook nog op tijd zijn om jouw bericht te quoten voor het topic dicht is?.
OT:
* Detroit heeft een plaatje van The Smiths aangevraagd voor SR, hopelijk wordt hij overdag gedraaid
Dat dusquote:
Suske & Wiskequote:
Lekker snelquote:
Of kabouter Plopquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk komen Samson en Gert ook nog. Ofzo.
... je moet de oorlog meegemaakt te hebben om het een kuttaal te vinden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt de oorlog niet meegemaakt, wat is jouw probleem?
Kabouter plop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Samsonneke, dat zou fantastisch wezen jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat hoort bij tong80quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |