Ahquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken mijn lief?Verras me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Emo!!1!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Trouwens, we spelen al wel een hoop rock met een beetje depri teksten. Voor zover we spelen en niet blowen of zuipen
NIEEET?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef Zotheid het volgende:
En die walrus, dat is dus MissyMirjam?
Ik schaam mij!![]()
Ik zal vanavond wel wat spannende foto's maken, zorg ik dat je ze morgen in je inbox hebt.quote:
hoe danquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NIEEET?
Die had ik heel anders voorgesteld...
Volgens mij wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NIEEET?
Die had ik heel anders voorgesteld...
Jummyquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel wat spannende foto's maken, zorg ik dat je ze morgen in je inbox hebt.
LIKKEN!quote:
Niet zo ehm... pantoffeltjes-achtig...quote:
Wat zal ik hier eens op zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Ik dacht dat iedereen er op fok altijd geil ziet, maar dat valt vies tegen.
mja dat missy klopt iet echt hehquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo ehm... pantoffeltjes-achtig...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel wat spannende foto's maken, zorg ik dat je ze morgen in je inbox hebt.
PM het me~!!1quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zal ik hier eens op zeggen
quote:
Missy elliot?quote:
Scuziquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:
Zoals ik zojuist aan je demonstreerde kan het best moeilijk zijn. Vragen naar de bekende weg is niet nodig he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef Adelante het volgende:
OP zelf maar geplakt, hoe moeilijk kan dat zijn
quote:
Je bent er snel bij!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef Triptamine het volgende:
Omdat ik faal(episch zelfs) zal ik jullie wat goede muziek geven:
)
Dankjulliewel, misschien is mijn faal nu minder
Elk geloof kan mooi zijn. Zolang diegene die erin geloven maar niet denken dat hun religie degene is die gelijk heeft en vindt dat de rest maar dood moet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef DurumDoner het volgende:
Islam is een mooi geloof.
Jeej, nu hoef ik nog maar 2 keer te snijdenquote:
Ik vind die theedoeken altijd een beetje jammer. Je weet nooit of de sma'tjes nou lekker zijn of niet, altijd zit die theedoek er weer voor.quote:
Zoals gothics.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Elk geloof kan mooi zijn. Zolang diegene die erin geloven maar niet denken dat hun religie degene is die gelijk heeft en vindt dat de rest maar dood moet.
Kan je je pik aan afvegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind die theedoeken altijd een beetje jammer. Je weet nooit of de sma'tjes nou lekker zijn of niet, altijd zit die theedoek er weer voor.
Je hebt nu permanente gehoorbeschadiging?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]In mijn jeugd mijn prepuberale tijd kan ik me herinneren dat ik dat ooit is op tmf heb gehoord.
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jeej, nu hoef ik nog maar 2 keer te snijden
Nee, Zoals extremistische moslims, joden, christenen en ander extreemtuig. Gothic is niet echt een geloof, meer een tijdelijke foutquote:
Lolquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Snij maar weer 3 keer. Snijden is voor Emo's, Emo's moeten dood.
Gelukkig doet natuurlijke selectie weer wonderen dus zo ook bij emo's. Zo lang ze genoeg snijden sterven ze vanzelf uit
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voel me genegeerd.
Gothics zijn overtuigd Satanist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, Zoals extremistische moslims, joden, christenen en ander extreemtuig. Gothic is niet echt een geloof, meer een tijdelijke fout
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hmja, dat is wel weer handig.
Hebben burka's eigenlijk een gaatje bij de mond?
En wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Hallowwwww, wij sijn heel gesellie van fokpunt eeen eeel!
Is zij ook van Fok dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wij niet. Wij spelen alleen my girl van dat rijtje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lol
Trouwens, al die nummers spelen wij ook
Penguin pakquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind die theedoeken altijd een beetje jammer. Je weet nooit of de sma'tjes nou lekker zijn of niet, altijd zit die theedoek er weer voor.
Njah sommigequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Gothics zijn overtuigd Satanist.
Jepquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef DurumDoner het volgende:
Tering. dit is echt vermoeiend. Gaat dit topic altijd zo snel?
Doe dit nou niet, Crane is hierdoor voorgoed van FOK! verbannenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik zat er over te denken er eentje van gucci voor mijn vriendin te kopen, denk dat het nu toch maar een prada wordtquote:
Ik heb het redelijk weten te verdringen. En gelukkig stond de tv niet zo hard.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt nu permanente gehoorbeschadiging?
Het gaat al twee weken uiterst traagquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef DurumDoner het volgende:
Tering. dit is echt vermoeiend. Gaat dit topic altijd zo snel?
Ze lijkt overigens op een politicaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Hep je een linkie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, Crane is hierdoor voorgoed van FOK! verbannen
Crane? Of bedoel je die gene die die foto's van Crane postte?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat scheeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk weten te verdringen. En gelukkig stond de tv niet zo hard.
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zag je mijn grap niet?quote:
Die van gucci zijn erg warm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke ik zat er over te denken er eentje van gucci voor mijn vriendin te kopen, denk dat het nu toch maar een prada wordt
Crane, zie MEDquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Crane? Of bedoel je die gene die die foto's van Crane postte?
vor wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Erica Terpstra?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze lijkt overigens op een politica
Welke garp mijn jong?quote:
Is die niet kankahveel afgevallah?quote:
Maar hij is er dus wel onder een ander account?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef Dagonet het volgende:
Crane, totaal niets toevoegende kloon. Enkeltje prullenbak.
Dus je mag géén grapjes maken?quote:
Ja dat had ik ook al door, dat was ook de reden dat we die wilden, vanwege de kou die eraan komt enzo. De nieuwe winterburka collectie was echt mooi. Maarja, nu blijkt dat er geen mondgat is valt hij eigenlijk af.quote:
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar hij is er dus wel onder een ander account?
Nou ja snap het wel. Zat zelfs in het Feyenoord Topic zijn eigen club dood te wensen. Nu zijn de meeste Feyenoorders niet zo slim maar dit gaat zelfs voor hun ver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar hij is er dus wel onder een ander account?
crane is gebanned omdat het een kloon is hoop ik en niet omdat hij het optreden bekritiseerde me dunktquote:
Natuurlijk wel, maar het doelbewust mods/crew afzeiken is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus je mag géén grapjes maken?
nee die is klein dik en lelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is die niet kankahveel afgevallah?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik hou het niet echt bij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Plaatje pagina 1!!!1quote:
Je krijgt er hoogstwaarschijnlijk een zweetkut van, daar doelde ik op. Die van armani valt ook te overwegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al door, dat was ook de reden dat we die wilden, vanwege de kou die eraan komt enzo. De nieuwe winterburka collectie was echt mooi. Maarja, nu blijkt dat er geen mondgat is valt hij eigenlijk af.
Die van hans textiel had wel een mondgat, maar die was weer zo koud. Die was er echt op gemaakt dat je in marokko leeft zeg maar. Dus het wordt tog maar de prada
Ze is in elk geval wel een stuk ouder geworden.quote:
Maar dat valt hier toch best mee?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het doelbewust mods/crew afzeiken is natuurlijk niet de bedoeling
Ik denk het druppel emmer verhaal...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
crane is gebanned omdat het een kloon is hoop ik en niet omdat hij het optreden bekritiseerde me dunkt
Hmkay. Die vond ik niet zo mooi. Daar krijg je zo snel van die bruine remsporen inquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:41 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Je krijgt er hoogstwaarschijnlijk een zweetkut van, daar doelde ik op. Die van armani valt ook te overwegen.
soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar dat valt hier toch best mee?
doei, bedankt voor de suggestiesquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef DurumDoner het volgende:
Jongens ik vind dit een leuk topic, maar het gaat mij even te snel. Vel plezier nog.
Nee nog niet, we hebben atm nog niet eens een bassist en ik ben niet zo'n heel goede zanger eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:42 schreef Silentalarm het volgende:
triptamine heeft je band ook eigen nummers?
Dit snel? Wacht maar tot het weer langzaam KLB bagger SC gaat worden..quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef DurumDoner het volgende:
Jongens ik vind dit een leuk topic, maar het gaat mij even te snel. Vel plezier nog.
wij zijn altijd liefquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
soms wel, soms niet.
maar misschien dat KLB mods sowieso een dikkere huid (huid, dus niet 4 kinnen) hebben
mja ik vind wel dat hij wel ene punt heeft maar dat had ik al duidelijk gemmaakt denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk het druppel emmer verhaal...
Pff, dat is zoveel werk, dat zoek ik nietquote:
[dooddoener mode]quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef DurumDoner het volgende:
Hm okay. Wij hebben eigenlijk ook niet echt een bassist, maar doen het omstebeurt. Ik speel liever gitaar en de andere gitarist ook, maar meestal gaat een van ons bassen omdat het moet. Bassen is best makkelijk als het niet moeilijk is. Maar wij oefenen ook meestal voor de lol. 2x in de week uurtje of 2. Maar meestal alleen maar te kutten enzo. Maar het is wel leuk, en we kunnen ook wel aardig wat nummertjes spelen nuquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee nog niet, we hebben atm nog niet eens een bassist en ik ben niet zo'n heel goede zanger eigenlijkGelukkig zijn onze Gitarist en vooral de drummer wel wereldklasse. Maar we zijn meer nu even een clubje voor fun, aangezien we het alledrie(en hopelijk misschien binnekort vier) druk hebben met de opleidingen.
Idd, het gaat de laatste tij kankâh langzaamquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit snel? Wacht maar tot het weer langzaam KLB bagger SC gaat worden..
Onze gitarist kan het beide en mixte bij onze laatste en enige twee optredens tot nu toe gewoon de bas erdoorheen of de gitaar, lag eraan wat ie speelde. Maar wij lopen idd ook meer te kutten ja, alleen is het wel heerlijk als je bijvoorbeeld Little Miss Lover van Jimi goed klinkend na kunt spelen en redelijk kunt nazingenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm okay. Wij hebben eigenlijk ook niet echt een bassist, maar doen het omstebeurt. Ik speel liever gitaar en de andere gitarist ook, maar meestal gaat een van ons bassen omdat het moet. Bassen is best makkelijk als het niet moeilijk is. Maar wij oefenen ook meestal voor de lol. 2x in de week uurtje of 2. Maar meestal alleen maar te kutten enzo. Maar het is wel leuk, en we kunnen ook wel aardig wat nummertjes spelen nu
Sleep is for the weakquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Silentalarm het volgende:
ik ga zo slapen denk ik.
Aanvulling: Al is mijn stem eigenlijk te zwaar en diep voor hele snelle rocknummersquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Onze gitarist kan het beide en mixte bij onze laatste en enige twee optredens tot nu toe gewoon de bas erdoorheen of de gitaar, lag eraan wat ie speelde. Maar wij lopen idd ook meer te kutten ja, alleen is het wel heerlijk als je bijvoorbeeld Little Miss Lover van Jimi goed klinkend na kunt spelen en redelijk kunt nazingen
Voel me soms al een echte rockstar
Neequote:
Zo mag ik het horen!quote:
Oh dat redden wij niet. Eigenlijk is alleen onze drummer echt goed. We kunnen nummertjes van arctic monkeys en nirvana wel spelen, maar we kennen nu pas 5 nummers goed ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Onze gitarist kan het beide en mixte bij onze laatste en enige twee optredens tot nu toe gewoon de bas erdoorheen of de gitaar, lag eraan wat ie speelde. Maar wij lopen idd ook meer te kutten ja, alleen is het wel heerlijk als je bijvoorbeeld Little Miss Lover van Jimi goed klinkend na kunt spelen en redelijk kunt nazingen
Voel me soms al een echte rockstar
Boks Ouwequote:
Mwah ik ben 16, en onze zanger ook. Hij heeft dus eigenlijk te hoge stem. Maar we voeren hem al elke dag een pak zware shag, dus het zal wel goed komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Aanvulling: Al is mijn stem eigenlijk te zwaar en diep voor hele snelle rocknummers
Njah, ik heb dus het voordeel dat ik bij twee briljante muzikanten sta. Als ze een nummer 5 keer gehoord hebben kunnen ze het waarschijnlijk ongeveer wel naspelen. Ik snap het niet. Mij hebben ze er bijgevraagd omdat ik een beetje als Johnny Cash klinkt volgens hunquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh dat redden wij niet. Eigenlijk is alleen onze drummer echt goed. We kunnen nummertjes van arctic monkeys en nirvana wel spelen, maar we kennen nu pas 5 nummers goed ofzoOns eerste optreden is trouwens waarschijnlijk in Januarie of Februarie, daar heb ik wel zin in, lijkt me wel lachen
Ik kan jou dus de komende uren nog aanschouwen hier?quote:
Oh nee, laat maar..quote:
Ik heb als ik praat best een lichte stem, maar als ik schreeuw of zing heb ik een hele zware stem. Maar ik vind het daarmee niet mooi om iets van Zeppelin ofzo te coveren, daar hoort een hogere stem bij zoals die van Plantquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah ik ben 16, en onze zanger ook. Hij heeft dus eigenlijk te hoge stem. Maar we voeren hem al elke dag een pak zware shag, dus het zal wel goed komen
Hm okay. Ik speel pas anderhalf jaar gitaar. Kan het redelijk. Kan bijna alles spelen, maar kan het nog niet naspelen als ik het hoor, heb echt een tab nodig of akkoorden ofzo. Maar oefening baart kunst zeggen ze, dus we zullen zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Njah, ik heb dus het voordeel dat ik bij twee briljante muzikanten sta. Als ze een nummer 5 keer gehoord hebben kunnen ze het waarschijnlijk ongeveer wel naspelen. Ik snap het niet. Mij hebben ze er bijgevraagd omdat ik een beetje als Johnny Cash klinkt volgens hun
Mits het hier boeiend blijft heb je daar voor 99% kans opquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan jou dus de komende uren nog aanschouwen hier?
Hun kunnen ook geen noten lezen. Laatst speelde onze gitarist zo maar ineens de solo van Voodoo child gewoon een heel stuk na, nadat we hem hadden zitten luisteren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm okay. Ik speel pas anderhalf jaar gitaar. Kan het redelijk. Kan bijna alles spelen, maar kan het nog niet naspelen als ik het hoor, heb echt een tab nodig of akkoorden ofzo. Maar oefening baart kunst zeggen ze, dus we zullen zien.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mits het hier boeiend blijft heb je daar voor 99% kans op
Ik wacht nog steeds op je PM.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, laat maar..
Ze lijkt er niet op
quote:
onze drummer kan dat trouwens wel, die is echt ziek. Hij had 6 maanden geleden nog nooit achter een drumstel gezeten. Zat hij er voor het eerst achter, we lieten hem een nummer 2x horen, en hij drumde dat hele nummer in een keer na. Op begeven moment zakte mn mond echt open. Ik dacht ech WTFquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm okay. Ik speel pas anderhalf jaar gitaar. Kan het redelijk. Kan bijna alles spelen, maar kan het nog niet naspelen als ik het hoor, heb echt een tab nodig of akkoorden ofzo. Maar oefening baart kunst zeggen ze, dus we zullen zien.
Ik wacht nog steeds op jouw PMquote:
Hoe lang loopt dat nog? Dat Serious Request? want als het daar gezellig is en ze komen naderhand allemaal hierheen word dit helemaal onvolgbaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[SR @ 3FM #1049] Fake Blood - Mars het anthem van SR 2008?!
hier is het btw ook gezwellig tot 5 uur snachts.
Dat is best wel knap. Ik kan ook geen noten lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hun kunnen ook geen noten lezen. Laatst speelde onze gitarist zo maar ineens de solo van Voodoo child gewoon een heel stuk na, nadat we hem hadden zitten luisteren.
Echt ongelofelijk wel
Haha dat heb ik ook vaak ja dat ik met een bakkes vol tanden sta ja. Onze gitarist is al 12 jaar gitaarspeler. Onze drummer drumt 5 jaar en ik zing 4 weken ofzo, in een microfoon danquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
onze drummer kan dat trouwens wel, die is echt ziek. Hij had 6 maanden geleden nog nooit achter een drumstel gezeten. Zat hij er voor het eerst achter, we lieten hem een nummer 2x horen, en hij drumde dat hele nummer in een keer na. Op begeven moment zakte mn mond echt open. Ik dacht ech WTF
Welterustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef Silentalarm het volgende:
maar nu ga ik echt slapen.
Ik op die van jouquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw PM.
Ik ook op die van jouquote:
Ik hou ook van die gast zijn vingers, als hij die bassline van Transmission speelt met het geluid vol open heb ik haast een muzikaal oorgasmequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is best wel knap. Ik kan ook geen noten lezenwel die internet dingetjes.
Van watte?quote:
Haha, kom laten we weer groepspm'enquote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef Triptamine het volgende:
Ik wil ook een pm. Ik voel me zo buitengesloten
Over hoe mensen er op fok uitzien.quote:
Nee!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, kom laten we weer groepspm'en. Dat was zo sadness
.
De nacht begint netquote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef IQM het volgende:
Tering, het is alweer twaalf uur geweest.
En ik ook op die van jouquote:
Vraag dan meteen of ik wil neukenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Full frontal nude!!1!quote:
So this is Permenance, love shattered pride, what once was innocence, has turned on its side...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef IQM het volgende:
Tering, het is alweer twaalf uur geweest.
Is die eerste goed, hoor er meer mensen over en volgens mij is het echt zo'n hate it or love it ietsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
Net In Bruges en Children of Men gezien.
children of men vind ik echt een toffe film , vette sfeer en die beschieting in die schoolquote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
Uitgebreide recensie graag, danku.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
2 girls 1 cupquote:
Maar dan kan ik niet meedoen.quote:
Dilemma iddquote:
Ik heb me vermaakt. Beetje langzaam verhaal, maar het is geen clichéfilm.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is die eerste goed, hoor er meer mensen over en volgens mij is het echt zo'n hate it or love it iets
Yep. Leuk verhaal ook. Een wereld zonder kinderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
children of men vind ik echt een toffe film , vette sfeer en die beschieting in die school
Neh, niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uitgebreide recensie graag, danku.
Alle.quote:
Om daar effe nog op in te haken en een leuk verhaal te vertellen: Bij ons tweede optreden op een school stond ik helemaal te rocken, toen moest ik een stukje van Joy Divisions Transmission zingen, viel de microfoon uit, al die kinderen helemaal boe roepen enzo. Ik dacht laat ik maar headbangen en de gitarist een solo laten doen. Ik voel me wel eigenlijk helemaal de man als ik daar staquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik hou ook van die gast zijn vingers, als hij die bassline van Transmission speelt met het geluid vol open heb ik haast een muzikaal oorgasme
Ik had een mental image.quote:
quote:
Ik ookquote:
quote:
quote:
Voordat je op fok gaat zou ik die voortaan maar effe uizetten. In sommige topics kan dat zelfs psychoses veroorzaken lijkt mequote:
Je moet soms ook dingen doen waar je geen zin in hebt.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt. Beetje langzaam verhaal, maar het is geen clichéfilm.
[..]
Yep. Leuk verhaal ook. Een wereld zonder kinderen.
[..]
Neh, niet zo'n zin in.
Ik heb bijna die hele teringbende geblokt.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Stageopdrachten voor school dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet soms ook dingen doen waar je geen zin in hebt.
Ja, maar die dingen laat IQM zich vast niet aanpraten door een of ander fok blaagje met een nijntje avaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet soms ook dingen doen waar je geen zin in hebt.
Doe ik ook.quote:
NEENquote:
Wat voor opleiding deed je ook alweer, misschien kunnen we je helpen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stageopdrachten voor school dus.
Heb nog een maand. Gaat krap worden. Kanker.
True story.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, maar die dingen laat IQM zich vast niet aanpraten door een of ander fok blaagje met een nijntje ava
Positief nee of negatief nee?quote:
Kan zijn, maar die avatar straalt geen autoriteit uit, derhalve zal het haar hoe lief ze ook is nooit lukken je te vertellen wat je moet doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
True story.Al vind ik Fas verder wel lief, hoor.
Ga dan wat doen ipv het uit te stellenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stageopdrachten voor school dus.
Heb nog een maand. Gaat krap worden. Kanker.
Wow, what the fuck, waar kom jij opeens vandaan?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wow, what the fuck, waar kom jij opeens vandaan?Ik zie Triptamines post, ik zie Fas' post, ik refresh... en bam, Krentenbol-shirt.
C'est magique l'impossibléquote:Op woensdag 24 december 2008 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wow, what the fuck, waar kom jij opeens vandaan?Ik zie Triptamines post, ik zie Fas' post, ik refresh... en bam, Krentenbol-shirt.
Ehh..quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Positief nee of negatief nee?
Voor mij dan?
aaaaaaah, L'edit de Ninja et Samuraiquote:
IT, maar ik heb een logboek, daaruit maak ik mijn verslag. Het zijn alleen de schijtopdrachten daaromheen. 5 tal interviews, overzicht van het pand en dat soort kulquote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat voor opleiding deed je ook alweer, misschien kunnen we je helpen?
Chuck Norrisquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan zijn, maar die avatar straalt geen autoriteit uit, derhalve zal het haar hoe lief ze ook is nooit lukken je te vertellen wat je moet doen.
Fas: Neem een Chuck Norris ava, die kan alles
Pff, logboeken, laat me raden: Competentiegericht leren?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IT, maar ik heb een logboek, daaruit maak ik mijn verslag. Het zijn alleen de schijtopdrachten daaromheen. 5 tal interviews, overzicht van het pand en dat soort kul
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar dat verwees niet duidelijk genoeg naar de PI.
Vrouw luister: Chuck blaast 1 keer en nijntje ligt binnenstebuiten met zijn hoofd in zijn aarsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chuck Norris. Nijntje vertegenwoordigt het kind in mij
.
Whateverquote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vrouw luister: Chuck blaast 1 keer en nijntje ligt binnenstebuiten met zijn hoofd in zijn aars
He's Chuck Norris, he can do everything
quote:
ik snap de vraagstelling niet zo heel goedquote:
Was jouw mental image een positieve of negatieve ervaring?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik snap de vraagstelling niet zo heel goed
Die strips zijn te fokking vetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vind van deze tekenaar die van die negers?![]()
Dat stripje heb ik opgeslagenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet die tekenaar alweer?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die strips zijn te fokking vet
Wtf, te veel coke in je neus?quote:
Welke precies?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroom.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe heet die tekenaar alweer?
Van doodschieten en dan op het einde, wat mensen? ik zie alleen maar negersquote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat stripje heb ik opgeslagen. Welke met die negers?
I dont know dear doctorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe heet die tekenaar alweer?
!_____quote:
Ja, een beetje eh... negatiefquote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was jouw mental image een positieve of negatieve ervaring?
Joah.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pff, logboeken, laat me raden: Competentiegericht leren?
wtf voor een opleiding doe je dan in hemelsaam?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah.
De manier van scholing tegenwoordig is echt ruk. En dan zit je met een paar idiote kale ravers en zogenaamde rappers in de klas waarmee je mag samenwerken.
Wie is dat nou precies heb die naam al een paar keer gezienquote:
Uhhhmmquote:Op woensdag 24 december 2008 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een beetje eh... negatief![]()
*Fantasie die op hol slaat enzo
Idd, ik doe notabene fotografie, het "alleenste" beroep ter wereld, moet ik met 4 knakworsten gaan bespreken wat voor foto ik maak. Ik maak dat godverdekanker zelf wel uit jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah.
De manier van scholing tegenwoordig is echt ruk. En dan zit je met een paar idiote kale ravers en zogenaamde rappers in de klas waarmee je mag samenwerken.
Waar blijft m'n PM joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Aanbid me. Nu. Voor altijd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wie is dat nou precies heb die naam al een paar keer gezien
En al die nutteloze kankertijdopvulling: SLB'ers POP-Formulieren. Dan denk ik Krijg effe een KAN en een KER formulierquote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar blijft m'n PM joh!StinkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik bespeurde overigens wat spelfouten in je PM.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zo zit iedereen ook in het callcenter als iemand die plaat weer is heeft aangevraagd.quote:
En dan heb je mensen die blijven zeggen dat Post-natale abortus niet moet kunnen.quote:
IQMquote:
Whehequote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef IQM het volgende:
Nog even een romantisch plaatje:
[ afbeelding ]
Genoeg mensen geholpen vandaag, ik ga weer een filmpje kijken.V for Vendetta, bitches!
Ik ben al bijna 24 uur wakker ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stinkerd.
Ik bespeurde overigens wat spelfouten in je PM.
Zou je niet ...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 24 uur wakker ja!![]()
Niet dat ik dat als excuus mag gebruiken.![]()
Je hebt gekeken? Je leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan heb je mensen die blijven zeggen dat Post-natale abortus niet moet kunnen.![]()
Kankerkind
foto's aan mij sturen?quote:
Geeft niks hoor, ik attendeer je er alleen op, net zoals mensen dat bij mij doenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 24 uur wakker ja!![]()
Niet dat ik dat als excuus mag gebruiken.![]()
Het ene of het andere?quote:
trustequote:
Van wat?quote:
Wil je wel een recensie geven van V for Vendettaquote:
Ik ben er blij om.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik attendeer je er alleen op, net zoals mensen dat bij mij doen.
Ik moet ze nog maken.quote:
WAT HEB JE GEDAANquote:
Mijn trommelvliezen zijn al aangifte doen van verkrachting en poging tot moordquote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt gekeken? Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Je hoort nu bij 'ons'.
OSSENARUH!`quote:
BoB gekekenquote:
Ow ja...quote:
Puberteit en eens ipv isquote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er blij om.
Verbeter ze maar.![]()
![]()
[..]
Ik moet ze nog maken.
Oeh, ga ik ook zo doenquote:
BoBquote:
De watquote:
Nee dat zou Zotheid doenquote:
Band of Brothers.quote:
Haha wat een kuttijd, ik zou een klacht indienen, schriftelijk in drievoud met als tekst:quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Puberteit en eens ipv is.
Hebben ze morgen een kerstontbijt geregeld op m'n werk, om 7.00 's ochtends!! Dan ben ik net in m'n eerste REMslaap
.
Band of Brothers wssquote:
Band of brothersquote:
Maar dan plaats je ze door de hele stad.quote:
Niet hier, in m'n PM.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben ze morgen een kerstontbijt geregeld op m'n werk, om 7.00 's ochtends!! Dan ben ik net in m'n eerste REMslaap
.
Mijn opa vertelde laatst dat in hun veteranenvereniging die serie erg populair is, als de oude strijders zien hoe het ook weer was schijnen ze het een beetje te kunnen afsluiten, veel hebben er nog steeds trauma''s namelijkquote:
Niet hier, in m'n PM.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan plaats je ze door de hele stad.![]()
quote]Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
"Sterf" lijkt me beter, korter en krachtiger.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha wat een kuttijd, ik zou een klacht indienen, schriftelijk in drievoud met als tekst:
"Steek die standaard worstenbroodjes en slootkoffie maar ergens waar de zon niet schijnt"
Mvg
Niettusssquote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet hier, in m'n PM.
Ik moet over een paar uur ook alweer opstaan.
Oeh sorryquote:Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan plaats je ze door de hele stad.![]()
[..]
Niet hier, in m'n PM.
Ik moet over een paar uur ook alweer opstaan.
Oefening baart kunst.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef Triptamine het volgende:
Ik ga er nu echt geen meer openen, dat was de laatste keer ook geen succes namelijk
Goede kwoot!quote:
Klopt, maar de mijne is politiek correctquote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Sterf" lijkt me beter, korter en krachtiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |