Mmh, omdat jij het bentquote:
Bwehe, ben er toch niet vanavond dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef m-kay het volgende:
Jaaa! Vanavond wederom de mp3-tunes top-20 2008! De beste 20 (vooral trance achtige) platen van het jaar! Niet vergeten om te luisteren vanavond om 22.00!!!!!!!!!
Meer info: http://releases.mp3-tunes.nl/top20/
Sorry hp voor het claimen van je airtime..
sorry, ik ben rond die tijd gratis drank aan het scoren!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef m-kay het volgende:
Jaaa! Vanavond wederom de mp3-tunes top-20 2008! De beste 20 (vooral trance achtige) platen van het jaar! Niet vergeten om te luisteren vanavond om 22.00!!!!!!!!!
Ik ook... onder het genot van een spelleke met kaartenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef DreamAway het volgende:
[..]
sorry, ik ben rond die tijd gratis drank aan het scoren!!
maar veel plezier jongens!!
Extreem chill inderdaad!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:15 schreef m-kay het volgende:
We zijn on-air mensen!
Broadcast schedule
21.00 - 22.00 - Extrema chill-out mix
22.00 - 00.00 - mp3-tunes top-20 2008
http://souterrain.flatnet.tudelft.nl:8000/
Oja, m-kay en ik zijn er bijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef DreamAway het volgende:
[..]
owja, owja, owja! Wie wil er 24 januari mee naar This is Complexed in Leiden???![]()
http://partyflock.nl/party/140249:This_is_Complexed.html
kan voor 2 mensjes gastenlijst krijgen, dus als t net zo dik is als Lovin lectro, moet dat wel lukken denk!
Ik sla het bier over.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, m-kay en ik zijn er bijVorig minimalfeestje in het LVC beviel ons wel, dus wij gaan gewoon weer
Preparty met cake en bier bij jou Daantje?
Onzin.quote:
* PM'tquote:Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef m-kay het volgende:
Owja...mp3-tunes top-20 linkje kan je krijgen via PM..
gezellieeee!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, m-kay en ik zijn er bijVorig minimalfeestje in het LVC beviel ons wel, dus wij gaan gewoon weer
Preparty met cake en bier bij jou Daantje?
Gaat m niet worden voor mij!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef DreamAway het volgende:
[..]
hp22, jackson, can ik jullie ook in counten?
arnej is gewoon een held en niet alleen omdat ie me 8 muntjes gaf
Ik weet het nog niet zeker wat ik doe, heb er best zin in maar geen idee wat de werkweek precies gaat doenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef DreamAway het volgende:
[..]
gezellieeee!
m-kay haalt het bier begrijp ik?
hp22, jackson, can ik jullie ook in counten?
owja, intuition was toffer dan gedacht! toffe locatie, niet te druk, gezellige mensen, een heuse fok!meeting vond plaats, sied draaide heerlijk afwisselend, arnej is gewoon een held en niet alleen omdat ie me 8 muntjes gaf, menno was zoals verwacht niet echt boeiend, jon o'bir deed t aardig, en daarna was ik moe.![]()
t valt sowieso al tegenquote:
Ik draai zelf zaterdag voor een man of 60-70 dus helaas ben ik er niet bijquote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef DreamAway het volgende:
[..]
t valt sowieso al tegen![]()
nee is prima, hoor ik t wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |