1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | - De minimumtemperatuur: - De maximumtemperatuur: - Het aantal mm neerslag: - Het aantal uren zonneschijn: - De windsnelheid in Beaufort: 1 januari - De minimumtemperatuur: - De maximumtemperatuur: - Het aantal mm neerslag: - Het aantal uren zonneschijn: - De windsnelheid in Beaufort: |
Waarom doe je niet mee?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
Tvp, niet om mee te doen, maar om te weten of ik mijn vuurwerk droog kan afsteken.
Ik kan het nietquote:
Jammer dat ik alle statistieken heb in Excelquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kan het nietIk zou natuurlijk willekeurige getallen kunnen geven, maar dat is maar wat gokken. Dat baseer ik dan op niets.
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:22 schreef mark2012 het volgende:
Aloa gaat winnen.
Moet nog wel even kijken hoeveel punten je dan krijgt.quote:
Nou ja die tellen minder zwaar dan de temperatuurquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef OA het volgende:
Damn, ik ga met het aantal uren zonneschijn volledig de mist in...
Ik dacht met de zonne-uren wel redelijk te zitten.. maar helaas gaan die (net als de rest) op basis van de gegevens in De Bilt en niet op die van Twenthe.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef OA het volgende:
Damn, ik ga met het aantal uren zonneschijn volledig de mist in...
Is er ook een poedelprijs?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Al kan ik hier in DE wel eerlijk zijn.
Gezien de (voorlopige) temperaturen van vandaag zie ik geen mogelijkheid meer voor mezelf om te verliezenhoeveel de zon ook geschenen heeft en hoe hard het ook gewaaid mag hebben...
45equote:
Baas boven baas!quote:
46e = stinkerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |