Ik leef met je meequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een type Sunchaser voor me in de winkel met een string boven zijn broek uit![]()
![]()
Dank.quote:
uuuh Self-Destructquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk protocol moet nu gebruikt worden?
Ik ben niet zo'n fan van haar. (De stem en uiterlijk... en was dat wel goed is ze veel te groot voor mequote:
LaPo opent! Ik roep het al sinds vrijdagochtend.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Dezequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Shoombak het volgende:
Roel Smeulders dinsdag 23 december 2008
als je me pijpt voor 10 euro doneer ik het. voeg me toe: roel-smeulders@live.nl. Ik wacht op jullie
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Dus dit is de topic-reeks waar Giel het over had? eens even kijken of het wat is.
Ben net bij #1 met inlezen begonnen. Best vermakelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Dus dit is de topic-reeks waar Giel het over had? eens even kijken of het wat is.
failquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
quote:
Gewoon lezen, dan weet je waar er verder gebaggerd kan worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
als die andere niet snel open gaat, gaan we hier maar verder
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Hey! Jij ook hier voor het eerst? Zag er net wat over op tv en ben maar eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Welkom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Hij kent Fok! wel een beetje hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat moet Giel wel niet denken van deze bende?
Als je bij deel 1044 ben aangekomen kun je dan even een samenvatting geven? Heb het vrij druk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben net bij #1 met inlezen begonnen. Best vermakelijk.
Vond ik ook alquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben net bij #1 met inlezen begonnen. Best vermakelijk.
Mijn internet... Wat doe je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje is in HQ aan het uploaden op youtube
Staat er nu vetrol op zijn shirt?quote:
paintvoer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moderators zouden gewoon meer rechten moeten krijgen, hernoemen/mergen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon lezen, dan weet je waar er verder gebaggerd kan worden.
Daarom schrok hij zo van SCquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hij kent Fok! wel een beetje hoor.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Urquhart het volgende:
Dat interview met JordyDat gozertje praat net of hij Gerard Joling is
Als je dit mag mee maken, dan moet je gewoon genieten!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef D.Rose het volgende:
Typisch dat mijn topic dan weer verpest wordt
Ach, gun al die figuren die voor het eerst van dit topic horen ook een pleziertje. Overmorgen zie je ze niet meer terug.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef D.Rose het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Urquhart het volgende:
als mensen opeens een topic gaan openen die niet eens meeposten, dan gaat het zeker mis.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef gateway het volgende:
pffff en het ging de laatste dagen zo goed met het topic..... Soms duurde het wat langer, ook in de HELE drukke tijden, en nu gat het steeds mis?
Hij is ook al 2 x bij Paul de Leeuw geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Crack and Smack op de achtergrond
vet KOEL DJ !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef tralalala het volgende:
Iemand al een filmpje? Ik heb het gemist...
Zo, kunnen jullie er ook niet over heen kijken![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Staat er nu vetrol op zijn shirt?
Vetrol huh?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er op het shirt van Sun....
ja hier wonen veel negersquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Staat er nu vetrol op zijn shirt?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, gun al die figuren die voor het eerst van dit topic horen ook een pleziertje. Overmorgen zie je ze niet meer terug.
Mag je bij de top 2000 reeks een topic openen akkoord?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef D.Rose het volgende:
Moi !quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey! Jij ook hier voor het eerst? Zag er net wat over op tv en ben maar eens gaan kijken.
Hoi! dank je welquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef D.Rose het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mag je bij de top 2000 reeks een topic openen akkoord?
terug naar PTA forumquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef arnold-d het volgende:
Snelst vullende topic van mij ooit :|![]()
Jackpot!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gokkast
Haha coolquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gokkast
moderator kreeg het niet goed voor elkaar te hernoemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef ThunderChild het volgende:
Dat andere topic zou toch weer open gepleurd worden ??![]()
Of zon schuifding op de kermisquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gokkast
Katsjing.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gokkast
De andere gaan altijd op slotquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef arnold-d het volgende:
Snelst vullende topic van mij ooit :|![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar jij post niet een nieuw topic en bent meteen weer weg.
Het gaat me er niet om dat anderen een topic openen (als ik daar zo mee zat zou ik er wel meer openen) maar het feit dat ik de 'moeite' voor niets heb genomen en dat de mensen dan stug doorposten in het verkeerde deelquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, gun al die figuren die voor het eerst van dit topic horen ook een pleziertje. Overmorgen zie je ze niet meer terug.
Die heeft geloof ik ze spaarvarken kapot geslagen.. alleem 5,10,20 cemt muntstukkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gokkast
Bijna 13k euro'squote:
Dat is de oude stand toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef arnold-d het volgende:
Stand: 1.377.338 EUR
anders kom je twee weken na SR nog n keertje langsquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Zovaak is dat trouwens toch ook nog niet gebeurd
Ik verwacht wel dat er morgen een paar grote bedragen loskomen, waardoor ze het uiteindelijk wel halen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef arnold-d het volgende:
Stand: 1.377.338 EUR
Volgens mij net 2x op rij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Zovaak is dat trouwens toch ook nog niet gebeurd
[off-topic vraag] Waarmee neem jij de uitzending op?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef djkoelkast het volgende:
Sunchaserfilmpje komt er aan, alleen Jordy incl interview in HQ staat nog te uploaden dus het duurt nog evenSC staat iig in de wachtrij.
Misschien wel op de banlist, want ik heb hem geen enkele keer meer gehoordquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Beetje Happy hardcore zou geen kwaad kunnen. En waar blijft Fake Blood?!
Echt kud vind ik dat... Het leek net de goede kant op te gaan met die plaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien wel op de banlist, want ik heb hem geen enkele keer meer gehoord
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef arnold-d het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Spuit 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef arnold-d het volgende:
och laat die kleine jongen ook wat zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe Dagoduck?
Ik kom hier nog wel vaker langs jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
anders kom je twee weken na SR nog n keertje langs
Jordy gooide roet in het etenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt kud vind ik dat... Het leek net de goede kant op te gaan met die plaat.
Tof !quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef arnold-d het volgende:
Patatje (of is het frietje?) met graagquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
O'ja dit moes tik vertellen:
ik ga ff wat drinken en vreete halen
Ik meen dat Norit (hoofdsponsor toen) vorig jaar met een half miljoen kwam aanzetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat er morgen een paar grote bedragen loskomen, waardoor ze het uiteindelijk wel halen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Treezz het volgende:
ik heb gister justice aangevraagd
Was jij de buurvrouw soms?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Treezz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Treezz het volgende:
Gezellig , je hoopt altijd dat de betere blijven hangen ook buiten de SR periode.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef miss_bleu het volgende:
krijg nou wat... giel heeft een riem om
Norit was vorig jaar nauw verbonden met SR. Dit jaar zijn er volgens mij sowieso minder sponsors.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef valing het volgende:
[..]
Ik meen dat Norit (hoofdsponsor toen) vorig jaar met een half miljoen kwam aanzetten.
Hopelijk zijn de bedrijven dit jaar net zo gul
Goed zoeken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand iets tegen een verstopte neus...
Daar hoop ik ook op, vooral de laagste nummers lijken me wel interessant. De top 10 is bijvoorbeeld erg voorspelbaar..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig , je hoopt altijd dat de betere blijven hangen ook buiten de SR periode.
de top serious request kan ook nog leuk worden.
zijn vriendin vond het niet leuk wat hij deed (bilspleet 1ste dag), stond ergens te lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef miss_bleu het volgende:
krijg nou wat... giel heeft een riem om
een halve ui naast je bed voor bij het slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand iets tegen een verstopte neus... En het stoppen van het hoesten?
oeh.. handigquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zet em hier even tussen: http://fok.3fmfan.nl/requests/?
quote:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244640quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef valing het volgende:
[..]
Ik meen dat Norit (hoofdsponsor toen) vorig jaar met een half miljoen kwam aanzetten.
Hopelijk zijn de bedrijven dit jaar net zo gul
quote:Een welgemeende 'Holy shit!' was nooit eerder zo goed op zijn plaats als bij de cheque van Norit. Er werd namelijk een cheque van - hou je vast - 441.676 euro gedoneerd!
Zakdoekjes en hoestdrankquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand iets tegen een verstopte neus... En het stoppen van het hoesten?
Op mijn Dreambox, rechtstreeks van digitale tv.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef MxM het volgende:
[..]
[off-topic vraag] Waarmee neem jij de uitzending op?
En de eerste Ekstra Weekend, kan ook weer een feest worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig , je hoopt altijd dat de betere blijven hangen ook buiten de SR periode.
Nee, de stream werkt vooralsnog prima!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn tvbeelden zijn weg bij WMP? Ook bij opnieuw opstarten? Hebben meer mensen dit?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook nog wel iets van meegekregen, zij zal nog wel een zware tijd krijgen aangezien giel bekend staat om zijn charmante vertoningquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn vriendin vond het niet leuk wat hij deed (bilspleet 1ste dag), stond ergens te lezen
Volgens mij wel! Het is namelijk te horen dat het de albumversie is (clipping enzquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
zal wel niet de album versie zijn.. die is veel te lang voor SR
zie editquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Impry het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244640
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En de eerste Ekstra Weekend, kan ook weer een feest worden.
De veel eten met kerst grappen en de nieuwjaarsborrel grappen...
Leuk gezellig , je mannetje mag ook blijvenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik zal proberen vaker te posten hier.... maar eerst vanaf 2e kerstdag top2000.
En The MAN! VanVelzen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja lekker hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij wel! Het is namelijk te horen dat het de albumversie is (clipping enz)
gewoon vragen, is voor de vluchtelingenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Haunter het volgende:
Wou 'm zelf ook nog aan gaan vragen vanavond![]()
Metallica
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Mag die klereherrie uiiiittt? DRAAI MARS! Dat is een goed nummer!
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
zal niet de laatste keer zijn dat hij zijn rijbewijs kwijt raakt in 2009quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik ook nog wel iets van meegekregen, zij zal nog wel een zware tijd krijgen aangezien giel bekend staat om zijn charmante vertoning
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Qunix het volgende:
Danny Roodbnol dinsdag 23 december 2008
Bah, daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen.
Op 3FM site
Wanneer is die? Volgende week al toch? Dan is het Top 2000 tijd. Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee... de nieuwe.. we are you're friendsquote:
* Litton-Lane thee gaat maken, gisteren nieuwe honing gekocht..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een halve ui naast je bed voor bij het slapen
en thee met veeeel honing![]()
Pleur op, je spamt alleen maar die lelijke poster en dan mij nog afzeiken omdat ik niet van het geluid van gitaren door een shredder halen en er doorheen schreeuwen houd?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Kevin Moens is toch vanavond aan het werk?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Kevin Moens is toch vanavond aan het werk?
Kunnen ze samen op rijles.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal niet de laatste keer zijn dat hij zijn rijbewijs kwijt raakt in 2009
weet je het zeker??quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk gezellig , je mannetje mag ook blijven
hoelaat ongeveer??quote:
Gelijktijdig , het is de tegenhanger van de top 2000quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wanneer is die? Volgende week al toch? Dan is het Top 2000 tijd. Sorry.
misschien vliegt je snot er dan uit...ga lekker in bed hangen met de tv aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane thee gaat maken, gisteren nieuwe honing gekocht..
Deze gitaren helpen niet echt tegen de hoofdpijn als ik ook dit [ afbeelding ] doe...
is vannacht in het forum al uitgebreid besproken... ergens tussen 12 en 2....quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Urquhart het volgende:
Het historisch overzicht van de anthems
2004 The Chemical Brothers Galvanize
2005 Jamie Lidell Multiply
2006 The Fratellis Chelsea Dagger
2007 The Wombats Let's Dance To Joy Division
2008 Jordy van Loon Verliefdheid
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], wat hij zei van wel tot 06:00
Prima! dan krijgen we meer van dit soort platen.quote:
quote:
O, helaas, al 3 keer voorbij horen komen. Blijft toch lekker (Justice).quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Treezz het volgende:
[..]
nee... de nieuwe.. we are you're friends
![]()
teminste.. voor mij is ie nieuw
wel kus geven met mondkapjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien vliegt je snot er dan uit...ga lekker in bed hangen met de tv aan
![]()
![]()
![]()
Test geluktquote:
2007 heb ik gemist. Dat hele nummer zegt me niksquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Urquhart het volgende:
Het historisch overzicht van de anthems
2004 The Chemical Brothers Galvanize
2005 Jamie Lidell Multiply
2006 The Fratellis Chelsea Dagger
2007 The Wombats Let's Dance To Joy Division
2008 Jordy van Loon Verliefdheid
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef tevebe het volgende:
[..]
2007 heb ik gemist. Dat hele nummer zegt me niks
Balen.... dan ben ik er echt niet veel ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelijktijdig , het is de tegenhanger van de top 2000
Top 2000 is te voorspelbaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Balen.... dan ben ik er echt niet veel ben ik bang.
Doet mij echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat een freaking goede plaat !
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
En voor nakijken/mensen die 't gemist hebben:
Bekijk deze YouTube-video
djkoelkast komt nog met een HQ versie.
Niks over die poster,quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pleur op, je spamt alleen maar die lelijke poster en dan mij nog afzeiken omdat ik niet van het geluid van gitaren door een shredder halen en er doorheen schreeuwen houd?
True, maar de muziek is over het algemeen toch mooi en we hebben al jaren erg veel lol in die topics.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Top 2000 is te voorspelbaar
quote:
dat hele album is geniaalquote:
Coma?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja slecht he![]()
Heb wel een goede reden
Ik vind m ook lekker! Hoe heette dat nummer nou?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat een freaking goede plaat !
traditie he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Top 2000 is te voorspelbaar
metallica - the day that never comesquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind m ook lekker! Hoe heette dat nummer nou?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie zit er onder het account van marc te posten?
Top!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
quote:
yep, die gaat zo beginnen met uploaden, zal niet heel lang duren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Hij leest mee hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Noortje. het volgende:
Giel ziet eruit alsof hij moet janken.
De rol van Coen werd dit keer overgenomen door Timur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Impry het volgende:
Callcenter vorig jaar ¤ 425.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244636
Zal dit jaar ook wel in die richting komen.
Surprisetruck vorig jaar ¤ 75.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244637
Verwacht ik dit jaar hoger (ivm meer optredens e.d.)
Coen vorig jaar ¤ 53.000,-.
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244639
Dit jaar is dat Gerard Ekdom eigenlijk, maar die haalt geen 50.000 denk ik.
Campina vorig jaar ¤ 50.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244582
Dit jaar weer? Ben benieuwd
Voor zover even een paar grote bedragen om aan te geven wat er de laatste dagen normaal nog binnenkomt.
Nog lang nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vol:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |