Opruimen jij.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef JH87 het volgende:
Ik stap gelukkig altijd in Zwolle over.
En ik moet gewoon een treinkaartje betalen vandaag, dat was andere jaren nooit.
Ok, ik had vanmorgen een ander bericht gelezen, iemand die onder een trein was gekomen, maar dat is dan dus niet dit..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef maok het volgende:
In het bericht staat botsing met auto en trein maar dat de toedracht niet bekend is gemaakt en de storings melding komt van de NS site, maar de storing staat er nog niet zo lang op.
De Bible-belt loopt van Zeeland door Zuid Holland naar Gelderland en dan dwars door Overijssel en Drenthe naar Groningen, het is echt een 'belt' dwars door Nederland heenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Bible-belt ligt in Gelderland, dat vind ik niet positief.
Achterhoekers zijn wel tof.
true, beetje zelfde hoek als Kampen, Staphorst etc., wat dan weer Overijssel is. Urk is wel een beetje een geval apart gezien haar vroegere status als eiland.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef teigan het volgende:
Vergeet Urk niet... Dat is in Flevoland... Of is dat officieel geen deel van de bible belt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef maok het volgende:
boe
Ik heb niet het idee dat jullie alsin de mensen die ik uit dit topic ken 'eng' gelovig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook redelijk wat gewend gezien het feit dat mijn ouders beiden een theologische achtergrond hebben en ook voor de kerk werken.
Don't think twice, it's all right.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef maok het volgende:
boe
Ik denk dat JH87 toch echt de zwarte kousen bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CZ. tussenstand: maok, JH87, TARA, freecell, Kleiduif en LoudGirlIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik ben agnost.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk gelovig?
Gelovig in wat ? Ik geloof bijvoorbeeld dat Lelijke Eenden best leuke auto's zijn zeg maarquote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk gelovig?
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een poll van CZ. nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |