abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64317186
O ja, daar was iemand voor de trein gaan staan toch?(opzettelijk of niet weet ik eigenlijk niet, zal wel niet, als hij er opzettelijk voor was gaan staan, dan komt er geen bericht over)..

Ik moet straks nog wat laatste kerstkaartjes posten, je krijgt altijd nog weer kaartjes van mensen die je vergeten bent of waarvan je echt geen kaartje verwacht had(zoals van mijn directe collega)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64317187
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef JH87 het volgende:
Ik stap gelukkig altijd in Zwolle over.

En ik moet gewoon een treinkaartje betalen vandaag, dat was andere jaren nooit.
Opruimen jij.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64317205
Jaaaaaaaa.
Don't think twice, it's all right.
pi_64317229
Oh, m'n tv is inmiddels ook weer stuk. Tegenwoordig gaat-ie echt tweemaal per week stuk.
  woensdag 24 december 2008 @ 10:32:57 #130
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64317336
In het bericht staat botsing met auto en trein maar dat de toedracht niet bekend is gemaakt en de storings melding komt van de NS site, maar de storing staat er nog niet zo lang op.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_64317515
Om 11;15 zou het verholpen moeten zijn en ik kom om 12 uur langs, dus als het niet al te erg uit loopt moet ik het redden.
pi_64317554
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef maok het volgende:
In het bericht staat botsing met auto en trein maar dat de toedracht niet bekend is gemaakt en de storings melding komt van de NS site, maar de storing staat er nog niet zo lang op.
Ok, ik had vanmorgen een ander bericht gelezen, iemand die onder een trein was gekomen, maar dat is dan dus niet dit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 10:44:44 #133
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_64317646
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De Bible-belt ligt in Gelderland, dat vind ik niet positief.

Achterhoekers zijn wel tof.
De Bible-belt loopt van Zeeland door Zuid Holland naar Gelderland en dan dwars door Overijssel en Drenthe naar Groningen, het is echt een 'belt' dwars door Nederland heen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_64317675
Vergeet Urk niet... Dat is in Flevoland... Of is dat officieel geen deel van de bible belt?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 10:47:08 #135
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_64317717
Enneh, goedemorgen
Wij luisteren naar Trans-Siberian Orchestra qua kerstmuziek
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 10:47:56 #136
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_64317744
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef teigan het volgende:
Vergeet Urk niet... Dat is in Flevoland... Of is dat officieel geen deel van de bible belt?
true, beetje zelfde hoek als Kampen, Staphorst etc., wat dan weer Overijssel is. Urk is wel een beetje een geval apart gezien haar vroegere status als eiland.
pi_64317780
Mijn ouders wonen ook niet ver van de bible-belt af, ook maar zo'n 12 km van Wageningen vandaan. Het wordt echter pas eng als je in plaatsen als Opheusden komt. Drie keer op een dag 4000 man in de kerk - oh, daar kon Drachten ook wat van, of niet? - tienermeisjes met rokken tot op de enkels en dan toch relatief gezien het hoogste aantal tienerzwangerschappen van heel Nederland.

Raar volk.

Enne, ik ben ook wel gelovig hoor. Maar soms vind ik het wel eng worden hoe mensen hun geloof zien.
  woensdag 24 december 2008 @ 10:52:09 #138
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64317859
boe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_64317883
Ik heb ooit huis aan huis troep verkocht

Zwolle en omstreken, het product liep als een trein (bioscoopkaarten )

Op een gegeven moment moesten we ook in Wezep en Genemuiden en dat soort dorpen langs de deuren.
Geen hond die er ook maar over dacht om naar een bioscoop te gaan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 december 2008 @ 10:55:21 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64317965
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk gelovig?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_64318060
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef maok het volgende:
boe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet het idee dat jullie alsin de mensen die ik uit dit topic ken 'eng' gelovig zijn. Ik ben ook redelijk wat gewend gezien het feit dat mijn ouders beiden een theologische achtergrond hebben en ook voor de kerk werken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 11:02:39 #142
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_64318174
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef maok het volgende:
boe
SPOILER
Ik denk dat JH87 toch echt de zwarte kousen bedoeld.

CZ. tussenstand: maok, JH87, TARA, freecell, Kleiduif en LoudGirl
pi_64318204
Naaktreportage SHE - De Tussenstand:
¤ 7836,05

quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben agnost.
pi_64318221
Ik weet niet of ik wel echt gelovig ben. Ik kan er hele verhalen over gaan houden, maar punt is dat ik met een aantal dingen van de rk-kerk gewoon ontzettend veel moeite heb.
pi_64318270
Ik verwacht eigenlijk een poll van CZ. nu
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2008 @ 11:16:18 #146
25682 2cv
Niet subtiel
pi_64318549
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelovig in wat ? Ik geloof bijvoorbeeld dat Lelijke Eenden best leuke auto's zijn zeg maar
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 24 december 2008 @ 11:18:44 #147
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_64318625
zij gelooft in mij, dat telt ook toch ?
Tot zover de kwaliteitspost
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 december 2008 @ 11:23:35 #148
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64318762
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een poll van CZ. nu

Poll: Christelijk?
  • Ja!
  • Nee!
  • Andere religie!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

zo.
  • [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 december 2008 @ 11:24:23 #149
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_64318788
    De poll klopt niet helemaal.
    Qua antwoorden e.d., maargoed. Jammer dan.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 december 2008 @ 11:24:38 #150
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_64318799
    Wacht ik maak een nieuwe.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')