Ah joh, denk je dat het iemand ook maar wat boeit hoe Sunchaser eruit ziet? Het enige dat men onthoudt is dat FOK!, als community, enorme stapels geld over heeft voor SR.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
Niks tegen SC en ik vind het een geweldige aktie en lef hebben dat hij het doet. Maar het is inderdaad voor de toekomst van FOK! niet de meest representatieve persoon die je je kan wensen.
Ik kan me niet eens herinneren dat ik dat gehoord heb, dat stotteren. Toch had ik SHE graag eens live gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Dagonet het volgende:
SHE wilde niet, Sunchaser is al vaker bij Giel op bezoek geweest.
Sunchaser deed het prima, wie had er nou niet een beetje gestotterd voor zo'n groot radio en tv publiek in een glazen kom met honderden mensen voor je die naar je staren.
quote:
Denk je echt dat men dat onthoudtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah joh, denk je dat het iemand ook maar wat boeit hoe Sunchaser eruit ziet? Het enige dat men onthoudt is dat FOK!, als community, enorme stapels geld over heeft voor SR.
Nou ja, ik denk het eigenlijk wel. Ik denk dat een lekkere gast en chick (wel intelligent) veel beter zou zijn geweest (nieuwsgierigheid te wekken en imago internetforum).quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah joh, denk je dat het iemand ook maar wat boeit hoe Sunchaser eruit ziet? Het enige dat men onthoudt is dat FOK!, als community, enorme stapels geld over heeft voor SR.
wat mijn broertje luipaard zegtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben wel trots erop dat er zo snel zoveel bij elkaar gebracht is, dat mag zeker gezegd wordenen top dat Fok! daar aan heeft deelgenomen
maar the moment of fame had beter gekund
Ik denk dat de gemiddelde kijker (ook die gasten die buiten staan) zo is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef DuchessX het volgende:
Lekker oppervlakkig om niet verder dan uiterlijk te kijken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind het wel passen... Iemand met een radiohoofd sturen naar een radio actie.
Ik heb ook gezegd dat het goed overkwam hij zei dat het wel lastig was om in zo'n korte tijd alles te moeten doen enzoquote:
+1quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgende keer gaan:
Paultjuhhh
Maikuuul
Yvonne
Dat lijkt me een leuke gemiddelde fokker weergeven, de debiel, de limburger en de moeder
ik geef 50 voor een permban van jouquote:
Voor deze aktie misschien niet. Maar volgens mij weet bijvoorbeeld GS veel meer exposure te kweken door twee mensen in te zetten die lekkerder bekken op TV. Die hebben twee duidelijke gezichten die naar buiten treden en dat werkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft 't anders toch maar mooi geflikt om als niet BN'er in het huis te komen! Er zijn grotere bedragen geweest die gewoon door de brievenbus moesten.
Made my day, zit nog steeds hardop te lachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
wrom kijkt sunchaser alsof hij door een horde wilde buffels is verkracht_!
en wrom heeft hij een wilde buffel meegenomen naar de studio?
Was er een meet van "slank de zomer door" danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik de gemiddelde fokker zie op een meeting waren ze juist verschrikkelijk representatief voor FOK....
Nee jou sturen, dat zou zoden aan de dijk zettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef Crane het volgende:
Welke mongool gaat er over de PR van Fok?Als je je nerd-imago kwijt wilt, moet je dus NIET Sunchaser naar 3FM sturen.
Nee gewoon de 1, 2, 3 , 4 ,5 jaar fok meetings.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was er een meet van "slank de zomer door" dan
Beweer ik dat dan ergens, mongooltje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee jou sturen, dat zou zoden aan de dijk zetten
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef Biels het volgende:
Iedereen die zou zeggen "alsof jij zo lekker bent, Crane! " is nog steeds geband, zo te zien?
Mooi verhaal, maar die waren nooit het huis binnen gekomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Biels het volgende:
Er zijn zat lekkere wijven en betere sprekers te vinden. Ik zou voor Beauregard en Pool gaan, kunnen ze die werknemer van een Giel even op zijn plek zetten.
Maar wel zeiken op een ander. Ach meer kun jij ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan ergens, mongooltje?
Ik zag net je sms-jequote:
Ik ga niet met m'n kop dat huis in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar wel zeiken op een ander. Ach meer kun jij ook niet
jij bent een vuile hypocriet, crane.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef Crane het volgende:
Dat rode 'ding' met oorbellen die mee was
Blijkbaar is het niemand opgevallen dat Giel Sunchaser van naam kende.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Svensational het volgende:
Mooi verhaal, maar die waren nooit het huis binnen gekomen.
Zeik dan ook niet over een ander, heldquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik ga niet met m'n kop dat huis in.
Hij kon volgens mij niet de naam goed uitsprekenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niemand opgevallen dat Giel Sunchaser van naam kende.
Ik weet het niet zeker, maar als hij dat ooit gezegd heeft had je al wel een stukje eerder dan nu kunnen roepen dat het een hypocriet wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
jij bent een vuile hypocriet, crane.
Zelf wel janken als iemand commentaar levert op je uiterlijk. ''Ik zeik nooit mensen af op hun uiterlijk, dus doe het ook niet bij mij.''
Maar zelf? Vuile hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |