Doei doei !quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga dr vandoor, morgen weer werken. Gelukkig wel op tijd thuis om de SR afsluiting te zien op TV.
quote:
She wou niet mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Was dit het? 1 minuut op 101 ?? etalagekanaal op ziggo?
waar was SHE!??
misschien kom ik haar morgen tegen bij de AH waar we gezamelijk onze inkopen doen![]()
![]()
Toffe actie dit trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je nee aan hem vraagt krijg je dus ja. Dus we moeten omgekeerde psychologie gaan doen hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Maar Giel leest dus wel eens mee. Zou ie dan ook extra gaan fucken als ie leest hoe aardig we hem vinden? Misschien moeten we onze mening aan gaan passen ten behoeve van goeie radio.
Ik doe mee. Lekker slapen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga dr vandoor, morgen weer werken. Gelukkig wel op tijd thuis om de SR afsluiting te zien op TV.
Hans of Roel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Eigenlijk was het trouwens ook best tof geweest als iemand die regelmatig hier post was meegegaan.
Broekie weer. Die was er vorig jaar ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Eigenlijk was het trouwens ook best tof geweest als iemand die regelmatig hier post was meegegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |