quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Nou alle respect voor Giel hoor"jullie" kunnen hem wel haten, maar hij trekt toch wel mooi dat hemdje aan en legt uit wat Fok! is.... GIEL
Ja, maar gedurende het gesprek kwam hij wel wat losserquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha leuk Sunnie was wel zenuwappig
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha leuk Sunnie was wel zenuwappig
Van te voren natuurlijk ff naar zijn mama gesms't: 'Mam ik kom op tv! Laat je de videoband mee lopen?'quote:
Deze keer ga ik zelfs op de FP kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weer wat fotos voor de frontpage erbij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb er geen last van hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef Road-Runner2 het volgende:
VOlgens mij loopt het topic vast bij mij..
Dat misschien ook wel, maar met SC had je dat wel kunnen verwachtenquote:
Had je bij de hakkuh nacht moeten wezenquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik had er meer van verwacht.
Pessimist, natuurlijk halen ze dat wel....quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
Aardig bedragje, denk alleen niet dat het zal helpen om de 2,5 miljoen te halen . . .
Uhuhquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef northernlight81 het volgende:
Sunchaser was gewoon goed. Echt heel mooi dat Fok! zo'n grandioos bedrag heeft weten bij elkaar te krijgen.
ruim 5500 jerrycans.
Molenpaard Mirjam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
MissyMirjam dus. Thanks voor het antwoord.
Alle kleine beetje helpen hequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
Aardig bedragje, denk alleen niet dat het zal helpen om de 2,5 miljoen te halen . . .
Daalt hij nu weer af naar zijn normale niveau danquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Daalt hij nu weer af naar zijn normale niveau dan
Hoe laat en op welke dag was ze er dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef LeonH het volgende:
is z'n meisje echt niet gespot?
Preciesquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik vond die 'woah!' reactie van Giel bij het zien van het bedrag wel leuk.
Moke is een zeurderige saaie band.
Ik vraag me alleen al af wie er over een maand nog steeds hier in het topic rondhangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef gateway het volgende:
Binnenkort weer een hoop newbie's op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |