quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:50 schreef Treezz het volgende:
ff een vraag
sophie zei straks in de uitzending; dat paul flauw was gevallen..
was dat zo ja ??
waar?quote:
waar is racoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:Racoon
hier in de buurt hier?
Ik kan natuurlijk ff langsgaan [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vijlenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:Racoon
hier in de buurt hier?
Ik kan natuurlijk ff langsgaan [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
kanaal 101quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
nederland 1, 2 en 3 hebben problemen.
NU SR LIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op nederland 1
Kijk aan!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
nederland 1, 2 en 3 hebben problemen.
NU SR LIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op nederland 1
Tja op zich heeft ie nog gelijk ook...qua geld verdienen, maar het is eigenlijk wel een beetje flauw.quote:
Vind je? Liever het origineel eigenlijk, al vind ik dat ook niet bijzonder.quote:
haha gaaf!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Mensen SR nu op nederland 1 !!!!!!!! de problemen zijn zo groot dat ze alleen maar LIVE kunnen uitzenden. LOL
KAn alleen maar goed voor de opbrengsten zijn!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Publieke omroep = grote problemen !! ze kunnen alleen nog maar LIVE programma's uitzenden. Met een beetje geluk straks op ned 1, 2 en 3 de SR
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je vandaag de tussenstand van al jouwal gehoord?
wat heeft hij tegen hem dan ?!quote:
Het is een complot!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
KAn alleen maar goed voor de opbrengsten zijn!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef peaceman het volgende:
Leuke aflevering van Blik op de weg dit keer.
stinkplaatje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Moet je dat stinkplaatje niet nog een keer posten?![]()
voor het goede doel.quote:
Zo zingt ze toch altijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kutversie. Zingt ze met een wasknijper op haar neus?
Ja jij wel, maar voor mij is het een hele opgave.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Racoon
hier in de buurt hier?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
me ma is boos dat er geen blik op de weg is![]()
ze belde net![]()
JAAAAAAAAAAAAAA daar is tie weer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry dat het uitliep mensen!!1!
YO !quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry dat het uitliep mensen!!1!
Ze zullen wel heel hard om het op te lossen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die kans is heel groot aanwezig want volgens mij is Opgelicht ook niet LIVE.
Nog een BodW-verslaafde.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ze belde net![]()
Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk tijd bij de brievenbus krijgen om Fok! te promoten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef gateway het volgende:
over een half uurtje de fok!kers bij de brievenbus!! (wie gaat het aanbieden trouwens?)
Triestquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ze belde net![]()
Ze komen gewoon binnen toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef gateway het volgende:
over een half uurtje de fok!kers bij de brievenbus!! (wie gaat het aanbieden trouwens?)
Ik in ieder geval niet meer. Zit weer thuis.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef gateway het volgende:
Dat is muisje-elizaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Jij post toch elke keer dat plaatje van Sandstorm? Of is dat iemand anders?![]()
Neem aan van wel, het is al zo vaak in de infobalk langsgeweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk tijd bij de brievenbus krijgen om Fok! te promoten.
idd... kan ze een klacht insturen... boos omdat er een storing is... hoe triest!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Jij post toch elke keer dat plaatje van Sandstorm? Of is dat iemand anders?![]()
Logischquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:00 schreef Shoombak het volgende:
Die dude die giel niet wilde spreken, was wel beetje sneu eigenlijk
Elke seconde is meegenomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk tijd bij de brievenbus krijgen om Fok! te promoten.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
SR nu op Ned. 1, 2 en 3.
Ge-niaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
SR nu op Ned. 1, 2 en 3.
Garagebandquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:58 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De remix van Armin Van Buuren
Tja, Fok! is al druk genoeg. Veel leden hoeven er niet bij wat mij betreft.quote:
Giel kan niet zo goed tegen kritiek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
wat heeft hij tegen hem dan ?!
Volgende zijn RTL4,5 en 8?quote:
10 mille, bij/in het huis, half 10quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef Seam het volgende:
gaat FOK! doneren ??? Wanneer ?
Moet zeggen dat fok zich erg goed gehouden heeft tijdens de SRquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, Fok! is al druk genoeg. Veel leden hoeven er niet bij wat mij betreft.
True!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen dat fok zich erg goed gehouden heeft tijdens de SR
Staatsgreep van SR in een ultieme poging nog die 2,5 miljoen te halen??quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA daar is tie weer! [ afbeelding ]
Lees maar terugquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Seam het volgende:
Wow, ik ben net op tijd voor alle commotie
Wat is er aan de hand met de Nederlandse zender
De servers, of de posters?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen dat fok zich erg goed gehouden heeft tijdens de SR
Ik zie ze al vloekenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een vervelende puber van 30 met een rode pet en een roze vloekende tshirt
Zo word SR opeens een publiciteitskanon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
De gasten van Mooi Wark kunnen ook tevreden te zijn.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien deden ze het wel expres om de inkomsten een boost te gevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef Impry het volgende:
Primetime op alle drie de publieke omroepen is echt heel sterk!![]()
Ze hebben de boel weer oip regel inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie ze al vloeken
Shit ! na de ster gaan ze verder met Opgelicht. FUCK !
Nogal jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo word SR opeens een publiciteitskanon.
Cool!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Houden zo! Zo halen ze die 2,5 miljoen makkelijk!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
VAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAANTIIIIIEEEEEEEEEEEE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond en yeaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
VAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAANTIIIIIEEEEEEEEEEEE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef evert het volgende:
http://www.3fm.nl/360/
prachtige foto van de weblog van coen
jij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie gaat even een bedankbrief schrijven naar de PO?
Ja, we kunnen ook wel lezen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef peaceman het volgende:
21:05 23 December 2008
Grote storing bij televisiezenders
De tv-zenders Nederland 1,2 en 3 zijn uitgevallen. Er is een technische storing in de zogeheten eindregie van de drie zenders.
In plaats van de reguliere programma's wordt op alle zenders de 3FM-actie Serious Request live uitgezonden.
Dank Uquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef evert het volgende:
http://www.3fm.nl/360/
prachtige foto van de weblog van coen
Muijs heb ik echt niet gemist, Domienquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mis Veenstra
ik mis Gerard
ik mis Maricha
en soms mis ik ook Muijs
Maricha is hier nog wel geweest hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mis Veenstra
ik mis Gerard
ik mis Maricha
en soms mis ik ook Muijs
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Het fok-gehalte is wel erg groot nu op Ned 1 dan
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie gaat even een bedankbrief schrijven naar de PO?
V en G zijn iedere dag te zienquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mis Veenstra
ik mis Gerard
ik mis Maricha
en soms mis ik ook Muijs
ooooh ik heb t weer gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha is hier nog wel geweest hoor.
De hacker gaat rustig achterover zitten en geniet....quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef gerbenp het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C96538C7B14A57.html
Dat meen je niet?! Ik ga meteen kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Stienn het volgende:
Het is nu ook op ned 2 en 3
Spuit 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Stienn het volgende:
Pas 10 minutenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Stienn het volgende:
Denk dat er ook wel wat lelijke woorden zijn gevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Je zou trouwens nu maar bezig moeten om de storing te fixen... Prio 5 en stress all over the place. Dat is wel uitdagend hoor.
Mja, inderdaad. Maar die camera bedoelde ik, dus ze hebben wel alles opgenomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was tof ! vond het jammer dat ze Maybe the dancefloor niet helemaal lieten zien.
Ik denk dat het maar goed was dat de EO niet in de buurt was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel wat lelijke woorden zijn gevallen.
Niet echt mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef Susi het volgende:
Kent iemand de Duitstalige versie van Apocalyptica met Till Lindeman ? Ook mooi
werkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook naar Breda gaan. Beide zijn bij de surprisetruck te vinden.
Roel zit niet zo hoog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Roel van Velzen zat al op die plank te wachten.
Jep, gisteren, en is me enorm goed bevallen. Het is dat ik niet heel veel tijd heb. Anders zou ik morgen ook nog wel gaan denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef LeonH het volgende:
mensen hier bij het huis geweest?
ben me aan het overwegen om morgen de trein te pakken vanuit het zuiden, maar kan helaas niet tot de finale blijven, kerstdiner enzo
Zeer zeker! weet niet of we ooit te horen krijgen wat er loos was, maar heftig is het zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel wat lelijke woorden zijn gevallen.
Weer mislukt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hehehe, zal eerst ff het topic doorlezen voor dat ik wat onzinnigs post
ik ben zondags geweest!! onvergetelijk leuk en godsgruwelijk drukquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Jep, gisteren, en is me enorm goed bevallen. Het is dat ik niet heel veel tijd heb. Anders zou ik morgen ook nog wel gaan denk ik.
Die cam was me eigenlijk niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad. Maar die camera bedoelde ik, dus ze hebben wel alles opgenomen.
Nope,quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Iemand het dikke hoofd van SC al gezien?
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Iemand het dikke hoofd van SC al gezien?
Maar met een beetje geluk sta je in een half uur tot een uur vooraan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben zondags geweest!! onvergetelijk leuk en godsgruwelijk druk![]()
Ik kom er net vandaan, het is echt massaal aan het worden. Zondag was er nog een mooie nette rij voor de brievenbus, nu gewoon een kluwen mensen die proberen in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef LeonH het volgende:
mensen hier bij het huis geweest?
ben me aan het overwegen om morgen de trein te pakken vanuit het zuiden, maar kan helaas niet tot de finale blijven, kerstdiner enzo
Ja, zeker slim erop in spelen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef peaceman het volgende:
Dit doet Giel dan wel weer heel goed hoor!
Precies. En die nu denken: wtfquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Goed dat Giel nu even uitlegt wat het precies is, zat mensen die het voor het eerst zien.
Vraag het even via de SMS.quote:
ik heb 3 kwartier in de rij gestaan voor 40 euri aan Giel te geven, en een request te doen die nooit kwamquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Maar met een beetje geluk sta je in een half uur tot een uur vooraan.
Klasse Giel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, zeker slim erop in spelen!Netjes serieus ook.
Volgens mij is ie voorbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope,
Hoe lang zou die storing nog gaan duren?
Gisteren één lange nette rij, terwijl het ook erg druk was. Dus als er een paar zijn die een beetje asociaal zijn wordt de rest automatisch een beetje aangestoken om dat ook op die manier te doen. Anders komen ze nooit aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, het is echt massaal aan het worden. Zondag was er nog een mooie nette rij voor de brievenbus, nu gewoon een kluwen mensen die proberen in de buurt te komen.
Morgen wil ik wel weer gaan om de optredens te zien.
Mijn dorpsgenoten uit Tokkieville de 3 J´s.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
wie zat er vandaag in de surprisetruck eingelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |