Mja, inderdaad. Maar die camera bedoelde ik, dus ze hebben wel alles opgenomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was tof ! vond het jammer dat ze Maybe the dancefloor niet helemaal lieten zien.
Ik denk dat het maar goed was dat de EO niet in de buurt was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel wat lelijke woorden zijn gevallen.
Niet echt mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef Susi het volgende:
Kent iemand de Duitstalige versie van Apocalyptica met Till Lindeman ? Ook mooi
werkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt morgen ook naar Breda gaan. Beide zijn bij de surprisetruck te vinden.
Roel zit niet zo hoog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Roel van Velzen zat al op die plank te wachten.
Jep, gisteren, en is me enorm goed bevallen. Het is dat ik niet heel veel tijd heb. Anders zou ik morgen ook nog wel gaan denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef LeonH het volgende:
mensen hier bij het huis geweest?
ben me aan het overwegen om morgen de trein te pakken vanuit het zuiden, maar kan helaas niet tot de finale blijven, kerstdiner enzo
Zeer zeker! weet niet of we ooit te horen krijgen wat er loos was, maar heftig is het zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel wat lelijke woorden zijn gevallen.
Weer mislukt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hehehe, zal eerst ff het topic doorlezen voor dat ik wat onzinnigs post
ik ben zondags geweest!! onvergetelijk leuk en godsgruwelijk drukquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Impry het volgende:
[..]
Jep, gisteren, en is me enorm goed bevallen. Het is dat ik niet heel veel tijd heb. Anders zou ik morgen ook nog wel gaan denk ik.
Die cam was me eigenlijk niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja, inderdaad. Maar die camera bedoelde ik, dus ze hebben wel alles opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |