Juist daarom zou hij wel perfect kunnen zijn(volgens zijn eigen definitie). Soort van "perfection is in the eye of the beholder"quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Bovendien heeft perfectie voor iedereen vaak ook weer een eigen betekenis.
Ja, ben ik met je eens. Toen ik mijn post terug las realiseerde ik mij dat ook, dat ik mij in principe daar tegenspreek. Maar goed, laat ik dan zeggen dat absolute perfectie niet bestaat en persoonlijke perfectie niet bestaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Juist daarom zou hij wel perfect kunnen zijn(volgens zijn eigen definitie). Soort van "perfection is in the eye of the beholder"
En dat voor een HBO`er.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Heel veel mensen vinden mij wel perfect.![]()
![]()
Hihihiiiii.
feest der herkenningquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet altijd op.. Ik ben dus verschrikkelijk lui, zo lui dat ik vaak te lui ben om iets te doen wat me werk gaat besparen. Zo moest ik maandenlang iedere dag 12km fietsen naar mijn school omdat ik te lui was een OV op te halen.
Mental coach..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:05 schreef draaijer het volgende:
Als jij het bij andere zo goed kan zien, waarom wordt je geen psycholoog of coach![]()
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb tenminste wel een toonbaar hoofd.![]()
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef damsco het volgende:
Ik denk sowieso dat een hoop mensen op FOK! een gebrek aan zelfkennis hebben. Vaak zie je in topics dat het vooral om de ander gaat waarbij zelfreflectie vaak ver te vinden is.
Superioriteitsgevoel op verschillende gebieden (leervermogen, muzieksmaak, sociaal leven) speelt hier vaak een hoofdrol.
Klopt, iedereen met enigsinds een beetje zelfkennis weet dat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf
QFFquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:51 schreef hoerezooi het volgende:
zegt mevrouw de kassasletDie cassieres denken altijd dat ze alles weten en super veel "mensenkennis" hebben. Net als kapsters overigens
Niet persoonlijk ofzo hoor
Ik denk sowieso dat een hoop autisten hier niet door hebben dat vele discussies niet daadwerkelijk over de inhoud gaan, zelfs wanneer de discussies over de inhoud gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef damsco het volgende:
Ik denk sowieso dat een hoop mensen op FOK! een gebrek aan zelfkennis hebben. Vaak zie je in topics dat het vooral om de ander gaat waarbij zelfreflectie vaak ver te vinden is.
Superioriteitsgevoel op verschillende gebieden (leervermogen, muzieksmaak, sociaal leven) speelt hier vaak een hoofdrol.
Ik ben parttime kassaslet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:51 schreef hoerezooi het volgende:
zegt mevrouw de kassasletDie cassieres denken altijd dat ze alles weten en super veel "mensenkennis" hebben. Net als kapsters overigens
Niet persoonlijk ofzo hoor
Precies, typisch een geval van schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:46 schreef Noodly het volgende:
ik ken ook mensen die MBO hebben gedaan en zeggen dat ze mákkelijk een WO studie zouden kunnen doen 'als ik wat beter mijn best gedaan had'. Zo irritant, dat kunnen ze gewoon níet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |