quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een originele setlist liggen van haar [ afbeelding ]
Die gast mag zich wel eens scherenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef Qunix het volgende:
Ze krijgen weer een sapje!
Als hij ze met winst zou verkopen en het geld alsnog zou doneren dan is er niets aan de hand, maar die indruk krijg ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want die shirtjes hadden nog verkocht kunnen worden aan andere mensen.
Misschien kun je die veilen aan Roel en het geld dan aan SR doneren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een originele setlist liggen van haar [ afbeelding ]
Ach... heb vorig jaar van mn nieuwe baas voor het eerst ooit een fatsoenlijk pakket gekregen. De jaren daarvoor hadden de pakjes spaghetti, chocoldade melk, jam etc etc best ergens gedoneerd mogen worden.quote:
Dat krijgen ze nu ook, de opbrengst van die shirts gaat ook naar SR maar hij heeft nu lekker die shirts van andermans donaties.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Juist niet
Dan krijgen ze het geld wat al voor SR was.
Als WebHawkjuh gedaan heeft wat wij denken wat hij gedaan heeft, dan is hij gewoon fout geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als hij ze met winst zou verkopen en het geld alsnog zou doneren dan is er niets aan de hand, maar die indruk krijg ik niet
Je was me voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Er was echt weinig shirt meer over.'
Ik kende de geluidsman, die kwam ik na de set tegen. Ik mocht mee naar achter. maar ze was al weg...quote:
Jij snapt er duidelijk niets vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat krijgen ze nu ook, de opbrengst van die shirts gaat ook naar SR maar hij heeft nu lekker die shirts van andermans donaties.
http://www.amaro.nl/quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gast mag zich wel eens scheren
preciesquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als WebHawkjuh gedaan heeft wat wij denken wat hij gedaan heeft, dan is hij gewoon fout geweest.
Zo'n gezicht trek ik morgen ook als ik mijn 'pakket' krijg.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Misschien kun je die veilen aan Roel en het geld dan aan SR doneren.
Hij gaf ook aan in een dipje te zitten tijdens z'n shift.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb net gekeken naar Coen maar wat een verbetering met Giel, daar straalt tenminste wat energie en plezier vanuit.
Ik vind Coen nogal vermoeiend om naar te kijken.
Mijn pakket zat vol met snoepquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n gezicht trek ik morgen ook als ik mijn 'pakket' krijg.
Tenzij de shirtjes ter beschikking zijn gesteld door een sponsor,ik ga uit van hawks post waar hij zegt dat de opbrengst 100% naar SR gaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niets van
Die shirts hebben ook geld gekost.
Was ook maar een grapje, ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets zou weggeven of verkopen als je fan van iemand bent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die wil ik houden, is een heel mooi aandenken, aan een hele mooie avond. (Prijs op 3FM gewonnen. )
Ik heb al drie jaar geen pakket meer gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n gezicht trek ik morgen ook als ik mijn 'pakket' krijg.
Mijn pakket bestaat uit een fles wijn en 2 cadeaubonnen twv 10,- te besteden bij ons eigen bedrijf. Je koopt altijd iets wat duurder is, dus de baas is er zelf weer het beste mee af.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pakket zat vol met snoepalles is alweer op
Je kunt er morgen waarschijnlijk op bieden,quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef bbrother het volgende:
Weet iemand waar je zo een kerstbellen stok kan kopen ding?
Wel enorm gaaf om te hebben.
Dat ding waar Giel net als de jostiband mee zat te spelen.
Dat was duidelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan in een dipje te zitten tijdens z'n shift.
Hij zat net ook maar armzalig te bellen in die stoel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
I know, van dat grapje: had dezequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje, ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets zou weggeven of verkopen als je fan van iemand bent.
Ik ben vandaag vergetem de mijne me te nemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar geen pakket meer gehad![]()
Gewoon, in een grote muziek instrumenten winkel lijkt me....quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef bbrother het volgende:
sleighbells zijn bij de meeste slagwerkwinkels wel te krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef bbrother het volgende:
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vooral de stukken waarin je die kutkoter niet hoort, kan ik erg waarderen
o.. sorry hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gewoon, in een grote muziek instrumenten winkel lijkt me....
dankquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
sleighbells zijn bij de meeste slagwerkwinkels wel te krijgen
Dat wordt janken morgen als ie 't huis uitkomt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie het morgen al voor me bij de huldiging. Een publiek van heinde en verre op het plein. En iedereen zingt in volle borst 'Verliefdheid is een toverbal, in meer dan 100 smaken, zal cupido je raken, dan schreeuw je van daken. Verliefdheid is een toverbal, in allerhande kleurenAls we gaan, dan gaan we met zn alle. De kroegen overvallen. Hier in ons mooi Breda.'
Hij is volgens mij altijd zo... Pauper DJ.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dave Clark is met zn verkeerde been uit bed gestapt als ik het zo hoor.
Of hij word weggefloten en we horen er nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie het morgen al voor me bij de huldiging. Een publiek van heinde en verre op het plein. En iedereen zingt in volle borst 'Verliefdheid is een toverbal, in meer dan 100 smaken, zal cupido je raken, dan schreeuw je van daken. Verliefdheid is een toverbal, in allerhande kleuren.'
Mooie tag man!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie het morgen al voor me bij de huldiging. Een publiek van heinde en verre op het plein. En iedereen zingt in volle borst 'Verliefdheid is een toverbal, in meer dan 100 smaken, zal cupido je raken, dan schreeuw je van daken. Verliefdheid is een toverbal, in allerhande kleuren.'
Ik sla ze meestal overquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is niet nieuw ofzo hoor, gisteren al tig keer geweest.
Dat doet mijn buurman en onderburen altijd... Maar bij Giel is dat niet zo'n groot probleem....quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:02 schreef Steephsel het volgende:
Waarom maken mijn bovenburen zo'n herrie, ik hoor Giel de hele tijd al niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |