Mijn pakket bestaat uit een fles wijn en 2 cadeaubonnen twv 10,- te besteden bij ons eigen bedrijf. Je koopt altijd iets wat duurder is, dus de baas is er zelf weer het beste mee af.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pakket zat vol met snoepalles is alweer op
Je kunt er morgen waarschijnlijk op bieden,quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef bbrother het volgende:
Weet iemand waar je zo een kerstbellen stok kan kopen ding?
Wel enorm gaaf om te hebben.
Dat ding waar Giel net als de jostiband mee zat te spelen.
Dat was duidelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan in een dipje te zitten tijdens z'n shift.
Hij zat net ook maar armzalig te bellen in die stoel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan in een dipje te zitten tijdens z'n shift.
I know, van dat grapje: had dezequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje, ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets zou weggeven of verkopen als je fan van iemand bent.
Ik ben vandaag vergetem de mijne me te nemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar geen pakket meer gehad![]()
Gewoon, in een grote muziek instrumenten winkel lijkt me....quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef bbrother het volgende:
sleighbells zijn bij de meeste slagwerkwinkels wel te krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef bbrother het volgende:
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vooral de stukken waarin je die kutkoter niet hoort, kan ik erg waarderen
o.. sorry hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gewoon, in een grote muziek instrumenten winkel lijkt me....
dankquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
sleighbells zijn bij de meeste slagwerkwinkels wel te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |