Juist niet! Heeft vroeger bij Veronica ook radio gemaakt en er is amper een NL vrouw die meer landen dan zij heeft bezocht...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:13 schreef marcodej het volgende:
Weet niet wat ik van Floortje Dessing moet verwachten. Lijkt me een beetje saai eerlijk gezegd.
Die memo heb ik nooit ontvangenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:12 schreef JJH het volgende:
I was made for loving you baby, you we're made for loving me.
Wat wil je ze presenteert al jááren reisprogramma's.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist niet! Heeft vroeger bij Veronica ook radio gemaakt en er is amper een NL vrouw die meer landen dan zij heeft bezocht...
Thanx voor de tipquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Woei, Fleet Foxes gratis single van de week in de iTunes store
Door dat shirt wordt hij alleen maar lelijker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al draagt een aap een roze ding, het is en blijft een lelijk ding
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je ze presenteert al jááren reisprogramma's.Droombaan!
Coen is in de nacht uitzenden wel gewend.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja klopt. En hij heeft de graveyardshift nog wel. Denk niet dat Paul dat gaat doen in plaats van hem.![]()
Komop Coen
Ik las Noortje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef Pinpas het volgende:
Floortje brengt altijd vreugd en gezelligheid zodra zij haar benen spreidt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef Pinpas het volgende:
Floortje brengt altijd vreugd en gezelligheid zodra zij haar benen spreidt.
En hij werkt echt hard, constant bezig met van alles en nogwat. Dan weer een echo, dan weer kerstbellen, dan een geluidseffectje hier, dan weer een daar. Gielquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:15 schreef Noortje. het volgende:
Giel is leuk om naar te kijken. Alsin, hij is enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |